Temné pokušení dovnitř Baldurova brána 3 – originální postava s přizpůsobitelným vzhledem a speciální biografií s hotovým příběhem. Z minulosti si nic nepamatuje a čas od času se mu v hlavě objeví myšlenky na extrémně kruté činy. Když hrajete za Dark Seduction, existuje mnoho jedinečných možností, schopností, vedlejších postav, událostí a koncovky.
V tomto průvodci vám řekneme, jak se liší hraní za Dark Seduction v BG3: poskytneme vám sestavení, průvodce volbami a konce, analyzujeme nejdůležitější momenty pasáže a odhalíme hrdinovu minulost, která vám pomůže rozhodnout se a rozhodnout, zda stojí za to hrát jako Dark Seduction.
Nejlepší sestavení temného svádění v Baldur's Gate 3
Postava Dark Seduction nevyžaduje konkrétní třídu nebo rasu. Nejlepší věc vyberte si, co se vám líbí herními prvky a vizuálně. Dále naznačíme pouze nejvhodnější rasy, podrasy a možnosti třídy pro Dark Seduction, které tvoří dobré kombinace s vlastnostmi, které tato biografie poskytuje během průchodu.
Třída
Dovednosti od původu Dark Seduction Oběti perzekuce závisí na moudrosti a charismatu. Proto je nejúčinnější dát přednost třídě, která potřebuje upgradovat alespoň jednu z těchto schopností.
Nejsilnější a nejúčinnější třída Temné pokušení je Dodger. Tento archetyp se ideálně kombinuje s bonusy ze speciálních odměn, které se udělují v procesu jeho dokončení. Hrdina s podtřídou Assassin budete moci využít neviditelnosti, kterou získáte Plášť temného svádění.
Výchozí třída pro tento znak je kouzelník, což je také dobrá volba. Tento archetyp bude schopen udělit tuny poškození a dobře se vyrovná s rolí vůdce skupiny díky svému ukazateli charisma. Mezi podtřídami nejsilnější Očarování bouří, má dobrou míru přežití Potomek draků, ale nepředvídatelně se sype z hrdiny divoká magie může být zajímavou volbou a dodat pasáži jedinečnost.
Samostatně stojí za to zdůraznit Paladin Oathbreaker, která ve své podstatě dokonale ladí s negativní postavou či hrdinou, který bojuje s vnitřním zlem. Paladin má schopnost přežití díky těžkému brnění, je schopen řešit problémy s dialogem díky charismatu a je docela všestranný v bitvě.
Pokud se vám nelíbí žádný z uvedených archetypů, pak mezi třídy, které nejsou uvedeny, doporučujeme věnovat pozornost Varvara, Barda College of Swords, Kněz Doména klamu nebo světla, Průkopník Lovec stínů kouzelník Bestia, Mnich Cesty stínu. Pokud chcete kombinovat několik archetypů, můžete si přečíst samostatnou příručku s nejlepší multitřídy.
Závod
Mezi závody V první řadě byste se měli spolehnout na vlastní chuťové preference. Pokud přemýšlíme o maximálním přínosu, tak pro Pluta Dobrou volbou by bylo hrát za lesního (polovičního) elfa kvůli bonusům ke stealth.
k zaklínači Vhodné jsou různé rasy: Tiefling Asmodeus nebo Mefistofeles a Drow kvůli závislosti na charisma a vizi ve tmě, stejně jako Dragonborn díky svým vlastnostem.
Silný Paladin bude pocházet od odolného Tieflinga Zariela, všestranného Dragonborna a schopného postavit se na vlastní nohy s Half-Orcem s nulovým zdravím.
Dovednosti
Rozsah k dispozici dovednosti zcela závisí na třídě a rase. Pokud jste si vybrali Trickster, pak se zaměřte na atletiku, akrobacii, stealth, sleight of hand. Pokud je to možné, přidejte si body alespoň za jednu z komunikačních dovedností (Podvádění, Zastrašování, Přesvědčování) a nezapomínejte na Pozornost.
