Pohádka před spaním v Genshin Impact — Kapitola 6, svazek 4 úkoly Archonů, poslední quest související s dějovou linkou Fontaine. Příběh se zaměří na Cestovatele a zavede hrdinu do Sumery, kde se stal podivný incident. Nabídněte svou pomoc a navštivte anomální místo, abyste se dozvěděli více o tepnách Země a plánech Řád propasti.
Tento průvodce poskytuje kompletní návod na quest Příběh na dobrou noc. Vymyslíme, jak se dostat tam, kde je ukryto oko kultivujícího, a najdeme místo, které Atossa naznačil, a také navrhneme řešení hádanky s runami v kobce a správnými volbami pro předložení závěru.
Jak začít úkol Archon Bedtime Story v Genshin Impact
K otevření šestého úkolu Fontainova příběhu budete muset splnit řadu povinných požadavků:
- dosáhnout dobrodružná hodnost 40 nebo vyšší;
- dokonči předchozí úkol Archonů - Kapitola 5 svazku 4 „Maškaráda vinných“.
Úkol je k dispozici neomezeně dlouho od 5. června 2024, s výstupem aktualizace 4.7. Mise se objeví v quest logu automaticky, pokud jsou splněny výše uvedené požadavky.
Starý pořádek
Kontaktujte Kateřinu z Sumeru a podnikněte neobvyklou misi najít pohřešovanou osobu. Podle dívky se toho ujalo mnoho dobrodruhů, ale ani jeden pokus nebyl úspěšný. Cestujte do vesnice Vimara a začněte tím, že se místních obyvatel zeptáte na pohřešovaného muže.
Promluvte si s Kateřinou v sumerské pobočce Gildy
Cestujte do hlavního města Sumeru a setkejte se s Kateřinou, abyste se dozvěděli o novém úkolu: musíte najít pohřešovanou osobu z vesnice Vimara. Jeho jméno však nikdo nezná a i jeho sousedé dokážou pouze popsat jeho podobu.
Jděte do vesnice Vimara
Teleportujte se do vesnice Vimara, která se nachází na jihu, a promluvte si s Bahramem u řeky. Podle obchodníka zmizel milý asi 20letý mladík.
Promluvte si s Amadií na druhé straně, ale od náčelníka nebudete moci získat žádné podrobnosti. Cestovatel a Paimon předpokládají, že někdo zasáhl a změnil paměť všech vesničanů. Během jejich myšlenek zasáhne dívka Atossa a nabídne jim, že jim ukáže určité místo, které tento příběh osvětlí.
Jděte na místo označené Atossa
Sledujte strom severně od vesnice a zjistěte, že pohřešovaná osoba byla pro Atossu milovanou osobou, která si s ní vždy ráda povídala při západu slunce. To přivede Cestovatele k novému vedení.
Pak porazte monstra, která se chovají podivně: první se objeví Prázdný mága pak ještě tři. Až budete hotovi, promluvte si znovu s Atossou – dívka se zmíní, že v poslední době po vesnici chodí spousta hilichurlů, kteří napadají místní obyvatele.
Odměny za dokončení etapy:
- 875 dobrodružný zážitek;
- 38 100 mor;
- 4 knihy o zkušenostech hrdinů;
- 7 kousky magie získat rudy.
Vzpomínky, které by neměly existovat
Když Poutníkovi začnou vstupovat do hlavy první dohady o tom, co se děje, vraťte se do vesnice Vimara, kde se setkáte se starým známým. Dainsleif potvrdí hrdinovy myšlenky a nabídne, že anomálii poznáte trochu blíže. Poté, co jste se dozvěděli o plánech Řádu Abyss, doprovodte svého společníka do úkrytu, kde je uložen předmět hledaný padouchy.
Promluvte si s Dainsleifem
Po bitvě se odehraje dlouhá cut-scéna: Cestovatel se setká s Dainsleifem a vrátí se do vesnice, kde si promluví s obyvateli a řekne starému známému o svém podezření.
Uvolněte se a seznamte se s vesničanem Kaenri'ah Příští ráno. V hlavě se mu objevily vzpomínky na zmizelého mladého muže: jak mu Dainsleif dal oko prvního kultivujícího. Hrdinové se rozhodnou, že Řád propasti je definitivně zapojen do všeho, co se děje, a mění lidské vzpomínky.
