Natlaniny světové výpravy Genshin Impact — questy na území Pyro království, vypráví o jeho historii, jednotlivých oblastech a místních obyvatelích. Takové mise často nemají téměř nic společného s hlavním příběhem, ale mají značný význam pro obecnou tradici vesmíru a jeho částí. Úkoly v oblasti Pyro lze spustit nebo získat náhodně prozkoumáním konkrétního místa nebo rozhovorem s náhodným NPC Natlan.
V této příručce se podíváme na všechny Natlanovy světové questy a na to, jak je otevřít. Ke každému z úkolů připojíme nejen stručný popis a seznam odměn za splnění, ale také odkaz na podrobný návod.
Kolik světových questů je v Natlanu v Genshin Impact 5.0
V době vydání aktualizace 5.0 existuje asi 30 světové questy regionu Piro. Jejich splnění přinese hodnotné ceny jako:
Navíc za plnění úkolů v Natlan můžete získat:
- zážitkové knihy různých rarit pro levelování hratelných hrdinů;
- získat rudu různé rarity pro vylepšení zbraní;
- talentové knihy pro postavy Natlany;
- speciální spotřební položky pro místní mechaniky;
- místní kulinářské ingredience a kuriozity;
- recepty na natlanská jídla;
- Základní kámen hvězd a plamenů;
- Fragment duhového nápisu;
- Noční Jade Shard;
- Talisman z Vaxaklahun Uba Kan;
- Zlatá petice;
- Body reputace kmenů Natlan.
Dále jsme se ve formátu seznamu podívali a naznačili, jak otevřít a spustit Natlanovy úkoly. S vydáním nových aktualizací pro region Piro se seznam rozšíří. Přidat stránku do záložeknejen sledovat změny, ale také zjistit, kdy bude Natlanův svět a skryté questy zveřejněny.
Soustružení plamene Yupanqui
Příběh kmene Dendro Potomci Krona „Plamen obratu Yupanqui“ představuje tři po sobě jdoucí questy, které vypovídají více o tradicích a způsobu života jednoho z národů Natlan.
Tajemný host z Huitztlánu
Při průzkumu oblastí Piro, poblíž hor poblíž osady Potomci korun, potkáte dvě děti, které se neúspěšně snaží najít mláďata Yumkasaura. Pomozte dětem místního stařešina a vydejte se hledat sovy skryté na skalách. Po návratu najdete Huniho a Toba ve společnosti již známé, ale extrémně neobvyklé tváře.
- Začátek: Huni
- Zvláštní podmínky: dokončit Kapitola 1 svazku 5 Archonských úkolů
- Umístění: území kmene Crown Descendants
- Ocenění: 350 dobrodružných zážitků, 3 knihy o zkušenostech hrdinů, 6 kousků vylepšení magické rudy, 27 825 mora, 200 zážitků z reputace potomků korun
- Link: dokončení úkolu Kronika „Tajemný host z Huitztlanu“
- Náplast: 5.0
Ceremonie hrdinů
Vydejte se do hlavní osady Crown Descendants, abyste se setkali s jejím starším Trinidadem, jehož dcery dříve pomáhaly s hledáním mláďat Yumkasaurus. Poslechněte prosbu kmene a pomozte jim s obřadem Night of the Turning Flame tím, že se zúčastníte rituálu čištění spícího horského krále Kongamata od energie Propasti.
- Začátek: Trinidad
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Tajemný host z Huitztlanu“
- Umístění: osada Potomků korun
- Ocenění: 425 dobrodružných zážitků, 4 knihy o zkušenostech hrdinů, 7 kousků vylepšení magické rudy, 34 075 mora, 200 zážitků z reputace potomků korun
- Link: dokončení úkolu Chronicles „Hero’s Ceremony“
- Náplast: 5.0
Domluvte se s Kinichem
Když se budete připravovat na obřad, promluvte si s Kinichem, který cestovateli prozradí jeho plány. Souhlaste, že pomůžete chlapíkovi s jeho vlastním řešením problému Krále hor a sledujte, jak se kontroverzní situace vyřeší.
