Natlanův příběh Genshin Impact bude pátý svazek obecných dějin Teyvatu, jehož činy se budou na území odvíjet Pyro království. Při hledání zmizelého dvojčete se hlavní hrdina vydá do ohnivého kraje, který vede Archon Mavuika. V Natlanu se kromě poznávání nových zemí a zjišťování pravdy o příbuzném budete muset vypořádat i s mnoha místními problémy souvisejícími s blížící se katastrofou Propasti.
V této příručce vám řekneme, jak otevřít spiknutí Natlan a dokončit úkoly Archonů svazku 5 a také analyzovat zajímavé podrobnosti o historii království Pyro a uvést, kolik kapitol je ve svazku 5.
Historie Natlanu
Díky popisům artefaktů a zbraní ve hře se stal známý Natlanův příběh vyprávějící o událostech, které se staly před a po globálních katastrofách Teyvatu.
Shromáždění spravedlivých
Kdysi, v době nastoleného míru mezi kmeny, vládl Natlan pololidský tyran. Poté, co neznámý vládce sjednotil národy do jediného státu, nastolil svou diktaturu a zakázal obyvatelům věřit a uctívat elementární patrony, jak to dělaly desítky generací Natlanů předtím. Navzdory konci krvavých válek a konfliktů lidé v království ztratili ducha jednoty, uhasili stále hořící posvátný oheň a uvrhli celý region do temnoty.
V těchto hrozných časech dorazil do Natlanu bezejmenný hrdina, mladý muž s planoucíma šarlatovýma očima. Když obdržel věštcovu předpověď, vydal se hledat spravedlivé, kteří stále chtěli zapálit oheň a vést svou vlast k její dřívější velikosti. Setkáním s hrdiny se neznámý odvážlivec krůček po krůčku blížil k cíli.
Pod vedením cizince s šarlatovýma očima se sešel tým bezejmenného špióna, legendární dvojčata Atavallpa a Vascar a tichý válečník Yupanqui. Poslední, kdo se k nim připojil, byl talentovaný řemeslník, který kdysi zažil „vřelé přivítání“ od tyrana. Hrdinové společně vytvořili plán, jak osvobodit Natlan a sauřiutlačovaný padouchem.
Sjednocení kmenů
Nakonec, když bezejmenný hrdina sjednotil nejen obránce království, ale i všechny povstalecké národy, oblehl tyranův hrad, porazil jeho armádu a vypálil staré město do základů, aby znovu vybudoval nové. Vítězství nad padouchem bylo vybojováno, kmeny znovu získaly nezávislost a mohly se vrátit ke své dřívější víře a Saurianové přestali být pronásledováni. Sám vůdce-osvoboditel však zmizel beze stopy, jako by nikdy neexistoval.
Neznámý mladík s planoucíma šarlatovýma očima se podle legendy vynořil z kouře a hned po vítězství se do něj vrátil. Od té doby kmeny skládaly jen legendy o velké bitvě a bezejmenném hrdinovi, které Natlanové stále uctívají.
Konec šesti hrdinů
Bitva s tyranem se pro osvobozující hrdiny neobešla beze stopy. Po letech zůstala naživu pouze dívka z legendární společnosti a nadále udržovala památku svých přátel. Majitelka dolů přežila své kamarády o mnoho desetiletí a chovala si všechny vzpomínky spojené s hrdiny. Poté, co se již stala starou ženou, sbírala a kupovala od Natlanů padělky a luxusní šperky, které kdysi vytvořil stejný řemeslník, který pomohl bezejmennému hrdinovi.
Legendární hrdinka si na konci svých dnů vybrala ty nejcennější nálezy a odešla do dalekých krajů noci, aby se už nikdy nevrátila. Místní obyvatelé se k uctění její památky sešli u stromu, kdysi ozdobeného zlatou korunou staré ženy, a přísahali, že splní její poslední přání a navždy vymažou jméno řemeslníka z historie království.
Tenochova cesta hrdiny
Země Natlan, kvůli jejich blízkosti k Abyss, byly vždy ohrožovány řadou nebezpečí. Přibližně 500 let před herními událostmi, během Katastrofa Kaenri'ah, a ještě před objevením se Popelavého moře se v království objevil neznámý hrdina jménem Tenoch. Vyzbrojen obsidiánovým kyjem cestoval krajem zmítaným občanskými válkami a spojoval hrdiny pro nadcházející bitvu proti zlu.
Один за другим на его пути встречались выдающиеся личности из каждого племени, существовавшего в то время. Объединившись с бегуньей Ванджиру (Удел Благодатных Земель), Менеликом (Клан Цветочного Пера), Санджахом Компоре (Повелители Ночного Ветра), Буркином (Потомки Крон), Сундиатой (Дети Эха) и великаном Тупаком (Народ Родников), представителями шести народов, Теноч отправился к «горам тьмы», где и состоялась финальная битва, объединившая враждующие племена и подарившая Натлану мир на века. Из опасного путешествия, по слухам, живым не вернулся ни один из героев.
Kolik kapitol má Natlanův děj?
