Podrobný průvodce po Pathfinder of Harmony in Honkai: StarRail s podrobnou analýzou všech mechanik a tipy na vytvoření nejlepšího sestavení. Ukážeme seznam vhodných světelné kužely и artefakty, představíme optimální výsledné charakteristiky a také sestavy týmy s různými kombinacemi mezi postavami. Z průvodce se naučíte pohodlné otáčení uvnitř tahové bitvy, stejně jako vše, co Pathfinder (Imaginary) potřebuje pro levelování.
Pathfinder of Harmony je oficiálním členem posádky Star Express, který se prochází po Cestě mistrovství, aby zabránil katastrofě „nádoru všech světů“. Stellaron. Cesta získává novou sílu v průběhu řešení konfliktů na planetě slavností Penaconia. Ve hře je kromě již existujících „skořápek“ Conservation and Destruction zastoupen postavou třídy Harmony a je obdařen pomyslným typem poškození.
Hodnocení | B-pozice v střelnice |
Rarita | ⭐⭐⭐⭐⭐ |
Prvek [Typ] | Pomyslná škoda |
Cesta | Harmony |
Po přidání do hry | 8. května 2024 (oprava 2.2) |
Jak získat postavu | Dokonči příběhový úkol Penaconia |
Pohlaví | Žena muž |
Domovský region | Ne |
Role v týmu | Buffer |
Role ve hře | Hlavní postava, člen posádky Star Express |
podpis světelný kužel | Ne |
Ženské hlasové herkyně |
|
Herci mužského hlasu |
|
Biografie a historie Pioneer
Pathfinder Imaginary z Honkai: Star Rail je postava v příběhu Conquest a plavidlo, které obsahuje nebezpečný objekt Stellaron. Hrdina spolu s Bezejmennými dorazí na Festival harmonie, který pořádá frakce vůdců Penaconia. V rámci příběhu se členové posádky ocitnou vtaženi do plánů lovců odkazu tajemného „Clockmakera“ a také vyšetřují nečekaná a tragická úmrtí v iluzorním světě snů.
Paralelně s hlavními událostmi vstupuje Pathfinder do spojenectví s Chasikem, kterého vidí pouze členové posádky Star Express. Odhalení temného tajemství Světa snů a skutečných motivů klanu Dubů nenechává Bezejmenné lhostejnými – hrdinové se rozhodnou přijmout odkaz „Hodináře“ a s jeho pomocí se postavit proti Nebeskému sboru, následovníkům Objednat.
Jak získat Imaginárního Pathfindera v Honkai: Star Rail
Během postupu řetězce misí Rekonstrukce "V naší době" Průkopník bude moci otevřít novou cestu harmonie. Proveďte následující kroky, abyste vytvořili Pathfinder imaginární:
- zahájit jednání s nedělí jako součást hlavního questu "Krása a zkáza";
- objevte pravou identitu Hodináře ve vedlejší misi "Když se probudíš, breč".
Nová cesta se automaticky objeví v nabídce výběru třídy hrdiny a v případě potřeby ji můžete změnit zpět Zničení nebo konzervace. Vybavení je přiřazeno každé třídě postav zvlášť, takže je nutné znovu sestavit Pathfinder of Harmony nebo přepnout stávající relikvie na novou Cestu.
Jak otevřít všechny eidolony Imaginárního GG
Za dokončení mise Rekonstrukce "A osmého dne" můžete získat první „Shadow of Harmony“ - eidolon pro hrdinu. Zdroj se také poskytuje jako odměna za dosažení úrovní 40, 45 a 50 Chasik sochy. K upgradu objektu budete potřebovat hodinové kredity, které se dávají jako odměna za splnění dobrodružných úkolů na zábavním kluzáku a také za účast na dalších herních aktivitách na planetě.
Od verze 2.2 můžete otevřít 5 eidolonů.
Vlastnosti
Současně s levelováním se zvyšují základní parametry postavy - zdraví, obrana a síla útoku. S přesnými hodnotami v závislosti na stupni nadmořské výšky se můžete seznámit pomocí tabulky:
Úroveň | Základní útočná síla | Základní ochrana | Základní zdraví | základní rychlost | Základní výsměch |
1 | 61 | 92 | 148 | 105 | 100 |
20 | 118 | 180 | 288 | 105 | 100 |
30 | 173 | 263 | 421 | 105 | 100 |
40 | 228 | 347 | 554 | 105 | 100 |
50 | 282 | 430 | 687 | 105 | 100 |
60 | 337 | 513 | 821 | 105 | 100 |
70 | 392 | 596 | 954 | 105 | 100 |
80 | 446 | 679 | 1087 | 105 | 100 |
Taunt a rychlost jsou pevné vlastnosti, takže se při levelování nemění.