- Začátek: Kinich
- Zvláštní podmínky: dokonči úkol "Hero's Ceremony"
- Umístění: osada Potomků korun
- Ocenění: 1475 dobrodružných zážitků, 60 zdrojových kamenů, 13 knih o zkušenostech hrdinů, 25 kousků vylepšení magické rudy, 113 225 mor, 5 instrukcí pro pálení, základní kámen hvězd a plamenů, 200 zkušeností s reputace potomků korun
- Link: dokončení úkolu legendy „Deal with Kinich“
- Náplast: 5.0
Kam se vracejí prameny
Děj příběhu kmene Hydro z Lidu z pramenů vypráví o vlastnostech další natlanské komunity žijící na jihu království. V řetězci hledání "Kam se vracejí prameny" obsahuje pouze dva po sobě jdoucí úkoly.
Hledání tajemného ostrova
Při procházce podél pobřeží jižní části království Piro zachraňte cestovatelské vědce Sumeru před útokem divokých coholosaurů. Osvobozená Karya a Viramdra vysvětlí, proč potřebovali tak blízkou „seznámení“ se Sauriany, a promluví o neobvyklé legendě rozšířené mezi místními obyvateli.
- Začátek: Karya
- Zvláštní podmínky: dokončit Kapitola 1 svazku 5 Archonských úkolů
- Umístění: osada lidu Rodnikova
- Ocenění: 200 dobrodružných zkušeností, 8 knih dobrodruhů, 4 kusy magické posilovací rudy, 17 050 mora, 200 zkušeností s pověstí Spring People
- Link: dokončení úkolu Chronicles „Hledači tajemného ostrova“
- Náplast: 5.0
Legenda o tajemném ostrově
Po návštěvě hlavní osady People of the Springs se setkejte s jejím starším a zeptejte se ho na legendu, kterou jste slyšeli od vědců. Dívka se ráda podělí o všechny známé informace, ale výměnou požádá o malou laskavost. Podle stop najděte „černou ovci“ mezi místními obyvateli a přiveďte ho na světlo.
- Začátek: Amina
- Zvláštní podmínky: dokončete úkol „Hledači tajemného ostrova“
- Umístění: osada lidu Rodnikova
- Ocenění: 325 dobrodružných zkušeností, 3 knihy o zkušenostech hrdinů, 6 kusů magické posilovací rudy, spotřební předmět Amina Reward, 27 825 mora, 200 zkušeností s pověstí Spring People
- Link: dokončení úkolu Chronicles „Legenda o tajemném ostrově“
- Náplast: 5.0
Cesta na tajemný ostrov
- Začátek: Mualani
- Zvláštní podmínky: dokončete úkol „Legenda o tajemném ostrově“
- Umístění: osada lidu Rodnikova
- Ocenění: 1700 dobrodružných zkušeností, 60 zdrojových kamenů, 16 knih o zkušenostech hrdinů, 30 kusů magické posilovací rudy, spotřební předmět Amina's Reward, 5 instrukcí pro soupeření, základní kámen hvězd a plamenů, 144 350 mora, předmět „Památná fotka tebe a Mualani“, 200 zkušeností pověst lidí z Springs
- Link: dokončení úkolu legend „Cesta na tajemný ostrov“
- Náplast: 5.0
Modlitba za požehnání na hřebeni
Příběh osady Geo of the Children of Echoes bude odhalen v řetězci questů „Modlitba za požehnání na hřebeni“, skládající se ze dvou po sobě jdoucích misí. Budete tam moci lépe poznat místní lidi a zvyky.
Tepetliho disonance
Když uslyšíte pláč dítěte poblíž osady Geo národa Natlan, jděte hledat jeho zdroj. Promluvte si s rozrušeným malým Imixem a najděte mistra Chiwena, který šel získat sopečné krystaly. Po nalezení dívky v hlubinách jeskyní jí pomozte chránit a prozkoumat velkou žílu neobvyklých krystalů s úžasnými vlastnostmi.