Stejně jako v předchozích příbězích z regionů se očekává, že děj Pyro Kingdom vydá pět hlavních kapitol a další šestou, která vypráví o samotných hrdinech - dvojčatech, Dainsleife a Propast. V aktualizace 5.1 K dispozici jsou 4 kapitoly 5. dílu úkolů Archonů v Natlanu.
Kdy vyjde pokračování Natlanina příběhu?
Новые задания Архонтов Пиро королевства станут доступны уже в следующем patch 5.2, jehož vydání je naplánováno na Listopad 20 2024 roku. Однако, существуют слухи от инсайдеров, что продолжение сюжета может быть выпущено значительно позднее.
Kolik kapitol je ve svazku 5
Dosud není známo, kolik kapitol bude v 5. dílu archonských úkolů věnovaných oblasti Piro v Natlanu. S největší pravděpodobností bude prvních 5 dílů vyprávět o konfrontaci mezi královstvím a silami Abyss a kapitola 6 vám umožní znovu se setkat s dvojčetem a dokončit svazek.
Jak začít Natlanovo spiknutí
Kapitoly Natlanova příběhu budou dostupné po splnění řady podmínek:
- dosaženo dobrodružná hodnost 40 nebo vyšší;
- dokončil kapitolu 6 svazku 4 úkolů Archonů "Pohádka na dobrou noc".
Pro začátečníky a všechny, kteří chtějí rychle začít dokončovat nový příběh, však bude funkce dostupná "Rychlý start". K jeho otevření budete potřebovat:
- dosáhnout hodnosti dobrodružství 28 nebo vyšší;
- dokončete kapitolu 3 svazku 1 archonských úkolů „Přístup nové hvězdy“.
Tato mechanika vám umožní okamžitě odemknout kapitolu 1 svazku 5 a cestovat do Natlan, aniž byste museli dokončit příběhy Inazumy, Sumeru a Fontaina.
Možnost „Rychlý start“ je k dispozici do na patch 6.0.
Návod na Natlanův příběh v Genshin Impact: všechny kapitoly
Příběh Piro Kingdom má celkem pět po sobě jdoucích kapitol vyprávějících příběh samotného Natlan a jednu další, která odhalí nové detaily týkající se dvojčat. Níže se podíváme na všechny úkoly Archonů z pátého dílu a představíme krátké převyprávění zápletky regionu s odkazy na podrobnější návody k questům.
Je docela těžké přesně říct, jak dlouho trvá dokončení Natlanova spiknutí kvůli různým faktorům. Pokud rychle přeskočíte všechny dialogy a použijete průvodce, možná budete potřebovat asi 12-14 hodinyk dokončení všech kapitol příběhu. Důkladnější návod může trvat od 20 hodin a více. Nový svazek bude mnohem větší a delší než Fontaineova historie. Již dříve vývojáři slíbili, že od nynějška budou mise Archonů více zaměřeny na vyprávění příběhu prostřednictvím dialogů a cutscén, spíše než na hraní a průzkum.
Kapitola první: Květiny pod spalujícím sluncem
Začátek Natlanova spiknutí je spojen s přípravami na nadcházející posvátný rituál Poutě - turnaj mezi zástupci kmenů království. Když Poutník poprvé vkročil do ohnivých zemí, téměř okamžitě se s nimi seznámí Kachina, dívka z Children of Echoes se připravuje na účast na slavnostní akci. Nová známá šťastně souhlasí, že neznámého zavede do její domoviny.
Jak se blíží datum Poutě, na stadionu Posvátného plamene se scházejí budoucí uchazeči o titul hrdinů i obyčejní diváci. Poté, co doprovázel Kachinu na výletě do arény, se Cestovateli podaří setkat se s dalšími účastníky turnaje: průvodcem Lidu jara Mualani a lovec Potomků Krona Kinicha.
Bez povolení připojit se k rituálu může hlavní hrdina pouze sledovat, co se děje z tribuny. Finále soutěže proti sobě staví dva blízké přátele. Poté, co vyšel vítězně ze souboje s Mualani, dostane Kachina příležitost připojit se k četě hrdinů a vydat se na výpravu proti silám Abyss.
Po turnaji poražená průvodkyně pozve novou známou na návštěvu její rodné vesnice, aby si odpočinula v horkých pramenech a lépe poznala místní kulturu. Bezstarostné prázdniny však přeruší řada hrozných událostí.
Podrobný popis je uveden v samostatném článku dokončení úkolu „Květiny pod spalujícím sluncem“.
Kapitola druhá: Černý kámen pohřbený pod bílou
Pobyt v osadě People of the Springs je přerušen zprávou ze stadionu Posvátného plamene. Výprava hrdinů, která před pár dny vyrazila na túru, se konečně vrátila. Malá Kachina nemohla přežít těžký úkol a zemřela ze spárů Propasti. Podle dlouholeté natlanské tradice však takové hrdiny může vzkřísit sám Piro Archon provedením speciálního rituálu.
Po příchodu na stadion s Mualani se hrdina připojí k rituálním zpěvům navrženým tak, aby pomohly hrdinovi duchu najít cestu z Království noci. Ale z nějakého důvodu vědomí zesnulého zmizelo na onom světě, a proto ho Mavuika nedokázala vyvést ze Svatého ohně. Rozruch, který začal, je Archon rychle zastaven a je povolán tým vynikajících hrdinů, aby společně s Cestovatelem vyřešili nouzovou situaci.
