Podíváme se na klíčové pozice a směry. Letní lokace se připravuje na náhodné uvolnění.
Zdravím vás, tankisté! Zde je Wotpack a recenze nové mapy ze supertestu ve World of Tank - Sommar. Velikost 1000x1000, určeno pro náhodné bitvy. Vývojáři čekají na zpětnou vazbu, ale první dojmy hráčů jsou spíše negativní. Nespěchejme se závěry a nejprve se blíže podívejme na mapu.
symboly
Zóna 1
Jediné útočiště pro těžké tanky и pomalé stíhače tanků, kteří se nemají kde jinde schovat v lokaci tak otevřené dělostřelecké palbě.
Zóna 2
Strategicky důležitá oblast mapy, protože zachycení tohoto směru vám umožní ovládat vyvýšené místo a podporovat spojence v jiných zónách. Dobře se zde daří manévrovatelným vozidlům: lehkým a středním tankům. Prakticky zde není žádný přístřešek ani vegetace, ale je zde spousta kopců, ze kterých se dá hrát pomocí UVN.
Rozhodující akce skupiny středních tanků mohou zvrátit výsledek bitvy v jejich prospěch, pokud obsadí kopec.
Zóna 3
Budete muset bojovat o tento kopec, abyste podpořili své spojence ve městě. Už tady jsou tam úkryty a vegetace, takže na lehce obrněných vozidlech můžete hrát o něco bezpečněji.
Zóna 4
Terénní vozidlo typu „obojživelník“ jsme ještě nepředstavili, ale pokud znáte cesty, můžete nepozorovaně se proplížit za nepřátelské linie přes bažinatou oblast hustě porostlou vysokou trávou.
Výsledky
Mapa se ukázala otevřené s mnoha lumbagos, takže se před všudypřítomnými samohybnými děly můžete schovat pouze ve městě a i to ne všude (pokud týmy disponují 3 dělostřeleckými díly, mohou snadno převzít kontrolu nad všemi oblastmi).
Soudě podle hlavních směrů se Sommar podobá schodům, protože každá pozice je umístěna o něco výše než předchozí (počínaje zónou 2). Právě ve druhé zóně se aktuálně plánuje hlavní konfrontace, protože odtud je snazší obsadit třetí zónu a chytit protivníky ve městě.
Ale měli byste být opatrní, protože je vysoká pravděpodobnost, že některé stíhače tanků budou sedět poblíž respawnu, odkud můžete během def ovládat všechny směry (odcházející protivníci budou plně vidět).