Jděte tam, kde je skryto oko kultivujícího
Teleportujte se do Gandha Slope, vylezte na horu a vstupte tam, kde je skryto oko kultivujícího.
Připravte se na průzkum žaláře Místo zjevení, kde musíte do svého týmu přidat hrdiny Prvky Pyro и Elektro. To pomůže vypořádat se s Cryo Herald of the Abyss.
Prozkoumejte hlubiny ruin
Pohybujte se hliněným tunelem vpřed a sjeďte kluzákem dolů ke kamennému mostu.
Stoupejte po schodech, dokud si nevšimnete zablokované hádanky a příšer, které ji obklopují - bojujte se dvěma vlnami formy.
Po boji se otevřou dveře do vedlejších místností. Jděte doprava a použijte čtyřlistové symboly pro rychlé cestování, abyste se dostali na druhou stranu zničeného průchodu.
Vyběhněte po schodech nahoru a pomocí mechanismu otevřete dveře a v další místnosti, se kterou budete bojovat strážce ruinstřeží toto místo.
Aktivujte zařízení za nepřítelem, když ho porazíte, abyste udělali rampu dolů a otevřeli první hádanku. Skočte k ní a začněte to řešit.
Jak vyřešit hádanku s mechanismy
Na Dainsleifovu výzvu nasměrujte všechny runy směrem, kam ukazuje světlo. K tomu je to nutné otočte mechanismy v následujícím pořadí:
Pokud jste vše udělali správně, měla by se otevřít brána vedoucí do hlavní haly.
Pokračujte vpřed a zahněte doprava, kde můžete zničeným průchodem rychle vylézt nahoru.
Pak jděte znovu doprava a vyjděte do hlavní haly, po které začne malá cut-scéna s výskytem nepřítele.
Defeat the Herald of the Abyss: The Prekurzor novorozence osudu, nazývaného Svědkem začátku nového osudu. Když jeho zdraví začne klesat, nepřítel vytvoří hustý elementární Cryo štít, který může srazit pouze Pyro nebo Electro.
Po bitvě si promluvte s Dainsleifem, který si je velmi dobře vědom rušení v zemských tepnách. Pro úspěch operace navrhuje rozdělit se, nicméně Cestovatel má pocit, že mu něco uniká a nevidí celý obraz toho, co se děje. Po cutscene odemknete achievement "Dlouho očekávaný okamžik".
Odměny za dokončení etapy:
- 1 000 dobrodružný zážitek;
- 44 000 mor;
- 4 knihy o zkušenostech hrdinů;
- 8 kousky magie získat rudy.
Příběh světového řádu
Na Dainsleifovu žádost se vraťte do vesnice a zeptejte se místních na pohřešovanou osobu. Podle očekávání si tentokrát nebudou pamatovat zadání. Dostaňte se na místo, o kterém mluvil Atossa, abyste si osobně prohlédli zkreslenou vzpomínku, a pak si promluvte s tím, koho chce hrdina vidět nejvíc.
Zkontrolujte stav hilichurlů
Automaticky se po túře s Dainsleifem spustí „příběhový režim“, ve kterém nemůžete otevřít hlavní menu a používat velkou mapu. Jděte po cestě vpřed k hilichurlům ležícím na mýtině. Zahněte doprava a podívejte se na příšery na břehu a pak na stan.
Promluvte si s Amadií a Bahramem
Stejnou cestou se vraťte do vesnice Vimara, překročte řeku a jděte nahoru k domu náčelníka, který už na zmizelého zapomněl.
Následujte cestu nahoru a setkejte se s Bahramem a zjistěte, zda byly jeho vzpomínky vyčištěny. Obchodník si ale také nic ze zmizení nepamatuje a věří, že přátelský mladík vesnici neopustil.
Analyzujte situaci
Věc se stává stále složitější: Paimon naznačuje, že byli převezeni do minulosti, když cizinec ještě nezmizel, ale Poutník si myslí, že je to všechno o tepnách Země a vzpomínkách.
Kde jsme teď?