Rozdělení bodů schopností
Stejně jako dovednosti body schopností v závislosti na výběru rasy a třídy. Pro Dodger je nejoptimálnější způsob nastavení bodů následující:
Force | 10 |
hbitost | 16 (+ 2) |
Vytrvalost | 16 (+ 1) |
Интеллект | 8 |
Moudrost | 14 |
Charisma | 10 |
V samostatné příručce můžete vidět, jak rozdělit body schopností pro ostatní třídy.
Návod pro Dark Seduction v BG3
Postup Dark Seduction v Baldur's Gate 3 je zcela odlišný od normálního. Řádky takového hrdiny obsahují více krutosti a v jeho hlavě se objevují hrozné scény, které se mohou snadno splnit. Dále představujeme průvodce Temným sváděním, který obsahuje nejdůležitější události, které jsou součástí hlavního příběhového úkolu postavy „Pokušení“ a odhaluje podstatu úkolu „Odhalte Scars“.
Setkání s Alfirou
Během jedné z nocí v táboře se objeví tiefling Alfira a požádá o připojení ke skupině cestovatelů. S jakoukoli odpovědí Temné svádění po probuzení uvidí její brutálně roztrhanou mrtvolu, na kterou můžete reagovat třemi způsoby:
- Najděte poblíž vodu, abyste smyli krev. I když neuspějete v magickém testu na řece [KS - 10], pokud vraždu popřete, vaši spoluhráči vám uvěří a nebudou klást zbytečné otázky.
- Stealth [KS – 12]: Pokuste se schovat tělo. V případě neúspěchu se situace jen zhorší, kvůli čemuž nezbývá než oklamat své soudruhy [KS – 7].
- Připravte se čelit ostatním (podobně jako návrat ke spánku).
S úmyslným nebo vynuceným rozhodnutím říct pravdu Astarion pochopí přiznání vraždy, ale neschválí Vichřice и Vůle. Pokud náhle odpovíte, že jste se bránili, způsobí to negativní reakci Willa, Stínové srdce, Laezel a Gayla.
Po výslechu si budete moci s každým ze svých spolubojovníků v táboře promluvit samostatně, pokusit se vysvětlit situaci a zjistit jejich upřímný názor.
Navzdory přítomnosti v táboře Zvadlý, jeho síly nebudou schopny vzkřísit Alfira. Pokud předčasně zemře tieflingská dívka, objeví se na jejím místě dračí Quil Grustlang.
V samostatném průvodci si přečtěte o Je možné nezabít Alfiru?.
Kdo je Sceleritas Gnus
Jednu z následujících nocí po smrti barda se probudíte a budete přemýšlet o tom, co se stalo, a rozhodnete se:
- Při představování si těchto obrazů se zasněně nadechněte..
- Jděte na procházku, abyste se pokusili zastavit zvracení.
V každém případě se vydejte na procházku a poprvé se setkejte s démonem Skeleritas Gnus.
Komorník, který přijde k pachu krve tieflingského barda, neřekne prakticky nic užitečného, záhadně zavolá mistra postavy a dá mu Deathstalkerův plášť.
Isobel a temné svádění
Jeden ze dvou nejdůležitějších momentů při hraní za Dark Seduction přijde v taverně Last Light. Ve druhém patře budovy najděte služebníka Selune jménem Isobel, jehož osud velmi ovlivní další vývoj událostí.
Příští noc po setkání s kněžkou Butler Skeleritas Gnus prohlásí, že ji Dark Seduction potřebuje zabít. Odměnou za to bude ta největší nabídka a v případě odmítnutí se prý stane něco nenapravitelného.
- Pokud se chystáte vzít Isobel život (to lze i po setkání s Marcusem), pak se kvůli zmizení bariéry kolem krčmy mnoho postav v jejím okruhu promění ve stíny, které bude třeba zabít. Zejména přijdete o kováře Dammon, který je nesmírně důležitý pro opravu srdce Karlach. Jaheira bude muset být přesvědčen, že hrdina nebyl zapleten do Isobeliny smrti [KS – 16-18], jinak se stane nepřátelskou. Pozitivní je, že díky této volbě je dáno Dark Seduction zabijácká uniforma v Baldur's Gate 3.