Základní zkušenosti
Imaginární GG má celkem jednoduchou sadu dovedností, kde prim hrají superschopnosti. Pomocí ultimátní postava umožňuje spojencům udělovat další „super průnikové poškození“ za útok na monstrum se zničeným pruhem odolnosti. Efektivita hry ze superschopnosti je poskytována prostřednictvím vylepšení talentu a pasivních stop, které se aktivují v různých bojových situacích.
Základní schopnosti, konkrétně jeden útok a dovednost, přitom neobsahují vylepšení pro tým a plní pouze standardní funkce generování akčních bodů a snižování pomyslné zranitelnosti. Na jednu stranu tato funkce značně zjednodušuje hratelnost, na druhou stranu snižuje důležitost hrdiny ve skupině kvůli omezené mechanice.
Dále se podíváme na to, jak fungují aktivní a pasivní dovednosti Imaginary Pathfinder, zvážíme pořadí dovedností pro levelování a také ukážeme prioritní eidolony.
Aktivní dovednosti
- Technika "Nyní! Sólový soubor! || Podpěra, podpora
Při vstupu do bitvy po použití techniky se penetrační efekt všech spojenců zvýší o 30 % na 2 kola.
- Základní útok "Swingová etiketa" || Jediný útok
Provede útok s imaginárním poškozením rovným 50 130-% na síle útoku.
- Dovednost "Rain of Gift Interlude" || Odskočit
Způsobí pomyslné poškození vybranému nepříteli rovné 25 62,5-% v závislosti na síle útoku pak provede 4 další zásahy. Každý zásah způsobí pomyslné poškození náhodnému nepříteli rovné hodnotě 25 62,5-%.
- Supervelmoc „Hlučný průvod luceren“ || Podpěra, podpora
Cena: 140 jednotek.
Aplikuje efekt "Záložní tanečnice" na všechny spojence po 3 kola, doba trvání se zkrátí o 1 na začátku trvání Pathfindera. Členové týmu ovlivnění statusem „Reserve Dancer“ obdrží bonus 15 37,5-% k penetračnímu efektu. Když následovník zaútočí na nepřítele se zlomenou zranitelností, poškození snížením houževnatosti se jednou za útok převede na „poškození super penetrace“.
Pasivní dovednosti
- Talent „Celé spektrum vysoké písně“ || Oslabení
Zničení nepřátelské síly obnovuje 5-13 Jednotky energie.
Pořadí levelovacích schopností
Superschopnost ≥ Talent > Dovednost = Základní útok
Mezi všemi dovednostmi GG Harmony supervelmoc má klíčový význam, protože klade na spojence pozitivní vliv a zvyšuje vlastnosti penetrační efekt. Druhá schopnost doporučená pro levelování je talent, kompenzující vysoké náklady na energii konečného.
Za prvé, postava je nárazník, takže není zaměřena na způsobení poškození. Investování zdrojů do škodlivých dovedností Imaginárního Pathfindera, jmenovitě základního úderu a dovednosti, tedy není prioritou.
Skladby
Pasivní dovednosti Harmony Pathfinder, reprezentované následujícím:
Penetrační efekt +5,3 % (úroveň 1) | |||
"Zatancuj pro mě": Když je na hřišti 5 nebo více/4/3/2/1 protivníků, "superpenetrační poškození" z efektu "Backup Dancer" se zvýší o 20/30/40/50/60 %, v tomto pořadí. | Imaginární poškození +3,2 % (A2) | Penetrační efekt +5,3 % (A3) | |
Odolnost vůči efektu +4 % (A3) | |||
"Jít s proudem": Použití dovednosti zvyšuje poškození z prvního průniku zranitelností v bitvě o 100 %. | Penetrační efekt +8 % (A4) | Imaginární poškození +4,8 % (A5) | |
Penetrační efekt +8 % (A5) | |||
"divadelní klobouk": Když spojenec prolomí zranitelnost, protivníkova akce se zdrží o dalších 30 %. | Odolnost vůči efektu +6 % (A6) | Imaginární poškození +6,4 % (úroveň 75) | Penetrační efekt +10,7 % (úroveň 80) |
Obecné zvýšení parametrů po prostudování všech stop:
- penetrační efekt - 37,3 %.
- Odolnost vůči účinkům - 10%.
- imaginární poškození - 9,6 %.
