Poznámky k historii v Genshin Impact - úkol světa Simulanka, který odkazuje na událost "Léto! Draci? Pohádka!". V jeho rámci je nutné pomoci zástupcům tří velkých klanů magického světa pochopit pravdivost jim známé historie. Navštivte všechna významná místa a otevřete pokladnice, abyste zachránili všechny svitky napsané rukou bohyně osudu. Pátrání po detailech navzdory očekávání neskončí tím nejšťastnějším koncem v duchu dětských pohádek.
Tato příručka vám ukáže, jak začít a dokončit misi Story Notes v Simulanku, dokončit kreslení věšteckých sloupů a opustit posvátné místo klanu empatie. Podíváme se také na to, kde najít všechna podezřelá místa a důkazy v Mayatnikov Lane.
Jak začít quest Poznámky k příběhu
Chcete-li zahájit úkol „Poznámky k historii“, musíte:
- dokončit misi "Příběh začíná v lese, kde neprší";
- začít pátrání „Následují hvězdy“. Během jeho průchodu se spolu s ním dostaňte na plošinu Constellation Capital Kirara и Nil v renovovaném vlaku.
Poté si znovu promluvte s nekomatou, která opustila tým a zůstala na břehu.
Návod k pátrání po poznámkách k příběhu v Genshin Impact
Kirara odhaluje, že potřebuje provést nějaké vyšetřování. Ze zvědavosti spolu s Paimonem pomozte dívce a v rámci testu vyřešit několik hádanek, najít důkazy a postavit se detektivovi.
Následujte Kiraru do vesnice
Pak následujte Kiraru, dokud nedojdete k obytné budově umístěné na druhém patře lokace, nalevo od chatrče, napůl ponořené v zemi.
Prozkoumejte cestu před vámi
Poslechněte si „příběh“ až do konce, abyste získali následující vodítko: „Cesta nalevo vyzařovala okouzlující vůni, jako by chtěla říci: „Dovedu tě k bohatství a slávě!“ Poté se ze své výchozí pozice vydejte severním směrem: pohybujte se v přímé linii, dokud nenarazíte na sestup do jeskyně, a vklouzněte do podzemní oblasti.
Brzy se zastavíte u malého rybníčku. Monolog vypravěče přeruší vyděšený Kirarin výkřik. Další cestu blokuje překážka: poslouchejte příběh, aby se brána zvedla a uvolnila průchod do další části kobky.
Prozkoumejte budoucí příbytek markýze
V další části oblasti jděte směrem ke třem kamenným trůnům tvořícím půlkruh. Na podstavci umístěném ve středu haly bude poznámka "Unie svědků" - přečtěte si text poslechem Boborana.
Zde můžete komunikovat s každým trůnem. Pokud si sednete na ten, na kterém je viskózní látka broskvové barvy, podívejte se na další dialogovou cutscénu. Samotná akce zase nijak neovlivní dokončení mise.
Vyjměte velký mechanický klíč
Poté, co si přečtete text v položce „Unie spisovatelů“, přejděte o úroveň výš, na další kamenný podstavec. Najdete na něm mechanický klíč, o kterém bude Kappett dodatečně mluvit.
Přibližte se k předmětu a použijte aktivní akci „Vytáhnout“. Klíč nebudete moci vytáhnout hned: vypravěč si všimne, že na něj musíte nejprve zaútočit. Opakovaně zasahujte předmět normálním útokem, dokud se akce Pull nezmění na "Zatáhni silněji". To vám umožní sebrat úkolový předmět „Starověký mechanický klíč“, který se později bude hodit více než jednou.
Do sálu vejdou tři dřevění muži. Promluvte si s trojicí z Future Abode of the Marquis tím, že k nim sejdete, a cizinci se představí jako strážci historie ze tří velkých klanů Simulanky. Podle jejich vyprávění dlouho čekali na člověka schopného vytáhnout starověký klíč. Právě on by jim podle nich měl pomoci odhalit nějaké historické tajemství pohádkového světa.
Cestujte na posvátné místo klanu Kappetů
Po dialogu v Future Abode of the Marquis budou ti, kteří se shromáždili, automaticky převezeni na místo, které Kappet nazve pro svůj klan „posvátným“. Porazte nepřátele číhající poblíž a odemkněte podstavec pro mechanický klíč. Malí lidé vám poděkují za vaši pomoc a vysvětlí, co je třeba udělat dále.
Kappet vystaví emblém svého klanu, formu odvahy, která obsahuje věž. Tečky a čáry nakreslené v horní části obrázku označují správné umístění sloupů věštce, které budou dále upraveny.