- Jestliže udržet Isobel naživu, pak budou všechna stvoření v krčmě v bezpečí. Pokud chcete, můžete získat zabijácký skin později 3. dějství. Na druhou stranu si Butler vyžádá další oběť – svého nejdražšího partnera, který se s největší pravděpodobností stane objektem románu.
Je možné mít poměr s Dark Seduction?
Temné svádění je možné prožít, nicméně v závislosti na hraní rolí, některé společníci bude to těžší. U Astarion největší počet unikátních replik s ním, a mintáři existuje několik jedinečných interakcí. Také povaha těchto dvou by mohla být popsána jako zlá, což by jim usnadnilo přijmout zlou povahu Temptation.
Gail a Will jsou nejsilnějšími soudci negativních rozhodnutí hlavního hrdiny. Při „špatném“ hraní rolí může osud Karlacha utrpět smrtí jedné z vedlejších postav. Shadowheart a Laezel by měli být považováni za neutrální společníky, takže s nimi bude menší problém. S Halsin také by neměly být žádné potíže, ale je lepší s ním nezabíjet Isobel nebo přeskočit její úkol.
Bez ohledu na volbu vaší postavy pro romantické interakce, 2. dějství Budoucnost milovaného hrdiny může být ohrožena.
Zabijte nebo zachraňte svého milence
Kritické problémy s romantikou pro Dark Seduction nastanou pouze tehdy, pokud bude Isobel udržována naživu v Last Light Tavern. Sceleritas Gnus prohlásí, že hrdina musí zabít svého nejbližšího společníka. S největší pravděpodobností to bude milenec a budou jen dvě cesty ven:
- Podlehněte zlé bytosti a zničte předmět lásky.
- Zachraňte život romantického partnera.
pro zachránit milence Během spánku budete muset svého partnera neopustit a probudit. Pak je důležité projít první zkouškou moudrosti [KS – 14] odolat Pokušení.
Řekněte svému partnerovi o zlověstné kletbě. Společník bude všemu naslouchat a důvěřovat, ale bude muset temným silám čelit ještě dvakrát [KS – 18].
Jestliže zabít svého společníka, pak se zbývající nedotčení členové skupiny dozví o tom, co se stalo. Budeme je muset přesvědčit, že neexistuje žádné jiné východisko, protože zesnulý se téměř proměnil v illithid - kvůli tomu by musel obejít zkoušku podvod [KS - 30]. Jinak se všichni vaši společníci pustí do boje a zbytek cesty strávíte zcela sami.
Jaheira se dozví o podstatě svádění, pokud do tohoto bodu zůstane naživu. Postava bude mít šanci přesvědčit harfistu, že se ze všech sil snaží vzdorovat zlé bytosti.
Oběť v chrámu Bhaal
V Rivingtonu začnete úkol „Vyřešte vraždy v Chrámu otevřené ruky“což vyústí v hledání „Zapůsobit na vražedný tribunál“ v Dolním Městě. Během kurzu navštivte úkryt baalistů, kde Sarevok Ančev, padouch z první série Baldur's Gate. Řekne vám podrobnosti z biografie Temného svádění a poradí vám zabít Orina Baalův chrámobětováním.
Jak získat Assassin Form pro Dark Seduction
Při setkání s Orin červený zjistíte, že je také výtvorem Baala a byla vytvořena uměle z jeho masa a krve, jako Temné svádění. Po bitvě a zničení následovníka Absolutna se božstvo objeví v masce Skeleritas Gnus a nabídne požehnání, a proto si budete muset vybrat, zda přijmete nebo odmítnete Baalův dar:
- Pokud souhlasíte s přijetím odměny od „Otce“, získáte vzhled vraha v Baldur's Gate 3. V důsledku toho nebudete moci dosáhnout některých konců, protože hrdina dostane příkaz převzít moc nad Absolutno na počest božstva.
- Pokud odmítnete dar Baala, „Otec“ prostřednictvím svého vlastního avatara zabije Dark Seduction a vezme mu krev.