Eidolon [souhvězdí]
Všechny Eidolony z imaginárního Pathfindera:
číslo | Jméno | Vlastnosti |
1 | Vaše nejlepší místo | První použití dovednosti za bitvu obnoví 1 dovednostní bod. |
2 | Duha za zdmi věznice | Na začátku bitvy se rychlost obnovy energie zvýší o 25 % na 3 kola. |
3 | Sanatorium na celou pauzu | Úroveň dovedností +2, úroveň talentu +2. Maximální úroveň je 15. |
4 | Koruna s bílými holubicemi | Průnikový efekt všech spojenců kromě Pathfindera se zvyšuje o 15 % hodnoty charakteristiky tohoto hrdiny. Efekt funguje, když je Pathfinder na bitevním poli. |
5 | Básně na starou melodii | Úroveň superschopnosti +2, maximum - 15. Úroveň základního úderu +1, maximum - 10. |
6 | Zítra, život pod záři reflektorů | Počet dalších zásahů dovednosti se zvýší o 2. |
Nejlepší eidolony Pathfinder of Harmony - E2, E4, E6:
- E2 výrazně urychluje proces získávání energie v počátečních fázích bitvy a výrazně zvyšuje poškození potřebné k prvnímu prolomení odporu protivníka. Za příznivých podmínek vám umožní nezdržovat boj s elitními monstry a také vám umožní rychle se vypořádat s obyčejnými nepřáteli na začátku rotace týmu.
- E4 dává dobrý nárůst efektu proražení spoluhráčů, který se mění s vlastní hodnotou statistik postavy. Bonus funguje dobře v kombinaci s efektem „Spare Dancer“ a dále zvyšuje DPS spojenců bez ohledu na jejich osobní postavu.
- E6 přispívá k efektivnějšímu snížení pomyslné laťky odolnosti nepřítele, protože se zvyšuje celkový počet nábojů za dovednost. Schopnost není důležitá ani tak kvůli poškození, ale kvůli pomoci týmu se zneschopněním nepřítele. Při absenci slabosti nepřátel vůči imaginárním prvkům však okamžitě ztrácí svůj význam.
Výhody a nevýhody imaginárního průkopníka
Stejně jako všechny postavy má i Imaginary GG svou vlastní jedinečnou sadu pozitivních a negativních vlastností:
Výhody | Omezení |
Vhodné pro jakýkoli tým zvýšit poškození ze zničení staminy a způsobit další poškození. Pasivně zvyšuje penetrační efekt, lze hrát se sadou „Hodinář ospalých Shenanigans“ a zdržovat akce nepřátel se zničenou zranitelností. | Při absenci alternativních podpor je však Cesta harmonie dobrým „útržkem“ pro tým. nemůže nahradit úzce zaměřený (de-)buffer. I přes dobrou kompatibilitu s jakýmkoliv týmem prokazuje vysokou efektivitu pouze ve skupinách zaměřených na průnik. |
Vysoké náklady na konečný kompenzováno délkou trvání efektu „Backup Dancer“., který funguje na tři hrdiny. Navíc postava má doplňkový zdroj energie v podobě talentu a zrychlení obnovy zdrojů na E2. | Docela specializovaná postava s omezená funkčnost. Na E0 je to pro tým užitečné tím, že prolomí dovednost, buff ze stavu „Reserve Dancer“ a zdržuje akce a s E4 navíc zvyšuje efekt proražení spoluhráčů. Všechny buffy mají úzké zaměření, takže hrdina nemůže konkurovat všestrannějším supportům. |
Výjimečně snadné sestavení, protože se zaměřuje na maximalizaci pouhých tří statistik: penetrační efekt, rychlost a využití energie. Sestava je zpravidla doplněna o statistiky, které ovlivňují přežití, ale na přání se můžete zaměřit i na poškození. | Nemá vysoké násobiče poškození a proti nepřátelům bez pomyslné slabiny dovednost zcela ztrácí na hodnotě. V popsané situaci je v týmu pouze kvůli konečnému, protože není vybavena jinými klíči. |
Nenáročné na dovednostní body, protože dovednost neobsahuje klíčové buffy ani vysoké poškození. Jedinou výhodou této dovednosti oproti základnímu útoku je, že efektivně snižuje stupnici výdrže. | Vhodnější pro bitvy s bossynež s mnoha nepřáteli. Dovednost, jako je odraz, má tendenci „sprejovat“ a v důsledku toho ne vždy zasáhne správného nepřítele. Zároveň první stopa výrazně zvyšuje „poškození superpenetrace“ s minimálním počtem monster. |
Snadná montáž, široká škála vybavení a snadná hratelnost dělají z GG Harmony skvělá volba pro hráče F2P. Je také důležité vzít v úvahu pohodlí sestavení prostřednictvím penetračního efektu, kdy poškození jako celek závisí na hodnotě charakteristiky a také na úrovních hrdiny a nestvůry vystupující jako hlavní nepřítel. |
Zvyšování úrovně imaginárního průkopníka v HSR
V této části se podíváme na to, jaké zdroje jsou potřeba ke zvýšení Imaginary Pioneer, stejně jako k plnému upgradu schopností a stop.
