Teddy pustil dovnitř Zenless Zone Zero — třetí kapitola Příběhu agentky Qingyi, ve které bude muset zmocněnec jít do jeskyně za důstojníkem Sobez a pomoci jí při pátrání po zmizelém banbu. Místo jednoho ztraceného mazlíčka však nebudou jen další robotičtí zajíci, ale i celá zločinecká síť zapletená do prodeje kradených dílů.
V této příručce vám řekneme, jak dokončit úkol Teddy Unchained a dostat se za dveře pomocí kombinovaného zámku v ZZZ.
Jak začít studovat Teddy Unchained v ZZZ
Chcete-li otevřít studii Teddy Unchained v ZZZ, musíte:
- dosáhnout Úroveň internetu 32 nebo vyšší;
- dokončete druhou kapitolu Příběhu agentky Qingyi „Zmizení Banbu“.
Spusťte první fázi objednávky „Je to...“ [Agent] Phaeton ve službách Sobez, pomocí videoarchivu v prvním patře půjčovny. Chcete-li to provést, přejděte na kartu „Příběhy agentů“, vyberte pásku „Zmizení Banbu“ a klikněte na „Povolit příběh agenta“ ve třetí kapitole příběhu.
Zatímco čekáte na zprávy od Qingyi v půjčovně, otevřete dveře někomu ze sociálního zabezpečení. Místo automatu tentokrát navštíví půjčovnu lidský zaměstnanec a nahlásí, že si strážník vzal den volna a nemohl se tedy dostavit osobně a Zhu Yuan zaneprázdněn důležitým úkolem.
Poté, co jste se dozvěděli o volném dni, s pomocí Víly najděte objednávku, kterou dívka zanechala na internetu, připojte se k HDD a jděte do jeskyně najít Qingyi, která šla zachránit banbu sama.
Návod na úkol Teddy Unchained v Zenless Zone Zero
Spusťte příkaz [Research] Teddy Unchained v části Hlavní linie příběhu agenta a připojte se k bezpečnostnímu důstojníkovi v jeskyni. Proxy musí najít zdroj tísňového signálu a pomoci Qingyi najít Teddyho tím, že se dostane za kombinované dveře v ZZZ.
Pro předávání se doporučují agenti ohnivý, fyzický и elektrické atributy. Sama obstojí jako testovací postava. Qingyia zbývající dva sloty lze zaplnit vlastními hrdiny. Banbu nesmí do týmu.
Pomozte Qingyi najít Teddyho
Poté, co poslal Eos do jeskyně a kontaktoval Qingyi, začněte povídkou „Proxy pro Sobez“, ve které automatový důstojník lehce nadává Phaetonovi, nejhledanějšímu zástupci, za to, že přijal neznámý rozkaz od Internotu, aniž by se ujistil o bezpečnosti.
Infiltrujte doupě gangu únosců Banboo a zachraňte Teddyho, jehož stopy byly nalezeny na náměstí Lumina. Prozkoumejte známky aktivity v jeskyni a dostaňte se do cely pomocí lupy, abyste otevřeli novou oblast. Cestou můžete sbírat dennies a sixerlings, které se vám později budou hodit.
Jděte ke zdroji tísňového signálu
V oblasti, která se otevře, seberte sixlingy, zásobovací krabici a první údaje o sledování, pak pokračujte dále:
- Stoupněte si na klec se zeleným okrajem a pak se protlačte zaparkovaným náklaďákem, abyste dosáhli skrytého průchodu. Vstupte do buňky s lupou, čímž se otevře nová plocha na hracím poli.
- Po obdržení podivného nouzového signálu jděte k pístu a pomocí něj se dostaňte do jiné části mapy. Seberte šestky a dennies ležící vedle vypínače.
- Otočte pákou ve středu místnosti dvakrát, abyste otočili horní píst v požadovaném směru. Pak toho použijte a dostaňte se do oblasti, odkud přicházel nouzový signál.
- Sbírejte sixerlingy a dennies, pak jděte k rozbitému banbu uprostřed místnosti - ukáže se, že je to past. Během prohlídky bude zahájena speciální akce „Přišel bandita“. Eos bude napaden jeskynními nájezdníky zapojenými do únosu robotických zajíců a zajat.
- Qingyi přispěchá na pomoc. Dojde k bitvě se dvěma vlnami obyčejných a elitních zločinců. Po výhře automatový důstojník vytáhne svědectví ze zadržených, poté nabídne pomoc při záchraně zraněného Eos.
Během dvou cutscén „AI a AI“ a také „Spuštění synchronizace“ uvidíte interakci mezi Fairy a Qingyi. Jako automat, zaměstnankyně Sobez souhlasila, že se dočasně spojí s Eos, aby obnovila některé jeho poškozené funkce a zmírnila příznaky infekce, přičemž některé z nich vzala na sebe.
Pokračujte skrytým průchodem označeným ikonou portálu. Cestou posbírejte dennies, sixlings a zásobovací krabici. Navíc můžete obnovit ztracené HP na zelené buňce.