Co se stane, když Baal zabije Temného svůdce
Poté, co Avatar of Bhaal zabije Temného svůdce, Zvadlý se ho rozhodne vzkřísit, protože bude plně schvalovat volbu dobré strany a vzdorování zlu. Nezískáte za to žádné speciální výhody, ale nakonec budete moci dosáhnout pravidelných nebo dobrých konec, která je jinak nedostupná (stejně jako zlo).
Tajný výběr pro Dark Seduction
Kromě důležitých momentů pro příběh má pasáž pro Temné svádění minimálně tucet možností, které se liší od standardního scénáře. Mnoho z nich bude pouze vytvářet zajímavé doplňky, ale některé mohou mít dopad na určité společníky.
Pokud je Astarion v týmu v první chvíli násilí, bude chtít probrat, co se stalo. Společník se zeptá na důvod a řekne vám, abyste se nevzdávali své skutečné podstaty.
Akt 1
Okamžiky manifestace kruté podstaty v rámci Temného svádění začnou nastávat již v prologu Akt 1. Některé z nich změní vztahy se společníky a některé se ukáží jako zrnka vzpomínek.
Poškodit mluvící mozek
Hned na začátku prologu se seznámíte mluvící mozek, kterou lze z lebky vyjmout a uvolnit nebo zmrzačit. U Dark Seduction bude motiv poslední volby jiný a při hodu kostkou bude výhoda „ŠTĚPNUTÍ, PRSKÁVÁNÍ!“ Výsledek bude podobný obvyklému průběhu událostí.
Mrtvola na pláži
Když spadnete na pláž z illithidské lodi, okamžitě se ocitnete před Zmrzačenou mrtvolou rybáře ležící v bezvědomí poblíž Shadowheart. Komunikujte s ním, poté bude postava přitahována k úsměvu.
Pokud projdete testem inteligence [CS – 7], pak si hrdina začne vzpomínat na různé mrtvé lidi.
Noční můry na pláži
Pokud uděláte svou první zastávku na pláži, stanete se svědky hrdinových nočních můr. Postava bude přemýšlet o důvodech, proč chce způsobit bezprecedentní krutost, ale linie se budou lišit v závislosti na jejich výběru, rase a třídě svádění.
Poté si postava vzpomene na první mrtvolu a bude na ni moci reagovat různými způsoby: přísahat, že odolává, ponořit se do představivosti, divit se, proč jsou vzpomínky příjemné, nebo být nervózní. V prvním, třetím a čtvrtém případě hrdina usne v horečnatém chvění a křečích a ve druhém - klidně, v potěšení z myšlenek na násilí.
Uřízni Galeovi ruku
Když narazíte na portál se zaseknutým Galem, dokážete si představit, jak by to bylo hezké useknout kouzelníkovi ruku místo toho, aby ho zachránil a přijal do čety.
Jakmile se postava probudí, akce se přenese do reality. V důsledku toho ztratíte svého společníka navždy, ale jeho ruka zůstane ve vašem inventáři a může být užitečná úkol в 3. dějství.
Zabijte veverku
Při interakci s veverčí větvička v Emerald Grove bez použití kouzla mluvit se zvířaty stane se nezvratné - temné pokušení ji nakopne a tím zabije. Za to dostanete inspirace "Dát volný průchod své chuti k jídlu."
Prohlášení, že veverka začala jako první, nepotěší Shadowheart, ale Astarion to schválí. Reakce společníků bude podobná frázi o instinktech nabroušených jako dýka.
Zabijte Pandirnu
Na severu tieflingského úkrytu, v Kamenné síni, je zamčený dům. Obejděte horu ve směru hodinových ručiček a projeďte kolem goblina Sazzuproskočit dírou ve střeše. Bezmocné sezení v domě Pandirna, kterému kvůli lektvaru ježibaby znecitlivěly nohy.
Úspěšně projděte některou z kontrol, aby dívka hrdiny nevykopla. Během rozhovoru se můžete utrhnout a zabít tieflinga přímo před vašimi společníky, ačkoli ti vůbec nebudou reagovat. Astarion schválí rozhodnutí sám.
Způsobit smrt dítěte
Projděte Posvátným bazénem ve Smaragdovém háji, abyste se dostali do doupěte Druidů – zde budete svědky sporu mezi Kagou a Arabela.