- Začátek: Směs
- Zvláštní podmínky: dokončete kapitolu 2 svazku 5 archonských úkolů
- Umístění: osada Dětí ozvěny
- Ocenění: 200 dobrodružných zážitků, 8 knih dobrodruhů, 4 kousky vylepšení magické rudy, 17 050 mora, 200 zážitků z reputace Children of Echoes
- Link: dokončení světového questu „Disonance of Tepetli“
- Náplast: 5.0
Chraplavá ozvěna
Po chvíli se v osadě znovu setkejte s Chivenem. Když se vám nepodařilo najít Nechku, pro kterou byly léčivé krystaly určeny, jděte ji hledat. Ukáže se však, že uprchlá pacientka se vůbec nemínila dostat do problémů a celou tu dobu byla ve vesnici a připravovala se na setkání se svými zachránci.
- Začátek: Chiven
- Zvláštní podmínky: dokonči úkol "Disonance of Tepetli"
- Umístění: osada Dětí ozvěny
- Ocenění: 375 dobrodružných zážitků, 4 knihy o zkušenostech hrdinů, 7 kousků vylepšení magické rudy, 32 625 mora, 200 zážitků z reputace Children of Echoes
- Link: dokončení světového questu „Chrapľavé ozvěny“
- Náplast: 5.0
Mezi slibem a zapomněním
Po náhodném setkání se zraněným mládětem Tepetlisaura začněte příběhový řetězec „Mezi slibem a zapomněním“ ze tří questů, během kterých se budete moci naučit nové mechanismy interakce a ovládání saurianů.
Ztracené děti lesa
Zachraňte neobvyklé stvoření před zuby psů z Rupture. Osvoboďte zvíře z pasti a snažte se mu jakkoli pomoci. Zachráněného sauriana budete muset vzít s sebou, dokud se v Natlanu nenajdou jeho skuteční majitelé.
- Začátek: Velký chlap
- Zvláštní podmínky: neznámý
- Umístění: Natlan, teleport poblíž Hadramavet
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 zkušeností za dobrodružství, 1 potvrzená konvence pojmenování, 25 000 Mora
- Link: dokončení světového úkolu „Ztracené děti lesa“
- Náplast: 5.0
Rituál statečných
Jakmile pochopíte neobvyklou povahu svého nového mazlíčka, vydejte se k mistrům Dětí ozvěny, abyste se naučili, jak zbavit Tepetlisaura znamení požehnání Pána ohně. Ukáže se, že to není snadný úkol ani pro dědičné Natlany, kteří od dětství komunikují se saury. Po zhodnocení rizik začněte s rituálem, abyste zachránili svého malého přítele.
- Začátek: Manku
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Děti Echo
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 200 dobrodružných zkušeností, 35 000 mora
- Link: dokončení světového questu „Ritual of the Brave“
- Náplast: 5.0
Odhalení minulosti
Setkávejte se s Manku ve starověkých ruinách Natlanu, získejte od něj informace o saurech a mystickém spojení, které lze vytvořit mezi tvorem a jeho majitelem. Abyste lépe porozuměli možnostem, udělejte si se svým novým mazlíčkem test Sage of the Stolen Flame.
- Začátek: Manku
- Zvláštní podmínky: dokonči úkol „Rituál statečných“
- Umístění: poblíž Sirných žil
- Ocenění: 50 zdrojových kamenů, 450 dobrodružných zkušeností, 5 knih o zkušenostech hrdinů, 4 kusy vylepšení magické rudy, 50 000 mora, 1 základní kámen hvězd a plamenů
- Link: dokončení světového úkolu „Odhalení minulosti“
- Náplast: 5.0
Cesta do budoucnosti
Vraťte se k Mankovi, který vedl test spojení mezi saurianem a hostitelem. Nahlaste svůj úspěch a řekněte mu o všem, co jste viděli v troskách Sage of the Stolen Flame. Výměnou za zajímavé informace o relikviích muž ukáže na další bod Poutníka v Natlanu.
- Začátek: Manku
- Zvláštní podmínky: dokončete řetězec „Mezi slibem a zapomněním“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: ne
- Link: dokončení světového úkolu „Cesta do budoucnosti“
- Náplast: 5.0
Stíny hor
Nedaleko hlavní vesnice Children of Echoes se setkáte s hlučným vypravěčem a dozvíte se o hrozící katastrofě spojené s energií Propasti zapečetěné v horách. V dějové linii "Stíny hor" Dokončete dvě mise, abyste pomohli místním vyhnout se katastrofě.