Výškové materiály
Úroveň | Materiál 1 | Materiál 2 | Materiál 3 |
---|---|---|---|
30 | Kredity ×3 200 | Instinkt zloděje ×4 | |
40 | Kredity ×6 400 | Instinkt zloděje ×8 | |
50 | Kredity ×12 800 | Zkreslené ambice ×5 | Ekoplazma bez dna ×4 |
60 | Kredity ×32 000 | Zkreslené ambice ×8 | Ekoplazma bez dna ×6 |
70 | Kredity ×64 000 | Vůle dobyvatele ×5 | Ekoplazma bez dna ×8 |
80 | Kredity ×128 000 | Vůle dobyvatele ×7 | Ekoplazma bez dna ×10 |
Pro zvýšení úrovně Imaginary Pathfinder na úroveň 80 je vyžadován následující počet spotřebních zdrojů:
- půjčky × 826 200 — univerzální herní měna, vydávaná za plnění úkolů, účast na každodenních činnostech, zvyšování úrovní "Čest bezejmenného", stejně jako absolvování testu „Sepal (zlatý)“;
- zlodějský instinkt × 12, zkreslené ambice × 13, vůle dobyvatele × 12 - materiál na výšku postavy a zbraní shozený nepřáteli z Antihmotové legie na vesmírné stanici Hertha a uvnitř Virtuální vesmír;
- bezedná ekoplazma ×28 — speciální spotřební předmět, který lze získat jako dárek pro novou úroveň mistrovství od Pom-Pom;
- cestovní průvodce ×289, dobrodružný deník ×6, setkání na cestách ×3.
Materiály pro vyrovnávání dovedností
Dovednost | Materiál 1 | Materiál 2 | Materiál 3 | Materiál 4 |
---|---|---|---|---|
Základní útok "Swingová etiketa" | Kredity ×192 000 | Instinkt zloděje ×4 Zkreslené ambice ×5 Vůle dobyvatele ×5 | Nebeská poznámka ×2 Nebeská mezihra ×6 Nebeská melodie ×8 | |
Dovednost "Rain of Gift Interlude" | Kredity ×522 000 | Instinkt zloděje ×6 Zkreslené ambice ×10 Vůle dobyvatele ×5 | Nebeská poznámka ×2 Nebeská mezihra ×12 Nebeská melodie ×23 | Otisky osudu ×1 Minulé katastrofy Červí díry ×3 |
Supervelmoc „Hlučný průvod luceren“ | Kredity ×522 000 | Instinkt zloděje ×6 Zkreslené ambice ×10 Vůle dobyvatele ×5 | Nebeská poznámka ×2 Nebeská mezihra ×12 Nebeská melodie ×23 | Otisky osudu ×1 Minulé katastrofy Červí díry ×3 |
Talent „Celé spektrum vysoké písně“ | Kredity ×522 000 | Instinkt zloděje ×6 Zkreslené ambice ×10 Vůle dobyvatele ×5 | Nebeská poznámka ×2 Nebeská mezihra ×12 Nebeská melodie ×23 | Otisky osudu ×1 Minulé katastrofy Červí díry ×3 |
Obecný seznam spotřebních doplňků pro vylepšení dovedností Mock Pathfinder:
- půjčky ×1 758 000;
- zlodějský instinkt ×22, zkreslené ambice ×35, vůle dobyvatele ×20;
- nebeská poznámka ×8, nebeská mezihra ×42, nebeská melodie×77 — farmář ve výzvě „Sepal (Crimson)“ v hotelu Dreams (Svět snů);
- otisky prstů osudu ×12 - vzácná složka, udělovaná hlavně za účast na časově omezených akcích, plnění týdenních úkolů v Virtuální vesmír a o úroveň výš Battle Pass;
- minulé katastrofy s červími dírami × 9 — odměna za poražení týdenního šéfa „Lord of the Bug: Skarakabaz“ v aktivitě „Echoes of War: Old Wormhole Crater“.