Interpretujte a okamžitě prezentujte myšlenku jako závěr "Ocitli jsme se ve vzpomínkách někoho jiného", protože ten chlap existuje pouze v nich.
Jaká je slabá stránka schopnosti, kterou zmizelý chlapec má?
Cizinec dokáže lidem implantovat neexistující vzpomínky, ale někde v jeho schopnosti musí být díra. Interpretujte a prezentujte jako možnost závěru "Ve falešných vzpomínkách se čas nehýbe" - vše se děje pouze při západu slunce, falešná vzpomínka se nemůže dokonale spojit s tou starou, jinak by lidé tušili, že něco není v pořádku.
Komu patří tyto vzpomínky?
Shromážděte všechna známá fakta, interpretujte a předložte myšlenku jako závěr "Atossa", protože k neznámému byla nejblíže a barva oblohy odpovídá jejímu příběhu.
Jděte na místo označené Atossa: vylezte na protější kopec a najděte pár pod stejným stromem.
Ve skutečnosti ten, kdo zmizel, je
Po spojení Řádu propasti, tkaní osudu a vzpomínek, interpretujte a prezentujte myšlenku jako závěr "Caribert Alberich". Hlavní hrdina už tuto osobu viděl ve vzpomínkách dvojčete, takže má pocit, že jsou povědomé.
Promluvte si s Caribertem
Caribert přesune Poutníka do prostoru vědomí, kde získáte úspěch "Důkaz o existenci". Jděte za chlapem a zjistěte, proč si vytvořil falešné vzpomínky, po které bude následovat dlouhá scéna, kde budete mluvit se svým bratrem nebo sestrou, v závislosti na zvolené hlavní postavě.
Najděte Atossu
Vraťte se do Vimara Village a setkejte se s Atossou pod stejným stromem, abyste dokončili úkol a odemkli úspěch "Pohádka na dobrou noc".
Odměny za dokončení etapy:
- 60 zdrojové kameny;
- 1 125 dobrodružný zážitek;
- 49 200 mor;
- 5 knihy o zkušenostech hrdinů;
- 9 kousky magie získat rudy;
- 2 kopie každý talentové knihy: Pokyny k nestrannosti, spravedlnosti a pořádku.
Dalším úkolem Archonů je "Květiny pod spalujícím sluncem".
Úspěch Vesnice, kde nejsem
Prozkoumejte příběh „muže, který existuje pouze ve vzpomínkách jiných lidí“ během této příběhové mise a odemkněte úspěch „Vesnice, kde nejsem“ z kategorie "Zázraky světa" v hodnotě 5 zdrojové kameny.
Úspěch Dlouho očekávaný okamžik
Po prozkoumání dungeonu Place of Revelation odemknete trofej „Dlouho očekávaný okamžik“ s podmínkou „Bez vašeho vědomí zkřížil Dainsleif meče s vaší sestrou (bratrem)…“ v závislosti na pohlaví hlavní postavy. Úspěch ze sekce „Zázraky světa“ dá 5 primogemů.
Úspěch Důkaz existence
Vstupte do Caribertova "prostoru vědomí" ve snaze získat úspěch "Proof of Existence" z kategorie "Worders of the World" za odměnu 5 zdrojových kamenů.
Achievement Pohádka na dobrou noc
Dokončete kapitolu „Příběh před spaním“ a odemkněte stejnojmenný úspěch ze sekce „Zázraky světa“ v hodnotě 10 primogemů.
Vyznamenání
Úplné dokončení kapitoly 6 svazku 4 archonských úkolů „Příběh před spaním“ přinese následující celkové odměny:
- 60 zdrojové kameny;
- 3 000 dobrodružný zážitek;
- 131 300 mor;
- 13 knihy o zkušenostech hrdinů;
- 24 kousky magie získat rudy;
- 2 kopie každý talentové knihy: Pokyny k nestrannosti, spravedlnosti a pořádku;
- speciální předmět Skupinová fotografie z neznámé doby.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se dokončit úkol Archon Bedtime Story v Genshin Impact. Pokud během výpravy narazíte na nějaké potíže, můžete je nahlásit v komentářích. Číst o všechny úkoly Archonů a postupujte podle pokynů Genshin Impact v sekcích míjení, průvodci, staví и lore.