Namiřte dívku k východu, což způsobí, že smrtící zmije Teela dohoní tiefling a píchne ji do nohy. To povede ke smrti dívky a selhání mise. "Zachraň Arabellu".
Kill the Bird Nettie
V Emerald Grove projděte kamennými dveřmi do Druid Dungeon, ponořte se do něj hlouběji a setkejte se s Nettie spojenou s tímto úkolem. Halsina. Po rozhovoru odejde do jiné místnosti a vy můžete komunikovat s Exhausted Bird.
Temné svádění bude mít touhu utrhnout svá křídla, což způsobí, že pták zemře. Partneři na to nic neřeknou.
Ukousni goblinovi prst
V táboře skřetů je skřet Khrup, který vás v dialogu požádá, abyste mu políbil nohy. Pokud ho kontaktujete jako Temného svůdce (ne rasu drowů), pak mu při provádění této akce můžete ukousnout prst.
Když Khrupovi dloubnete do prstu, zjistíte, že chutná jako přezrálý jeskynní sýr, bohatě ochucený žluklou omáčkou z patního tuku. Poté začne boj s několika jeho stoupenci a poté nováček požádá o milost. Pokud se ho rozhodnete zabít, pak všechny skřetí tábor bude na povrchu agresivní.
Zakroutit Mintaře krkem
Postavte se na stranu skřetů – v důsledku masakru tieflingů se v táboře odehraje párty. Na konci noci strávené s Mintara Můžete zabít drowa tím, že jí zlomíte vaz. Zvadlý nebude schopen svou společnici vzkřísit, takže bude navždy mrtvá.
Jezte dobroshroom
В Podtma můžete najít jednu dobrou houbu spojenou s úkolem "Najdi houbaře". Pokud to jíte sami, pak:
- Před prvním setkáním se Skeleritasem Gnusem si Temptation vzpomene na své vlastní činy kanibalismu.
- Poté, co se objeví Butler, postava uvidí vzpomínky na mučení a vraždu jedné z mnoha obětí.
Akt 2
Při vstupu do Shadow-Corrupted Lands budou zvěrstva Dark Seduction pokračovat. v 2. dějství Vzpomínky se začnou objevovat jasněji a umožní vám dozvědět se více o osobnosti postavy. V jedné z akcí můžete svého společníka radikálně ovlivnit.
Divný vůl
Při kontaktu s Divný vůl v krčmě Poslední světlo uvidí Temné pokušení jeho hrozné myšlenky o hoře mrtvol. V reakci na fráze zvířete ho můžete zabít, a tím ho uvést do svých krutých nápadů.
Rozdrtit Pixie
Vzít od výtržníka Měsíční lucerna se skřítkem uvězněným uvnitř ho můžete osvobodit úderem na zem. Jakmile necháte Dolly-Dolly-Dolly zažít svobodu, můžete ji rozdrtit a házet pohádkový prach do větru.
Mučení skřetů
Když poprvé vstoupíte do trůnního sálu Měsíčních věží, když narazíte Keterika Torma, dojde ke střetu se skřety. Být temným svůdcem je můžete nejen zabít, ale také je donutit, aby si rozpárali břicho.
Vymazat Mintarinu mysl
Po scéně v trůnním sále bude Mintara odvedena do mučírny Měsíční věže tazatelům Sumeru a Jasinovi. Právě tam ji můžete osvobodit a přijmout do oddílu, nebo ji nechat trpět. Temné pokušení je schopno nejen vymazat drowovu paměť, ale také vyčistit její mysl a proměnit ji v panenku slabé vůle.
Akt 3
Poslední, Akt 3, odhalí podstatu Temného svádění spolu s jeho původem. V této kapitole se setkáte s několika známými tvářemi, a proto se budou dialogy lišit od běžné pasáže.
- K nejunikátnějším interakcím dojde s Orin červený a baalistů, což ovlivní celé 3. dějství. Například když se poprvé ocitnete v Hadí pevnostTemné pokušení si vzpomene na následovníka Absolutna a na to, kým pro něj přesně je.
- Gortash bude na takového hrdinu reagovat extrémně vřele a bude chtít obnovit alianci.