Posloupnost stop čerpání
Hw_ap | Materiál 1 | Materiál 2 | Materiál 3 | Materiál 4 |
---|---|---|---|---|
Penetrační efekt +5,3 % | Kredity ×2 000 | Instinkt zloděje ×2 | ||
zatancuj pro mě | Kredity ×4 000 | Nebeská poznámka ×2 | Minulé katastrofy Červí díry ×1 | |
Imaginární poškození +3,2 % | Kredity ×4 000 | Nebeská poznámka ×2 | Instinkt zloděje ×4 | |
Penetrační efekt +5,3 % | Kredity ×8 000 | Nebeská mezihra ×2 | Zkreslené ambice ×2 | |
Stavová odolnost +4 % | Kredity ×8 000 | Nebeská mezihra ×2 | Zkreslené ambice ×2 | |
Jít s proudem | Kredity ×16 000 | Nebeská mezihra ×4 | Otisky osudu ×1 | Minulé katastrofy Červí díry ×1 |
Penetrační efekt +8 % | Kredity ×16 000 | Nebeská mezihra ×4 | Zkreslené ambice ×3 | |
Imaginární poškození +4,8 % | Kredity ×36 000 | Nebeská mezihra ×2 | Vůle dobyvatele ×2 | |
Penetrační efekt +8 % | Kredity ×36 000 | Nebeská melodie ×2 | Vůle dobyvatele ×2 | |
Divadelní klobouk | Kredity ×128 000 | Nebeská melodie ×6 | Otisky osudu ×1 | Minulé katastrofy Červí díry ×1 |
Stavová odolnost +6 % | Kredity ×128 000 | Nebeská melodie ×6 | Vůle dobyvatele ×6 | |
Imaginární poškození +6,4 % | Kredity ×128 000 | Nebeská melodie ×6 | Vůle dobyvatele ×6 | |
Penetrační efekt +10,7 % | Kredity ×128 000 | Nebeská melodie ×6 | Vůle dobyvatele ×6 |
Pathfinder of Harmony bude k upgradu svých tras potřebovat následující zdroje:
- půjčky ×642 000;
- zlodějský instinkt ×6, zkreslené ambice ×7, vůle dobyvatele ×22;
- nebeská poznámka ×4, nebeská mezihra ×12, nebeská melodie ×28;
- otisky osudu ×2;
- minulé katastrofy s červími dírami ×3.
Nejlepší sestavení pro Imaginary Pathfinder ve hře Honkai: Star Rail
Jako následovník třídy Harmony je postava primárně zaměřena na posilování spojenců, zatímco osobní DPS potenciál je značně snížen. Klíčovou rolí hrdiny v týmu je včasné využití své superschopnosti k použití efektu „Záložní tanečnice“ na skupinu během jiných akcí, základní úder má přednost.
Ultimátní buff nemá žádné škálování a jeho účinnost závisí pouze na úrovni dovedností a sestavení ostatních hrdinů v týmu. Při vytváření buildu je potřeba věnovat zvláštní pozornost čtvrtému eidolonu, který dává spoluhráčům zvýšení penetračního efektu v závislosti na hodnotě tohoto parametru pro hrdinu.
Výsledkem je, že sestavení Imaginary Pioneer je založeno na následujících charakteristikách:
- míra rekuperace energie — supervýkon vyžaduje 140 jednotek. energie, takže čerpání parametru je nezbytně nutné;
- rychlost — frekvence akcí zvyšuje rychlost opakování rotace;
- breakout efekt — čím vyšší je hodnota charakteristiky, tím větší buff spojenci obdrží na E4;
- odolnost vůči účinku — schopnost vyhnout se účinkům negativních stavů a kontrola je pro podporu zásadní.
Pro lepší přežití se také doporučuje sbírat zdraví и ochrana prostřednictvím nižších charakteristik v reliktních částech. Pokud chcete, můžete zvýšit svou útočnou sílu a krity, ale neměli byste očekávat vysoké poškození kvůli nízkým měřítkům. Dále zvážíme optimální hodnoty parametrů a blíže se podíváme na to, jak sestavit Imaginary Pioneer v Honkai: Star Rail.
Doporučené charakteristické hodnoty
Hlavní charakteristiky v částech jeskynní relikvie a plošné šperky:
Relikvie | Hlavní charakteristika |
Hlava | HP (konstantní) |
ruce | Síla útoku (konstantní) |
tělo | HP/obrana |
Nohy | rychlost - priorita |
rovinná koule | HP/obrana |
Spojovací lano | Průlomový efekt - priorita, obnova energie - alternativou |
Další nižší statistiky:
- penetrační efekt;
- Rychlost;
- HP, obrana, odolnost vůči efektům - volitelné.
Doporučené konečné hodnoty pro pohodlnou hru:
- rychlost: ne méně než 134 jednotek, 145 při hraní se sadou „Thalia – Země banditů“;
- obnovení energie: 105-120 % v závislosti na zvoleném světelném kuželu;
- breakout efekt: 150-250%, kromě buffů během boje;
- zdraví: 4 jednotek a vyšší;
- odolnost vůči účinku: 30 % se studovanými stopami.
