Skyrim: 10 nejstrašidelnějších míst, která se hráči bojí navštívit

I těm nejodvážnějším a nejzkušenějším hráčům bude při návštěvě těchto oblastí běhat mráz po zádech a běhá jim husí kůže. Svět Skyrim obrovský a působivý. Pro ty, kteří si rádi lechtají nervy, jsou zde opravdu zlověstné lokace. Avšak i ti, kteří se bojí čelit dalšímu monstru ze zadní uličky, budou muset prozkoumat místa popsaná v tomto článku, aby získali cenné vybavení a další drahý majetek.

Skyrim: 10 nejstrašidelnějších oblastí

Obecně lze říci, zlověstná a ponurá atmosféra je nedílnou součástí série TES. Sám hráč v procesu vývoje postavy dokáže proti občanům Tamrielu dělat hrozné věci. Všechny druhy zločinů jsou přirozeně způsob, jak získat vlastní prospěch. Budeme mluvit o místech, kde je strach namířen proti samotnému hráči.

Strašidelné jezero ve Skyrimu

Pátá hra franšízy zachovává obvyklou intriku doslova v každé akci a také rovnováhu mezi šarmem a nervovým napětím. Při pohybu po provinciích kontinentu můžete narazit neuvěřitelně strašidelná místa. Máte právo odložit jejich návštěvu až na vyšší úroveň vývoje, ale přesto je Dragonborn předurčen být zde, aby se stal nejlepším z nejlepších.

Grove of the Witch's Mist

Lesní chatrč není ve Skyrimu nic neobvyklého. Nicméně tento konkrétní dům v Eastmarch vyniká mezi svými vrstevníky. Prvním rozlišovacím znakem je palisáda obepínající chatrč. Jsou na něm vysázeny mršiny všech druhů drobných zvířat. Je děsivější zjistit, co je to za místo je příbytek čarodějnice a čarodějové. Budete s nimi muset bojovat, pokud postava poruší hranice majetku této nestranné společnosti.

Grove of the Witch's Mist

Síň mrtvých

Ve skutečnosti se jedná o vnitřní hřbitovy, které mohou být stejně strašidelné jako jiná podobná místa. Jak osud chtěl, Dragonborn je nucen prozkoumat severské ruiny, a proto nejsou draugr a kostlivci pro hráče žádnou novinkou. Avšak ti, jejichž úroveň je nízká, mohou při plnění úkolů v takových hrobkách pociťovat určité potíže a polechtat jim nervy. Nejhorší je, když pohřební schody sestupují hluboko pod zema cestu Dovahkiin blokuje hustá mlha.

Síň mrtvých (Windhelm)

Krysí díra

Pokud vás hordy krys a vyschlá těla nepřiměly k ničemu myslet, pak atmosféru děsivé podzemní chodby doplní nízká vířící mlha a špinavá voda z kanalizace. Zpočátku je tato cesta jediná, po které můžete jděte do Thieves Guild v Riftenu. V zásadě každý, kdo si chce zlepšit svou finanční situaci, bude muset projít touto umělou, páchnoucí bažinou. Špatné osvětlení, vlhkost a četné zatáčky se zálohami promění labyrint kanalizace v místo, které s každým krokem chcete co nejrychleji opustit.

Krysí díra

Mraveniště

Je to nevýrazné dveře dovnitř Markarte. Neméně depresivně však na hráče působí lokace, která se za ní skrývá. Za dveřmi je přístřeší pro nemocné a bezdomovce. Žijí zde horníci, hutě, žebráci a další ubožáci. Místo zapomenuté Bohem a městskými úřady bude muset být navštíveno, aby prozkoumalo podivné události, které se odehrávají v Markarthu.

Mraveniště v Markarthu

Opusteny dům

Také v Markarth můžete najít prázdný zlověstný dům, který je místem uctívání daedrických princů. Na jeho hlavní návštěvníky, Strážce ze Stendarr, narazíte u vchodu. Uvnitř vizuálně zabydleného domu jsou jen náznaky, že jde o svatostánek. Úplnou hrůzu tohoto místa pocítíte, když sestoupíte co nejhlouběji k znesvěcenému oltáři Molag Bala – Daedrický princ nadvlády a zotročení smrtelníků. Místo je nedílnou součástí pátrání "Dům hrůzy".