- Paladin Oathbreaker bude schopen pochopit, že porušil svůj slib ještě před herními událostmi, když se dozví o své identitě a setká se s rytířem.
- Rozdíly budou i v konverzacích ve vedlejších úkolech.
- Až budete procházet hřbitovem Dolního města, pamatujte, že se zde dříve zabíjeli lidé.
- Použijte kouzlo „Heal“ (dostupné od úrovně 11) na Dark Seduction, které povede k částečnému obnovení paměti postavy. Pokud to uděláte poté, co odmítnete dar Baala, hrdina si bude pamatovat, jak si jako dítě hrál s přáteli a byl se svými adoptivními rodiči. Jinak pochopí, že to byl on, kdo zabil své opatrovníky.
- Bude probíhat zvláštní dialog s Netherský mozek.
Temné svádění končí v Baldur's Gate 3
Existuje asi pět hlavních herních konců pro Dark Seduction, od téměř dokonalého konce po nejtemnější možný konec. Ve skutečnosti je jich více, protože konce se budou lišit v závislosti na přijatých rozhodnutích - volba Orfea nebo císaře, osud Laezela, Karlacha a tak dále, ale jsou to možnosti pro osud Pokušení které jsou popsány níže.
Přečtěte si o tom v samostatném článku všechny konce Baldurs'Gate 3.
Druh
Následující variace konce herní zápletky jsou klasifikovány jako dobré, z pohledu kladné hlavní postavy a důsledků pro svět.
Šťastný konec
Dobrý konec Dark Seduction je k dispozici, pouze pokud odmítnete Bhaalův dar ve 3. aktu. Všechna rozhodnutí „před“ to neovlivní, i když hrajete tu nejhorší postavu. Konec je totožný s nejlepším koncem pro normální postavy, včetně zničení Absolute spolu s Elder Brain a plnohodnotné party v epilogu. Rozdíl mezi pasážemi bude v obsahu replik hrdinů.
Afterworld
Přijměte odkaz Bhaala a na poslední chvíli před netherským mozkem se ho spolu s Absolutní sektou rozhodněte zničit. „Otec“ bude zklamán vyvoleným, ale neopustí ho. Aby už na svět nepřinášelo zlo, zabije se Dark Seduction na molu a skončí v posmrtném životě, kde se odehraje dialog s Vyschlým. Podle něj to pro hlavního hrdinu nekončí a jeho cesta může pokračovat.
Zlo
Všechny ostatní konce by měly být klasifikovány jako tragické nebo negativní jak pro Baldur's Gate, tak pro hlavní postavu spolu s jeho doprovodem.
Bhaalova přísaha
Porazte Orina Rudého a staňte se znovu Vyvoleným Bhaalem. V závěrečné bitvě v Upper City zničte illithid pomocí netherských kamenů a spojte se s Elder Brainem ve jménu "Otce", abyste ovládli svět.
Absolutní samotář
Odmítněte dar Bhaala a podrobte si netherský mozek sami v závěrečné bitvě. Tak se stanete Absolutnem a budete vládnout světu svým vlastním jménem. Je to podobné jako Tavův špatný konec, ale tento konec se liší v některých frázích a významu.
Dobré ve jménu Baala
Jeden z negativních konců nastane, pokud přijmete odkaz „Otce“ v chrámu Bhaal a zničíte Elder Brain v posledních sekundách, abyste zachránili svět. Na molu si zachraňte svůj vlastní život, díky kterému bude božstvo moci zajmout tělo Temného svádění a jít zabíjet.
I když se dobrovolně vydáte do kobky, kde se odehrává scéna s Zvadlou, stejně skončíte na dovolené v táboře v epilogu. Temné pokušení se zblázní, vzpomene si na svou bývalou lásku a vyrazí na večírek s Baalovou dýkou v ruce.
Odměny za temné svádění
Jak postupujete, můžete získat několik jedinečných odměn:
- Po první rituální vraždě barda vám Butler dá Cloak of Dark Seduction. Pelerína "Plášť lovce smrti" Umožňuje vám stát se neviditelným jednou za kolo po zabití nepřítele. Efekt se rozprostírá přes dvě otáčky.