Nejlepší světelný kužel [zbraň]
Zbraň pro Imaginárního Pathfindera musí souviset s Cestou Harmonie, aby bonusy a kuželová dovednost v bitvě fungovaly. Při výběru „karty“ zbraně věnujte pozornost možnosti získat další energii, pokročit v akci vašich spoluhráčů nebo zvýšit poškození.
světelný kužel | Efekt | Doporučení |
---|---|---|
Odraz mé minulosti ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Síla útoku: 24-529 ochrana: 24-529 | Efekt penetrace se zvyšuje o 60 100-%. Poté, co majitel použije superschopnost, se poškození způsobené všemi spojenci zvýší o 24 40-% na 3 otáčky. Pokud se penetrační efekt stane větším nebo rovným 150 %, jednotka znovu získá 1 bod dovednosti. Na začátku každé vlny se okamžitě obnoví 10-20 Jednotky energie všech spojenců. Efekt se neshoduje s podobnými. | Nejlepší vybavení pro Pathfindera (Imaginary) v kombinaci s jeho schopnostmi. Pasivně zvyšuje klíčovou statistiku a obnovuje energii na začátku každé vlny. Po použití ultimátu dává týmu bonus k poškození, jehož trvání se shoduje s efektem „Záložní tanečnice“ (3 kola) a snižuje se podle podobného principu – na začátku každé akce Pathfindera. . |
Bitva neskončila ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 52-1164 Síla útoku: 24-529 ochrana: 21-463 | Míra rekuperace energie se zvyšuje o 10 18-%. Když majitel použije superschopnost na spojence, získá zpět 1 bod dovednosti (tento efekt se může spustit pouze jednou za dvě použití superschopnosti). Poté, co hrdina aktivuje dovednost, se poškození spojence provádějícího akci za ním zvýší o 30 50-% na 1 otáčku. | Dobrá volba pro obnovení energie a vyleštění dealera poškození. Problém se zbraní spočívá v nutnosti vyladit rychlost v rámci týmu a „povinnosti“ použít dovednost k buffování dalšího spojence v řadě. Pokud podmínky nebudou splněny, bude zařízení horší než jakákoli epická alternativa. |
Vzpomínky na minulost ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Síla útoku: 19-423 ochrana: 18-396 | Zvyšuje speciální efekt penetrace 28 56-%. Když majitel zaútočí, uzdraví se 4-8 jednotek energie. Tento efekt lze spustit pouze jednou za kolo. | Nejlepší z epických „karet“, protože obsahuje jak zvýšení penetračního efektu, tak působí jako zdroj dalších energetických jednotek. Na druhou stranu nemá vestavěné buffy pro členy týmu, takže se hodí pro squady zaměřené na prolomení zranitelností. |
Dobrodružství Grezaville ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Síla útoku: 19-423 ochrana: 18-396 | Poté, co majitel použije základní útok, dovednost nebo superschopnost, aplikuje Childish status na všechny spojence. Tento stav zvyšuje poškození způsobené spojencovou odpovídající schopností o 12 20-%. Stav Childish funguje pouze s poslední použitou dovedností majitele a nemůže se skládat. | Všestranná F2P zbraň od Passage of Light Cones. Vyžaduje přesné přemýšlení o rotaci vyrovnávací paměti a dealerů poškození, aby se typy použitých dovedností vždy shodovaly. Pravidlo platí také pro superschopnosti: konečná hodnota dealera poškození musí být použita před dalším kolem Pathfindera, když je buff aktivní. |
Tanec! Tanec! Tanec! ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Síla útoku: 19-423 ochrana: 18-396 | Po použití Super se akce všech spojenců posunou dopředu 16 24-%. | Přestože neposkytuje hmatatelná zvýšení a bonusy, má pohodlnou mechaniku pro propagaci akce. Umožňuje spojencům provádět pohyby o řád dříve než nepřátelská monstra, čehož lze s výhodou využít. Například zničte zranitelnost, abyste přerušili vylepšený útok. |
Rande s hvězdami ⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Síla útoku: 19-423 ochrana: 15-330 | Když spojenec způsobí na začátku boje poškození stejného typu jako typ útoku nositele karty zbraně, jeho způsobené poškození se zvýší o 12 24-%. | Vybavení zvyšuje poškození spojenců stejného prvku jako vlastník, v tomto případě imaginární. Může být použit ve stejném týmu s Moon Eater, Dr. Ratio, Velt nebo minor-DPS Aventurine. V jiných situacích se pasiv prostě neaktivuje. |