Podstavec s palcátem Molag Bal. Dům hrůzy
Podstavec s palcátem Molag Bal

 

Dům Hroggarů

Zničený a vypálený domov Morphale již nepatří tomu, jehož jméno nese, ale zároveň se v něm zesnulý cítí skvěle. Budova za neznámých okolností vyhořela. Při požáru zemřela Hroggarova manželka a dcera. Ducha posledního z nich lze najít, pokud dům prozkoumáte blíže. Helga bude mluvit o tom, jak se na smrti její a její matky podílela upíří smečka, a také o vlivu tvorů s tesáky na životy zbytku obyvatel Morthalu.

Dům Hroggarů

Falkreath

V tomto případě přináší hostům hrůzu samotné město. Nachází se ve stejnojmenné doméně na jihu Skyrimu. Když se tam Dovahkiin podle plánu dostanou, Impérium vykonává kontrolu nad osadou. Ekonomika Falkreath je založena na prodeji řeziva získaného ze dřeva z blízkých lesů. Zlověstnou dominantou města je severský hřbitov, kde si přejí být pohřbeni hrdinové z celého Skyrimu.

Falkreath

Důvodem je nikomu nepříjemná „smrtící“ atmosféra, která je patrná z názvů místních farem, taveren a alchymistických obchůdků. Ani sklad Grey Pines nevyvolává nejlepší myšlenky. Obecně platí, že stejně jako v ostatních popsaných místech, ani zde se nechcete zdržovat.

Vchod do trezoru Temného bratrstva

Možná nejlepší vchod do Svatyně Temného bratrstvaJe prostě nemožné si představit něco lepšího než černé dveře se světelným nápisem. Uvnitř se nachází osada, jejíž obyvatelé jsou zločinci a upíři. Než se však pustíte do procházení questů vyprávějících o životě tohoto místa, narazíte při prozkoumávání všech zákoutí Skyrimu přesně na popsané obrovské dveře.

Vlastně není třeba vysvětlovat, proč je tento konkrétní úkryt tak strašidelný. Zlověstný obraz a skřípavý hlas dveří (ano, jsou to oni, kdo mluví s Drakorozenými) mráz po zádech zdánlivě neotřesitelným válečníkům. Ani po splnění všech kultovních úkolů není zcela jasné, jak Black Doors fungují a jaký je princip jejich designu.

Kaple Boethiah

Spálená a nabodnutá těla kolem obří sochy nejsou dobrým znamením pro ty, kteří jen prozkoumávali zasněžené vrcholky hor. V tomto místě na východ od Windhelmu je Svatyně daedrického prince Boethiah, povýšený na podvod a zradu.

Kaple Boethiah

Kdykoli sem přijde Dovahkiin, místo bude zahaleno temnotou noci, bez ohledu na denní dobu. Celková atmosféra je jako stvořená pro místo, kde lze opustit své následovníky a účinně je obětovat ve prospěch bohatství uděleného samotným Boethiahem.

Dům Aretino

Možná to poslední, co byste očekávali, když vstoupíte do typického domu Windhelmů, je dítě vykonávající temný rituál obklopené svíčkami a dalším vybavením. Aventus Aretino se pokusí zavolat člena Temného bratrstva, aby ho najal, aby zlikvidoval majitele sirotčince, ze kterého chlapec utekl.

Dům Aretino

Ještě děsivější je, že není jasné, čí přesné části kostry jsou použity pro rituál. Po dialogu s Aretinem je známo, že skončil v útulku, když jeho matka zemřela. Vkrádají se pochybnosti, zda se právě ona stala takovým zdrojem pro malého čaroděje. Celkově taková hrozná událost je malá část ve „velké“ věci pro slávu Sithis - nejvyšší esence zosobňující chaos a destrukci.

Doufáme, že vám tato recenze pomohla při prozkoumávání pátého dílu franšízy The Elder Scrolls. Můžete se také dozvědět z našich článků o deset nejtěžších rozhodnutí ve Skyrimu a jejich důsledky. Tím tipy a doporučení od autorů portálu nekončí. Přejeme vám úspěch na bojištích a ve hrách s klidnější cestou vývoje!

Sergio
Wotpack.ru - hry, novinky, průvodci, návody
Přihlásit se
Upozornit na
host
5 komentáře
Nový
Starý
Intertextové recenze
Zobrazit všechny komentáře
5
0
Zanechat komentář! Napište, co si o článku myslíte.x