Analyzujte žraloka v paláci mysli
V místnosti najdete neživé banboo, ne jako Teddy. Prozkoumejte postiženého Sharkaba a dejte Qingyi příležitost spustit Mind Palace. Ve vzpomínkách robotího zajíce uvidíte zločince, který otevírá tajné dveře a zadává heslo «1138». Jakmile budete mít informace, které potřebujete, opusťte Mind Palace a pokračujte v prozkoumávání jeskyně při hledání Teddyho.
Dostaňte se za dveře s kombinovaným zámkem
Vraťte se do reality, znovu prozkoumejte nalezené banbu. Pod nálepkou na břiše má rytinu čtyř čísel, 1138, což je heslo pro zamčené dveře. Poté vložte ruku do Žraločí tlamy a stiskněte tajný spínač, poté dokončete průzkum těla.
Na obrazovkách, které se objeví, zadejte správné heslo, přibližte se k odpovídajícím spínačům a aktivujte je tolikrát, kolikrát je nutné otevřít tajnou chodbu. Každé spuštění pák přidá jedničku k číslu, pod kterým jsou. Vytočením čísla 1138 bránu odemknete.
Pokud při zadávání kódu uděláte chybu, pokračujte ve stisknutém spínači, dokud neprojdete celým kruhem čísel a odpočítávání začne znovu.
Najděte Teddyho stopy a prozkoumejte Elektrobu
V nové místnosti najdete odměny v podobě dennies, sixerlingů a krabic se zásobami a také pohybujícího se nepřítele.
- Vezměte všechny zdroje a snažte se vyhnout křížení se zločincem. Pokud však na jednotku narazíte, bitva s ní nezačne. Výměnou za 5 nebo 15 % HP budete moci uniknout nebo zneškodnit nepřítele. Kliknutím na červené tlačítko otevřete přístup do nové místnosti.
- Prozkoumejte všechna těla banbuů, abyste je nejen později odstranili z jeskyně, ale také abyste získali šesterlingy. Jakmile měnu nasbíráte, vraťte se do předchozí místnosti, kde odemknete dveře za 6 500 Sixlingů a seberte bednu se zásobami.
Někteří Banboos budou nejen zachráněni, ale také přidáni do týmu. Zkoumaný Avokabu poskytne pomoc v následujících bitvách a bude sdílet klíč, který se bude hodit později.
Pokračujte v pohybu jeskyní:
- Jděte nahoru do místnosti nahoře a seberte druhou údaje o sledování. Postiženou jednotku lze vyléčit na zelených buňkách. Pomocí obdrženého klíče otevřete dveře vedoucí do Elektrobu. Cestu do Banbu zatarasí další skupina zločinců. Bojujte s ním, abyste se dostali ke zraněnému robotickému zajíci.
- Než se vydáte do banbu, vyzvedněte šestky, denny a tercie údaje o sledováníse objevil na hřišti.
Dokončete své meditace v Komoře mysli
- Připojením k Electrobu Qingyi znovu spustí Mind Palace. V nich budete moci vidět umístění Teddyho a také konfrontaci se zločinci Banbu. Kliknutím na „Pokračovat“ zjistíte, jak se události dále vyvíjely. Vstupte okem do klece a prohlédněte si novou část vzpomínek s vůdcem zločineckého gangu.
- Seberte Elektrobu a přidejte ho do svého týmu, poté opusťte Mind Palace a zachraňte Teddyho.
Zachraň Teddyho
- Než se vydáte k Teddymu, navštivte pomocí dopravního pásu místnost nalevo – můžete v ní sebrat Dennyho a krabici se zásobami. Následujte chodbu výše a stiskněte červené tlačítko pro návrat do centrální haly.
- Odtud pokračujte po stejné stuze doprava, abyste se dostali do místnosti s bossem a dalšími banbuy.
- Není možné jen tak opustit jeskyni: na ustupující Qingyi zaútočí několik skupin zločinců. Postavte se elitním protivníkům a zvedněte zlomenou Banbu, dokončete výzvu a zažijte cutscénu „Pouze jedním krokem“.
Po záchraně banbu navštíví půjčovnu automatový důstojník, který podá zprávu o výsledcích operace. Konverzace mezi robotí dívkou a zástupcem bude považována za zvláštní událost „Uhodli jste to? Nebo ne?". Po dialogu si promluvte s Wise nebo Belle v místnosti, abyste dokončili příběh.
Úspěch Ban-ban-ban-ban-banditry v Zenless Zone Zero
Dokončete příběh agentky Qingyi „Zmizení Banbu“, abyste odemkli úspěch "Zakázat-zakázat-zakázat-banditství" v Zenless Zone Zero ze sekce "Život - příběhy agentů" a dostanete 10 polychromů jako odměnu.
Vyznamenání
Pro kompletní dokončení objednávky Teddy Unchained můžete získat:
- 85 polychromie;
- 850 Internota kredity;
- 4 odborné časopisy;
- 2 energetické moduly zesilovače;
- 1 éterický povlak;
- 2 algoritmické moduly banbu;
- 2 přepravky Elite Explorer;
- 4 x Potřeby pro starší průzkumníky;
- 21 500 deni.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se dokončit objednávku Teddyho Unchained a dostat se za kódované dveře Zenles Zone Zero. Pokud se během jeho implementace vyskytnou nějaké potíže, můžete je nahlásit v komentářích. Přečtěte si další užitečné články v sekcích: míjení, průvodci, staví и zprávy.