Prchavá noční světla ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 43-953 Síla útoku: 29-635 ochrana: 21-463 | Když kterýkoli spojenec zaútočí, držitel získá 1 úroveň Cantilation až 5krát. Každá úroveň Cantilation zvyšuje vlastníkovu míru obnovy energie o 3 5-%. Když majitel použije superschopnost, všechny náboje Cantilation jsou odstraněny a majitel obdrží efekt Cantilation na 1 kolo. Candenza zvyšuje útočnou sílu o 48 96-% a škody způsobené týmem 24-40%. | Dobrá volba, se kterou můžete věnovat větší pozornost čerpání penetračního efektu. Zbraň je vhodná k provádění silné ofenzívy, protože bonus k poškození trvá pouze jedno kolo po použití ult. Současně však kužel poskytuje vysoké zvýšení rekuperace energie, což urychluje rotaci a usnadňuje udržení statusu „záložního tanečníka“ u spojenců. |
propletená ozubená kola ⭐⭐⭐ HP: 38-846 Síla útoku: 14-317 ochrana: 12-264 | Poté, co je útok použit nebo přijat vlastníkem, se dodatečně obnoví 4-8 Jednotky energie. Tento efekt lze spustit pouze jednou za kolo. | Při absenci dostupných možností je to dobrá „karta“, která pomáhá s dobíjením. Lze použít před obdržením kužele „Vzpomínky na minulost“, který funguje na podobném principu, ale navíc zvyšuje statistiku penetračního efektu. |
Vyřezat měsíc a přizpůsobit mraky ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Síla útoku: 21-476 ochrana: 15-330 | Na začátku bitvy, stejně jako na začátku tahu nositele zbraně, se spustí 1 náhodný efekt z následujícího:
| Světelný kužel z PSU. Uděluje náhodné buffy, které se během bitvy mění. Vhodné pro týmy, kde dealeři poškození stejně potřebují všechny tři nabízené vlastnosti: útočná síla, obnova energie, krit. poškození. |
Minulost a budoucnost ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Síla útoku: 19-423 ochrana: 18-396 | Poté, co vlastník dovednosti použije poškození spojence, který za ním provádí akci, se poškození zvýší o 16 32-% na 1 otáčku. | Epická verze legendární „The Battle Is Not Over“ s menším počtem funkcí. Chcete-li použít zbraň, budete také muset upravit rychlost tak, aby to byl hlavní dealer poškození, který obdržel účinek, a také průběžně používat dovednost. |
Nejlepší relikvie [artefakty]
Artefakty pro Imaginary Pioneer jsou vybírány ze sad nárazníků a vybavení pro breakout efekt. Neméně důležité při montáži rychlost и obnovení energiea v některých případech můžete dát přednost soupravě pro přežití.
Jeskynní relikvie [hlavní artefakty]
Jméno | Эффекты | Doporučení |
---|---|---|
Hodinář ospalých šmejdů | Části 2: Zvyšuje penetrační účinek o 16%. Části 4: Když majitel použije svou superschopnost na spojence, penetrační efekt všech spojenců se zvýší o 30 % na 2 kola. Tento efekt nelze skládat. | Nejlepší sada pro tlumení penetračního efektu, zvýraznění charakteristiky, na které je postavena celá mechanika Pioneer (Imaginary). Pasiv souboru se harmonicky kombinuje s nadšenci ultimátu, techniky a čtvrtého eidolonu, což týmu nabízí znatelný celkový bonus k penetračnímu efektu. |
Hodinář ospalých šmejdů / Zloděj padajících meteorů Posel bloudící prostorem hackerů | Části 2: Zvyšuje penetrační účinek o 16%. Části 2: Zvyšuje rychlost o 6 %. | Sestavení 2×2 se používá k současnému napumpování klíčových parametrů rychlosti a penetračního účinku. Nevýhodou kombinace je nedostatek dalších buffů, které by mohly zvýšit užitečnost hrdiny v týmu. |
Posel bloudící prostorem hackerů | Části 2: Zvyšuje rychlost o 6 %. Části 4: Zvyšuje rychlost všech spojenců o 12 %, když majitel použije superschopnost na spojence, na 1 kolo. Efekt se neskládá. | Standardní sadu pro podpěry lze použít, pokud v týmu není druhý zástupce Cesty harmonie a také pokud skupina již má nosič „Hodináře ospalých machinací“. Sada je méně kompatibilní s mechanikou hrdiny, ale vyznačuje se všestranností svých efektů. |
Zloděj padajících meteorů | Části 2: Zvyšuje penetrační účinek o 16%. Části 4: Zvyšuje penetrační efekt majitele o 16%. Když vlastník prolomí zranitelnost nepřítele, obnoví 3 jednotky. energie. | Není to špatná stavebnice s přísnými požadavky na aktivaci 4dílného efektu. Pro stabilní generování energie je nutné neustále prorážet nepřátelskou stamina bar. |