Zatímco tým Mualani hledá způsob, jak najít starověké jméno Kachina pomocí speciálních rituálních zařízení, na stadionu ve stejnou dobu vypukne bitva. Přijel s delegací Capitano navrhuje, aby Mavuike, která zřejmě ztratila svou pozici, předala otěže moci Fatui. Archon odmítá a nutí Harbingera z posvátného místa.
Po přípravě všeho potřebného pro rituál se tým prominentních kmenových představitelů vydává do Království noci, aby osobně našel svou kamarádku a přivedl ji zpět k životu mezerou v bariéře. Hrdinové téměř navždy zůstanou v jakémsi očistci, ale zachrání je vědomí Mavuiki, načež se bohyně ohně rozhodne odhalit všechny karty ve svém plánu na záchranu Natlan.
Podrobný popis je uveden v samostatném článku dokončení úkolu „Černý kámen pohřbený pod bílým“.
Третья глава: За дымом и зеркалами
После событий первых двух глав ситуация в королевстве начинает накаляться. Силы Бездны постепенно пробуждаются, а Мавуика, отказавшаяся от помощи Фатуи, до сих пор не имеет достаточно героев для реализации спасительного плана. Помимо поиска выдающихся жителей среди местных племен, Архонту требуется создать древнее имя и для Путешественника, чтобы обеспечить его безопасность в грядущей войне. Для выполнения этой задачи ей пришлось обратиться к одному из самых талантливых кузнецов Детей Эха.
Помимо мастерства и обширных знаний в области кузнечного дела, Shilonen нужна помощь предсказательницы Citlali, знающей все о Вайобах и Царстве Ночи, дарующем древние имена. Связавшись с прорицательницей, Путешественник заключает с ней сделку, согласившись выполнить ее поручение в обмен на помощь кузнецу.
По просьбе «бабушки Ицтли» герой отправляется на поиски Ororona, воспитанника Повелителей Ночного Ветра. Подсказки, оставленные юношей рядом с его домом, ведут не только к пленнику Фатуи, но и к самому Капитану, позволив поговорить с Предвестником с глазу на глаз. Сильнейший агент Царицы рассказывает больше об альтернативном плане спасения Натлана и указывает на то, что Пиро Архонт скрывает некий секрет.
С полученной информацией герои возвращаются на Стадион Священного пламени, где свежими сведениями о Фатуи и их действиях на территории королевства делятся Часка и ее сестра Куичи, только что вернувшиеся с разведки.
Podrobný popis je uveden v samostatném článku прохождение задания «За дымом и зеркалами».
Четвертая глава: Радуга обречена сгореть
После услышанной от Капитано информации Путешественник решает лично обратиться к Мавуике и расспросить ее больше обо всех существующих планах спасения Натлана и их последствиях. По ее мнению, механизм Фатуи, который видела Часка на разведке, вскоре будет применен для восстановления артерий земли, что равносильно использованию Пиро Сердца бога. Чтобы не допустить разрушения Царства Ночи и всех воспоминаний поколений, Архонт собирает команду героев и отправляется на поиски Предвестника.
Капитано вместе с Оророном удается застать в пещере под пиком Тетикпак. Короткая активация древнего механизма влечет за собой пробуждение Владыки Ночи, а также получение юношей древнего имени. Поговорив с проснувшимся ангелом и признав свою ошибку, Предвестник соглашается сотрудничать с Натланом с обещаением объединить силы с Мавуикой для последующего сражения с Бездной, пока не найдется последний герой для ее плана.
Использование механизма влечет за собой пробуждение Бездны, и теперь на королевство надвигаются основные силы темной энергии. Чтобы спасти регион от разрушения, все активные отряды Капитано и Мавуики распределяются по территории для отражения атак. В ходе тяжелой битвы, унесшей жизни тысяч натланцев и заврианов, Часка получает древнее имя, став последним необходимым для плана героем. Мавуика, впитав энергию всех древних имен, высвобождает истинные силы Архонта и изгоняет противников из региона, разрушив Око Бездны и часть «фальшивого неба Тейвата» вместе с ним.
Собравшись в банкетном зале после победы, Мавуика делится тем, что битва еще не окончена. Последним шагов в окончательном изгнании Бездны станет ее самопожертвование в глубинах Царства Ночи. Полученная от богини смерти Роновы сила разрушит не только остатки темных сил, но и самого Архонта, так как платой за чью-то гибель может стать только другая смерть. Вместе с огненной владычицей в глубины Натлана предстоит отправиться и Путешественнику.
Podrobný popis je uveden v samostatném článku прохождение задания «Радуга обречена сгореть».
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se, jak začít a dokončit příběh Natlan v Genshin Impact. Máte-li jakékoli dotazy týkající se tohoto tématu, můžete se jich zeptat v komentářích. Přečtěte si další užitečné články v příslušných částech webu: lore, průvodci, míjení, staví и zprávy.