Dokončete kresbu sloupů orákula
Po dokončení dialogu vložte velký mechanický klíč do podstavce a několikrát jej zmáčkněte, abyste zvedli věštecký sloup. Protažením nitě mezi sloupci, které se objeví, dokončíte kresbu sloupů orákula na posvátném místě klanu Kappetů.
Kappet vás požádá o spojení čar a vytvoření rodinného erbu. Začněte od obrázku nakresleného na Podobě odvahy a vytvořte podobný vzor. Chcete-li to provést, postavte se poblíž sloupku, ke kterému musíte nakreslit čáru, a při pohledu na konec provazu použijte speciální dovednost tak, že ji aktivujete v pravém dolním rohu obrazovky.
Vytáhněte nit způsobem znázorněným na obrázku výše a dokončete hádanku. Přečtěte si skutečný příběh klanu Statečnosti, který se zotavil z bohaté truhly, která se objevila poblíž hádanky.
Video návod na hádanku:
Cestujte na posvátné místo klanu Boborano
Zvláštní místo druhého klanu se nachází téměř v centru Constellation Capital. Přistupte k chýši s kulatými dveřmi a promluvte si se shromážděnými. Abyste získali přístup k místním relikviím, budete muset nejprve odemknout bránu zodpovězením tří otázek z Hlasu zpoza dveří.
Správné odpovědi na otázky Hlasy zpoza dveří
Otázka první: kdo jsi?
- Otevřete, policie!
- Jsme tu kvůli běžné inventuře.
- Markýz a jeho družina. - správná odpověď.
Otázka druhá: jaké ctnosti pomohly starcům porazit zlého draka?
- Síla a odvaha.
- Tvrdá práce a bohatství.
- Moudrost. - správná odpověď.
Otázka třetí: co je spolehlivější – fikce ve velkém světě nebo pravda ve fiktivním světě?
- Nevím.
- Všechno je fikce.
- Možná... jsou stejně spolehlivé. - správná odpověď.
Bez ohledu na zvolené možnosti bude mise stále pokračovat, dokud dveře nedostanou správnou odpověď.
Uvnitř je další vodítko pro budoucí hádanku, Tvar moudrosti s obrázkem klíče a jemu odpovídajících čar a sloupů.
Dokončete kresbu sloupů orákula
Vložte mechanický klíč do podstavce, který se otevře po dialogu u dveří. Stiskněte jej několikrát, abyste zvedli všechny sloupy a dokončili kreslení věšteckých sloupů na posvátném místě klanu Boborano.
Postupujte podle pokynů na formuláři moudrosti, vytvořte klíčový vzor a přečtěte si skutečnou historii klanu moudrosti. Za odměnu za vyřešení hádanky si můžete otevřít bohatou truhlu vedle hádanky a také obyčejnou, bohatou a drahocennou truhlu vedle chatrče.
Video návod na hádanku:
Cestujte na posvátné místo klanu Albizzi
Sídlo posledního klanu se také nachází v Constellation Capital nedaleko Boborana. Projděte po mostě podle značky úkolu, dokud se nedostanete do oblasti hlídané strážemi.
Najděte podstavec pro skvělý mechanický klíč
Přímo na podstavec se nedostanete. Abyste stráže obešli, budete muset hledat jiné způsoby. Můžete se řídit pokyny vypravěče a obcházet vlevo pomocí žlutých šipek, nebo sami vylézt na bedny napravo.
Poslední stopu můžete vidět na místě. Forma empatie bude špinavá, takže nebude možné vidět celý vzorec.
Dokončete kresbu sloupů orákula
Vložte klíč do podstavce a několikrát s ním udeřte, abyste zvedli věštecké sloupy. Poté zničte bedny vedle sloupů a odkryjte další dva dílky skládačky a dokončete návrh věšteckých sloupů na posvátném místě klanu Albizzi.
Postavte se do vzdáleného rohu hřiště a vytvořte spirálový vzor. Poté se vraťte na podstavec Velkého mechanického klíče a seberte poslední odměnu z bohaté truhly. Přečtěte si skutečný příběh klanu Empatie, abyste došli k závěru, že všechny názory byly správné.
Video návod na hádanku:
Opusťte co nejdříve posvátné místo klanu Empatie
Akce shromážděných přitáhne pozornost stráží. Zazvoní zvonek, který signalizuje, že všichni vojáci jdou hledat narušitele. Po výzvě „Vypadněte odtud!“ se proplížte a jděte na označené místo a vylezte na krabice poblíž. Sejděte ze zdi na most a utíkejte před obřími strážci, kteří zahájili pronásledování.
Závod komplikují loužičky lepidla rozlité na mostě, ale i další překážky. Vyhněte se oranžovým skvrnám na zemi, abyste nezpomalili rychlost běhu.