Pod krystalem
Poblíž osady Children of Echoes se setkejte s podivínem, který nahlas a sám vypráví příběhy. Mladý muž jménem Titu bude ve skutečnosti vypravěčem z Geo Tribe, který se obává vzestupu sloupů, které obsahují energii Propasti v hlubinách hor. Pomozte mu vypořádat se s hrozící katastrofou, která by mohla zničit celou vesnici.
- Začátek: Titu
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Sirné žíly
- Ocenění: 50 zdrojových kamenů, 400 dobrodružných zkušeností, 5 knih o zkušenostech hrdinů, 4 kousky magické rudy, 30 000 mora, 200 zážitků z reputace Children of Echoes
- Link: dokončení světového úkolu „Under the Crystal“
- Náplast: 5.0
Ať spící odpočívají v pokoji
Když spustíte kamenné sloupy, objevíte prastaré artefakty, které tu zanechaly minulé generace Dětí ozvěny. Podle značek se dostanete do hlubin jeskyní a setkáte se s duchy minulosti. Dokončete rituál posílení bariéry, abyste ukončili hrozbu propuštění Prázdnoty.
- Začátek: Titu
- Zvláštní podmínky: dokonči misi "Pod krystalem"
- Umístění: Sirné žíly
- Ocenění: 40 zdrojových kamenů, 350 dobrodružných zkušeností, 2 knihy o zkušenostech hrdinů, 2 kousky vylepšení magické rudy, 20 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Ať spící odpočívají v pokoji“
- Náplast: 5.0
Příběh snů vytržených z ohně (řetěz)
V dějové linii „Příběh snů vytržených z ohně“, skládající se ze dvou questů, vypráví příběh vášnivého lovce pokladů.
Minulost nelze vysledovat
Po návštěvě jedné z mnoha starověkých ruin Natlanu náhodou narazíte na dívku, která tuto oblast pilně prozkoumává. Seznamte se s lovcem pokladů a spojte své síly, abyste se dostali do starověkého chrámu. Cestujte nebezpečnými halami plnými lávy, abyste dosáhli vrcholu duchovní cesty a lépe porozuměli tomu, jak flogiston funguje.
- Začátek: Chikia
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Vody Ameljaika
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 250 dobrodružných zážitků, 2 knihy o zkušenostech hrdinů, 3 kousky magické rudy, 20 000 mora, 200 zkušeností s pověstí Spring People
- Link: dokončení světového questu „Minulost nelze vysledovat“
- Náplast: 5.0
Finder nenajde
Po otevření prastarých bran se spolu s hledačem pokladů dostanete do „horních světů“ duchovní cesty. Prozkoumejte nově otevřenou lokalitu a pečlivě prostudujte všechny pozůstatky starověké kultury, abyste našli cestu k těm „pokladům“, o kterých Chikia snila.
- Začátek: Chikia
- Zvláštní podmínky: dokončete úkol „Minulost nelze vystopovat“
- Umístění: Vody Ameljaika
- Ocenění: 40 zdrojových kamenů, 300 dobrodružných zkušeností, 2 knihy o zkušenostech hrdinů, 3 kusy magické posilovací rudy, úkolový předmět Duhový nápis Fragment, 30 000 mora, 200 zkušeností s pověstí Spring People
- Link: dokončení světového úkolu „Hledač nenajde“
- Náplast: 5.0
Po stopách vyvoleného z draků (řetěz)
Rozsáhlý děj "Po stopách vyvoleného z draků" sestává z deseti úkolů, z nichž každý vypráví malý příběh o životě Cestovatele po setkání s mládětem Tepetlisaura.
Poklady a sběratelé
Zúčastněte se jedinečné akce pořádané Saurian Relics Association a navštivte jedno z míst vykopávek. Zkuste své štěstí a pokuste se najít něco se svým novým mazlíčkem.