- Assassin Form je odměnou za úmyslnou vraždu ve jménu božstva. Tento vzhled lze získat od Sceleritas Gnus za smrt Isobel nebo za přijetí daru Baala. Rysy této formy jsou podobné druhému stupni Orin Red. Assassin Skin má velkou zásobu zdraví a umožňuje provádět multi-útok, srážet protivníky a vyvolávat u nepřátel krvácení nebo strach. Poškození v této podobě závisí na ukazatelích síly a obratnosti.
Stojí Dark Seduction za hraní?
Dark Seduction se pro první hraní nedoporučuje – uvedli to sami vývojáři hry. To platí zejména pro začátečníky, kteří se s žánrem teprve seznamují. Pokud však není možné projít hrou dvakrát, tak s ním můžete začít, Dark Seduction se do jisté míry podobá hlavní postavě ještě více než postavě se standardní biografií Tav.
Největší radost z hraní Temného svádění budete mít, pokud se nejprve seznámíte s regulérní zápletkou a vše si sami projdete. Postavu stojí za to hrát, protože celá její cesta je plná boje mezi světlem a tmou, což je z hlediska hry docela zajímavé. Téměř všechna rozhodnutí pro Dark Seduction ovládá hráč.
Dark Seduction vám umožní podívat se na děj hry z nové perspektivy a díky velkému množství nových linií, příležitostí a voleb se při druhém hraní neukáže jako nudné. Pokud nechcete hrát za zápornou postavu, můžete z ní dokonce udělat kladnou postavu. Na druhou stranu je třeba poznamenat, že některé scény vypadají docela brutálně, a to nemusí vyhovovat každému. Na vzácných místech se také může stát, že věci nepůjdou podle plánu, což vás přiměje přehrát si scénu a znovu hodit kostkou.
Životopis temného svádění
Dark Seduction bylo vytvořeno z krve Bhaala a původně sestávalo z tria Vyvolených spolu s Ketheric Torm a Gortash, kteří uctívali Myrkul a Banea. Přehlédl Orina, který se narodil podobným způsobem, postupem času sílil a rozhodl se spratka odstranit. Byla to ona, kdo způsobil amnézii Temného svádění, když mu do hlavy zasadila larvu illithid a zaujala jeho místo. Bývalý Vyvolený byl následně poslán do nautiloidu, kde se odehrává prolog hry.
Temné svádění jako dítě vypadalo jako obyčejný člověk, a tak ho zaštítila jedna rodina. Vyrůstal a hrál si s ostatními dětmi, dokud nezabil své vlastní adoptivní rodiče. Následně se Seduction stal hlavou sekty Baal a společně s Enverem Gortashem vytvořili plán na ovládnutí světa zajetím Elder Brain s pomocí koruny Karsus, sestávající z netherských kamenů a uložených v samotném podsvětí Mefistofelem. .
Elder Brain měl dobrý vztah s Dark Seduction, protože jejich názory se shodovaly. Na rozdíl od Gortashe chtěli oba zničit vše živé a neusilovali o moc. Jakmile plán fungoval, zaútočil Orin Červený na Temptation v illithidské kolonii a nechal ho tam zemřít v Měsíčních věžích. Stalo se však neočekávané, když se nakonec stal prvním „skutečným“ Absolutem.
V kolonii pojídačů mozků našel Temné svádění kultista jménem Cressa a později začal studovat, což vyvolalo vznik nových „Věrných“, jak je Starší mozek nazýval. To se nelíbilo jejímu manželovi, Magtew Budge, a tak poslal potěr Bhaala na illithidskou loď. Je zvláštní, že pokud si na začátku hry v Orinově ložnici v chrámu Bhaal vyberete jakoukoli jinou postavu, můžete najít mrtvolu Temného svádění.
Číst dále:Doufáme, že vám náš průvodce pomohl dozvědět se vše o Dark Seduction v Baldurs Gate 3. Pokud máte nějaké dotazy nebo chcete prodiskutovat jakékoli body v pasáži, napište na komentáře. V odpovídající části webu najdete další Průvodce Baldur's Gate 3.