Uprostřed cesty pomocí kouzelných nití obejděte překážku na plovoucích plošinách vlevo. Na konci mostu si se všemi promluvte a domluvte se, že se sejdeme později.
Pokud vás chytí velký voják, budete muset svůj útěk začít znovu.
Video návod k útěku:
Počkejte do dalšího rána (po 08:00) pomocí převíjení času v nabídce Paimon nebo udělejte jiné věci v Simulanku.
Zamiřte do Mayatnikovy Lane
Další den, podle pokynů vypravěče, jděte do Pendulum Lane, který se nachází v severní části Constellation Capital. Promluvte si se všemi shromážděnými na ulici.
Aktivuj podstavec hodinového stroje a odhal pravdu
Chcete-li zjistit podrobnosti o útoku na Kappeta, použijte podstavec hodinového stroje, který stojí poblíž. Přibližte se k němu a udeřte ho. Přetočte čas a sledujte opakování minulých událostí, abyste zjistili pořadí toho, co se stalo.
Najděte podezřelá místa a důkazy
Chcete-li zjistit, kdo stojí za útokem na papírového muže, hledejte stopy poblíž. Celkem budete moci v oblasti najít šest indicií:
- Neobvyklý krumpáč za velkou krabicí poblíž místa útoku.
- Jeden ze strážců vám řekne, že ztratil kopí poté, co ho hodil během poplachu.
- Kopí, o kterém mluvila stráž, se najde nahoře na schodech za vojáky.
- Dále v ulici najdete majitele obchodu, který vám řekne více o vlastnostech nalezeného krumpáče.
- Nahoře na schodech vedle obchodu potkáte majitele obchodu s potravinami. Mužíček vám řekne, že ztratil jeden zvětšovací lektvar.
- Lost Magnifying Potion bude umístěn vedle obchodu s potravinami, za kandelábrem.
Promluvte si s Paimonem a Kirarou a pokuste se zjistit, jaká zbraň byla použita ke spáchání zločinu
Vraťte se na místo činu a proberte s Kirarou vše, co se v uličce našlo. Shromáždění budou předpokládat, že Cappet byl zasažen jedním ze tří předmětů.
Kirara položí Poutníkovi otázku: „Předpokládejme, že útočník použil jednu z těchto věcí jako zbraň. Ale který? Můžete si vybrat kteroukoli ze tří možností, mise bude pokračovat až po té správné:
- Lektvar pro zvětšení.
- Strážní kopí.
- Kostel. - správná odpověď.
Aktivujte podstavec hodinového stroje a znovu uvidíte, co se skutečně stalo
Vraťte krumpáč na jeho místo a začněte znovu převíjet čas pomocí podstavce hodinového strojku. Během rekonstrukce událostí se dozvíte, že útočníkem byl sám „detektiv“. Útočník se tak snadno nevzdá a shromážděným uteče.
Capture the Villain: Jděte proti detektivovi
Podle výzvy nejprve vylezte na bedny dlouhým stisknutím Kirařiny elementární dovednosti. Pronásledujte uprchlíka, dokud nenarazíte na propast. Obnovte magickou nit tak, že ji natáhnete mezi dva sloupy a přesuňte se na plošiny naproti. Využijte Kirařinu schopnost a vyšplhejte znovu po zdi.
Seskočte dolů a přeběhněte přes most, vyhněte se kalužím lepidla. Znovu vylezte na zeď a pokuste se „detektiva“ dohnat.
Obnovte další magické vlákno čekáním na správný okamžik, kdy jsou obě kyvadla na obou stranách lana. Běžte za útočníkem po plovoucích plošinách.
Na cestě se objeví velké množství překážek v podobě lepících kaluží, plotů a krabic. Vyhýbejte se jim a utíkejte vpřed po plošinách jako každý hrdina, dokud nezmizí. Pomocí Kirařiny dovednosti vylezte na zeď a dohoďte padoucha, který se vydává za detektiva. Promluvte si s Vypravěčem, aby se přiznal k tomu, co udělal, a souhlasil s potrestáním.
Videonávod běhu na platformách:
Pokud spadnete z plošin, začne fáze mise úplně od začátku a vy budete muset detektiva opět dohnat přes bedny.
Další quest s Cappetem, Boborano a Albizzi - "Konečný text".
Vyznamenání
Po dokončení mise získáte následující odměnu:
- 450 dobrodružný zážitek;
- 50 zdrojové kameny;
- 50 000 mor;
- 5 knih hrdinská zkušenost;
- 4 magie získat rudy.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se, jak dokončit quest Story Notes, dokončit věštecké nákresy pilířů a zajmout padoucha v Genshin Impact. Pokud je něco nejasné, zeptejte se na komentáře. Přečtěte si další užitečné články o hře v sekcích míjení, průvodci, staví, lore и zprávy.