- Začátek: Kvipia
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 200 dobrodružných zkušeností, 35 000 mora
- Link: dokončení světového questu „Poklady a sběratelé“
- Náplast: 5.0
Zvláštní přátelé
Při cestování přes rozlohy Natlanu náhodou narazíte na dům pastýřky, která chová alpaky. Vzhled cizinců vážně rozzlobí místního yumkasauřího strážce. Pokuste se tvora uklidnit a spřátelit se s vlastním mazlíčkem.
- Začátek: Vadana
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 dobrodružných zkušeností, 25 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Speciální přátelé“
- Náplast: 5.0
Dnes bude rybářský den!
Odpočiňte si na chvíli zastavením na mělké pláži. Po vyčištění oblasti postavte tábor a vydejte se na ryby. Ať se Paimon vyzkouší jako rybář.
- Začátek: saurian satelit
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 dobrodružných zkušeností, 25 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Dnes bude rybářský den!“
- Náplast: 5.0
Podvádění a sliby
Při průzkumu území království Piro narazíte na jeskyni, jejíž vchod hlídá Yumkasaurus. Zkuste přijít na to, co ten tvor na takovém místě dělá a nakrmte ho. Nedaří se vám zvíře přesunout z cesty, pošlete svého vlastního sauriana, aby prozkoumal jeskyni za pokladem.
- Začátek: divný yumkasaurus
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 dobrodružných zkušeností, 25 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Podvod a sliby“
- Náplast: 5.0
Světla, kamera, motor!
Poté, co náhodou narazíte na něčí filmovou scénu, setkejte se s nadšeným režisérem jménem Akatanga a pomozte mu natočit krátký film s tepetlisaurem v hlavní roli.
- Začátek: Akatanga
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Děti Echo
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 dobrodružných zážitků, dekorace Mighty Fireball, 25 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Světla, kamera, motor!“
- Náplast: 5.0
Obyčejný život milovníka saurů
Když jste slyšeli něčí volání o pomoc, pospěšte si najít cizince, který spadl z útesu. Oběť však nebude možné okamžitě vyšetřit: muže hlídají jeho sauři. Najděte způsob, jak získat důvěru stvoření a pomoci zraněnému milenci draků.
- Začátek: Ikayo
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 200 dobrodružných zážitků, recept na okouna v kyselé omáčce, 35 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Obyčejný život milence Sauriana“
- Náplast: 5.0
Schovávaná s Tepetlisaurem
Poté, co jste narazili na celé hejno tepetlisaurů, nechte svého mazlíčka jít si hrát se svými příbuznými. Aniž byste čekali, až se sauří společník vrátí, vydejte se ho hledat mezi davem stejných zvířat.
- Začátek: Paimon
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 zážitkových bodů, 25 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Hide and Seek with the Tepetlisaurus“
- Náplast: 5.0
Těžká křídla
Zažeňte lovce, kteří zabili Cucusaura, a pokuste se pomoci zraněnému zvířeti. Společně se svým sauřím společníkem najděte způsob, jak vyléčit rány a počkejte, až tvor zesílí a bude moci znovu létat.
- Začátek: Myš
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 200 zážitkových bodů, 35 000 mora
- Link: dokončení světového questu „Heavy Wings“
- Náplast: 5.0
Výměna dárků
Zastavíte-li se v jeskyni, abyste si trochu odpočinuli, dostanete od svého sauřího společníka nečekané dárky. Když jste mezi nimi našli neobvyklý kámen, vezměte ho do Dětí ozvěny, aby se ho pokusili ohodnotit a dokonce z něj vytvořili nějaký druh šperku.
- Začátek: saurian satelit
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 zážitkových bodů, 25 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Výměna dárků“
- Náplast: 5.0
Dokud semyona nevyklíčí
Prozkoumejte podivné semínko, které vykopal mazlíček Tepetlisaurus. Zkuste zasadit semínko a pohnojit je flogistonovou energií, abyste viděli, co z něj vyroste.
