Snazší než kdy jindy Zenless Zone Zero — zakázka na průzkum třetí strany ze sekce „Speciální“ související s dějovou linií „Kapitola 2 Mezihra: Mezihra“, kterou lze přijmout po dokončení předchozích objednávek v řetězci prostřednictvím inzerátů na internetu. Při jeho realizaci se opět budeme muset vypořádat s plněním požadavků zákazníka na zachycení neobvyklého zlatého banbu v jeskyni.
V tomto průvodci vám řekneme, jak začít quest Easy as Easy a splnit požadavky zákazníka v ZZZ a také chytit zlato a platinu banbu pomocí elektromagnetického emitoru.
Jak začít výzkum Snadno jako koláč v ZZZ
Objednejte si výzkum snadno v Zenless Zone Zero bude k dispozici jako součást příběhu "Chapter 2 Interlude: Interlude" za určitých podmínek:
- objednávka dokončena "Další dobrý skutek", týkající se skrytého řetězce objednávek od anonymního zákazníka;
- dosaženo Úroveň 30 Internot nebo vyšší.
Poté se v sekci „Upozornění“ na Internotu objeví nové oznámení. "Profesionální údržba jeskyně" od zákazníka „Sovmestitel VVV“. Odpovězte na něj a najděte přijatou objednávku v systému Deep Dive System v sekci „Výzkum“ na kartě "Kapitola 2 Vložit příběh".
Dokončení úkolu Snadné jako loupání hrušek v Zenless Zone Zero
Pořadí kategorie „Easy As Easy“ Special se opět zaměří na nalezení a zachycení neobvyklého zlatého banboo. Splňte požadavky zákazníka a opusťte jeskyni v ZZZ, lovte peníze robotického zajíce pomocí elektromagnetického vysílače. Při problémech s herním polem řešte závady dle požadavků zákazníka a vytvořte cestu skrz buňky.
Splňte požadavky zákazníka a opusťte kavernu
Rozkaz okamžitě začne pronásledováním zlatého banbu. Výrazně to zkomplikuje přítomnost silného elektromagnetického pole, skrývajícího nejen všechny buňky pole, ale i umístění samotného banbu. Víla nabídne sledování jejího pohybu a označí buňku s robotickým zajícem zeleným rámečkem. Chcete-li zachytit cíl, postupujte takto:
- V první lokaci jednoduše projděte přes cely se sixlingy k ikoně lupy, kde se banbu schoval.
- V nové oblasti bude proxy přijímat frekvenčně omezený elektromagnetický emitor navržený pro použití v této jeskyni. Jeho aktivace umožňuje odhalit obsah všech buněk v okruhu jedné buňky z Eos a také znehybnit uprchlou banbu. Při sledování pohybujícího se zeleného rámu se k němu snažte přiblížit tak, aby oblast působení mechanismu zakrývala jeho umístění. Aktivujte vysílač.
- Postavte se na náměstí s Banboo, které jste našli, a pokuste se ho chytit. Tvor však stejně uteče do jiné oblasti. Než se vydáte na nové místo, obejděte pole a aktivujte emitor na ostatních polích označených jako „Neznámý“, abyste odemkli různé odměny. Udělejte to v následujících oblastech, abyste nashromáždili dostatek šesterlingů a získali další peníze.
- Opusťte lokaci skrz klec s lupou, kam šel Banbu. V nové oblasti se hrací pole zvětší a objeví se překážky v podobě prázdných buněk.
- Banbu sami nedoženete. Abyste ho chytili, budete muset otevřít cely na levém nebo pravém okraji pole a poté zahnat robotického zajíce do jedné z výsledných chodeb. Banbu nebude moci přejít již otevřené cely a s největší pravděpodobností před nimi na nějakou dobu uvízne. V tuto chvíli se k němu přibližte a aktivujte emitor.
- Pokuste se chytit banboo tím, že půjdete do jeho klece. Tvor znovu unikne, což vám umožní otevřít další cely. Nasbírejte co nejvíce odměn a přejděte k obrázku s lupou, abyste se dostali na poslední místo.
- Ve třetí lokaci bude chytání bambusu komplikováno výskytem dalšího robotického zajíce. Pro dokončení objednávky budete muset dohnat oba.
- Chcete-li chytit stvoření, pokračujte podle stejné taktiky. V kterémkoli z rohů nebo okrajů pole otevřete několik buněk, abyste k nim zahnali banbu. Někdy nemusí být na buňkách žádné odměny a obrazovky zůstanou černé, ale i tak budou pro stvoření překážkou.
- Nažeňte kohokoli z Banbu do připravené pasti, pronásledujte ho a aktivujte elektromagnetický vysílač, až budete poblíž. Zachyťte stvoření.
- Opakujte totéž s druhým banbu, vytvořte novou past v jiné části pole nebo použijte již vytvořenou past.
- Po chycení dvou much jednou ranou přejděte do horní části pole, kam je přístup blokován zamčenou bránou. Zaplaťte 10 000 Sixlingů za otevření průchodu a sbírejte odměny v podobě údaje o sledování a krabice se zásobami. Pokud nemáte dostatek finančních prostředků, nezapomeňte otevřít buňky na předchozích místech a vzít si z nich skryté odměny.
Po dosažení cíle lokace objednávka skončí bez bitvy. V samostatném článku si přečtěte pokračování tohoto řetězce úkolů “Ještě jednodušší než kdy předtím”.
Vyznamenání
Dokončení objednávky „Easy as Easy“ přinese následující odměny:
- 400 Internota kredity;
- 30 polychromie;
- 1 přepravka Elite Explorer;
- 2 x Potřeby pro starší průzkumníky;
- 2 algoritmické moduly banbu;
- 8 000 deni.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se splnit požadavky zákazníka v Zenles Zone Ziro a chytit zlatou a platinovou banbu v questu Easy as Easy. Pokud se během realizace vaší objednávky vyskytnou nějaké potíže, můžete je nahlásit v komentářích. Přečtěte si další průvodce ZZZ v příslušných částech našeho webu: plnění questů, průvodci, staví charakter и poslední zprávy.