- Začátek: saurian satelit
- Zvláštní podmínky: Dokonči úkol „Ztracené děti lesa“
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 200 zážitkových bodů, 35 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Dokud semyona nevyklíčí“
- Náplast: 5.0
Návrat noci do noci
Když jste náhodou narazili na starodávnou zapečetěnou bránu, zkuste ji otevřít. Akci přeruší někdo jménem Legba, který varuje, že za dveřmi nejsou žádné poklady a kdokoli se vplíží dovnitř, utrpí pouze kletby. Poté, co jste se o této pověře dozvěděli více, jděte společně do chrámu a vraťte do něj starodávnou relikvii, abyste uklidnili duchy natlanských předků.
- Začátek: Legba
- Zvláštní podmínky: dokončete úkol „Ztracené děti lesa“, najděte 3 základní kameny kurýrní výzvy
- Umístění: Chrám předků
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 250 zkušenostních bodů za dobrodružství, 2 knihy zkušeností hrdinů, 3 kusy magické posilovací rudy, 1 fragment Night Jade, 20 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Návrat noci do noci“
- Náplast: 5.0
Připravenost na potíže
Poté, co jste zabloudili do náhodné jeskyně, poslouchejte morální učení od strážce z kmene Potomků Krona. Vraťte se k němu později a dozvíte se o pohřešovaném muži. Jděte hluboko do jeskyní a pomozte Tizokovi, který ztratil vědomí. Spolu se strážcem pokračujte v prozkoumávání kamenných chodeb a vypořádejte se s problémem, který přepadl kořeny plamenného granátu.
- Začátek: Tizok
- Zvláštní podmínky: najít List se zelenými okraji
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 40 zdrojových kamenů, 300 zkušenostních bodů za dobrodružství, 2 knihy zkušeností hrdinů, 3 kusy vylepšení magické rudy, 10 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Připraveno na potíže“
- Náplast: 5.0
Ať ti hvězda splní přání
Seznamte se s mladým Orkem a vyslechněte si jeho návrh. Přes všechnu moru, kterou má, je chlapec připraven koupit od Cestovatele „úlomky hvězd“, které předtím našel. Abyste pochopili, o čem mluví, jděte na místo, kde spadla právě ona „hvězda“, a podívejte se na jednu z místních legend.
- Začátek: Orco
- Zvláštní podmínky: neznámý
- Umístění: Natlan
- Ocenění: 20 zdrojových kamenů, 150 zážitkových bodů, 25 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Ať hvězda splní přání“
- Náplast: 5.0
The Case of the Alchemy Workbench
Zkuste použít alchymistický pracovní stůl nainstalovaný na stadionu Svatého plamene. Nic z toho nebude ani poté, co se toho pokusí využít alchymistka, která právě dorazila na stadion. Při pokusu o zprovoznění pracovního stolu bude Cestovatel schopen lépe poznat Sumac a dokonce se s ní zúčastnit „přátelského souboje“.
- Začátek: alchymický pracovní stůl
- Zvláštní podmínky: neznámý
- Umístění: Stadion Svatého plamene
- Ocenění: 30 zdrojových kamenů, 250 zkušenostních bodů za dobrodružství, 2 knihy zkušeností hrdinů, 3 kusy vylepšení magické rudy, 20 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Případ alchymistického pracovního stolu“
- Náplast: 5.0
Nad duhou, nad vlnami
Při procházce osadou People of the Springs potkáte místního obyvatele, kterému záleží na názoru cizího člověka. Mladý muž si stěžuje, že jeho spoluobčané už nejsou tím, čím byli dříve. Podle jeho názoru je nutné „zapálit oheň“ mezi členy kmene. Lonko považuje za jeden ze způsobů, jak toho dosáhnout, trénink surfování. Pomozte mu zařídit pro ně místo.
- Začátek: Lonko
- Zvláštní podmínky: neznámý
- Umístění: osada lidu Rodnikova
- Ocenění: 40 zdrojových kamenů, 300 zkušenostních bodů za dobrodružství, 2 knihy zkušeností hrdinů, 3 kusy vylepšení magické rudy, 30 000 mora
- Link: dokončení světového úkolu „Over the Rainbow, Over the Waves“
- Náplast: 5.0
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se, jak odemknout všechny Natlanovy světové questy v Genshin Impact. Přečtěte si další užitečné články v sekcích: průvodci, míjení, staví, lore и zprávy.