Hodinář ospalých šmejdů / Zloděj padajících meteorů Dlouholetý student Strážce sněhové bouře | Části 2: Zvyšuje penetrační účinek o 16%. Části 2: Snižuje poškození o 8%. Části 2: Zvyšuje max. HP vlastníka o 12 %. | Dobrá kombinace sad pro přežití a penetrační efekt. Doporučuje se v případě problémů s udržením zdraví na bezpečné úrovni, zároveň lze 2 díly sady pro zvýšení zdraví a snížení poškození snadno vyměnit za „Herald“ nebo sestavit celou sadu „Clockmaker“. |
Střelec z divoké pšenice | Části 2: Zvyšuje sílu útoku o 12%. Části 4: Zvyšuje rychlost nositele o 6 %, také zvyšuje poškození jeho základního útoku o 10 %. | Při nasazení této sady je rychlost oceňována více než u jiných nadšenců, protože hrdina Harmony vykazuje nízký potenciál stát se sub-DPS. Aby byl na hrdinovi realizován základní bonus k poškození zásahem, je nutné dodatečně investovat do kritu a útočné síly. Zároveň je důležité neobětovat penetrační efekt a další základní charakteristiky. |
Plošné ozdoby [Další artefakty]
Jméno | Эффекты | Doporučení |
---|---|---|
Talia je země banditů | Části 2: Zvyšuje penetrační efekt majitele o 16%. Pokud je rychlost majitele vyšší nebo rovna 145 jednotkám, pak se jeho penetrační efekt zvýší o další. 20 %. | Nejlepší sada s požadavky na vysokou rychlost. Pasivně zvyšuje penetrační účinek, který je vyžadován ve velkém množství pro hlavní sestavu a při shromažďování 145 jednotek. rychlostní bonus se zvýší na 36 %. V této verzi sestavení je stále nutné shromažďovat obnovu energie, protože mohou nastat problémy s udržením efektu „záložního tanečníka“. |
Živý Wonwak | Části 2: Zvyšuje míru obnovy energie nositele o 5 %. Pokud je rychlost majitele větší nebo rovna 120 jednotkám, pak se na začátku bitvy jeho akce posouvá o 40 %. | Sada s navýšením pro obnovení energie a podporu akce na začátku bitvy. Funguje dobře v situacích, kdy potřebujete dobře „nastartovat“ bitvu, například aktivovat buff určitého kuželu nebo rychle generovat energii pro ult. |
Dreamland Penaconia | Části 2: Zvyšuje míru obnovy energie o 5 %. Zvyšuje poškození způsobené spojenci stejného typu jako vlastník o 10%. | Alternativní vybavení pro obnovu energie je vhodné pro týmy s imaginárním elementárním poškozením. Sada váže hrdinu k určitým balíčkům, proto se nedoporučuje jako trvalé vybavení. |
Zlomený kýl | Části 2: Zvyšuje odolnost nositele vůči účinkům o 10 %. Pokud je odolnost nositele vůči účinkům větší nebo rovna 30 %, krit. Poškození všech spojenců se zvýší o 10%. | Univerzální podpůrná sada, která zvyšuje přežití majitele. Po dosažení 30% odolnosti vůči efektům dává týmu neomezený buff na kritické poškození. Přes stopy a první část pasivu sady dostává postava celkem 20 %, takže pro trvalý bonus je třeba najít pouze 10 % přes spodní části jeskynních relikvií a plošných šperků. |
flotila nestárnoucích | Části 2: Zvyšuje max. HP vlastníka o 12 %. Pokud je rychlost majitele vyšší nebo rovna 120 jednotkám, pak se útočná síla všech spojenců zvýší o další. 8 %. | Cenově dostupná a všestranná sada. Trvale zvyšuje zdravotní rezervu postavy a při pumpování rychlosti na minimálně 120 jednotek zvyšuje útočnou sílu spojeneckých hrdinů. Z hlediska účinnosti není nižší než „Broken Keel“, i když zlepšuje jiné ukazatele. |
Jednotky pro imaginárního průkopníka
Pioneer Imaginary v HSR je podpora ve skupinách, které hrají od prolomení zranitelnosti. Hrdina se nejlépe spáruje s postavami, které si jedním použitím dovednosti odstraní velkou část své výdrže, a také s těmi, které sbírají statistiky. penetrační efekt jako hlavní. Mezi preferovanými prvky stojí za vyzdvihnutí fyzikální, kvantové, větrné a ohnivé prvky se zvýšenými násobiči poškození z průniku.
Přestože je však hrdina obdařen vestavěnými buffy zaměřenými na posílení skupin specifických mechanik, zvyšující se poškození penetrací nepřímo posílí jakoukoli skupinu. Výjimkou jsou sestavení, která se nezaměřují na snížení škály zranitelnosti.
Nejlepší postavy
Tabulka ukazuje postavy, které se nejlépe hodí k Pathfinder of Harmony.
Charakter | Cesta | Typ poškození | Vlastnosti |
---|---|---|---|
Boothill | Lov | Fyzické | Zástupce Path of the Hunt, vyzývající nepřátele na souboj a využívající penetrační mechaniku. V tuto chvíli je nejlepším dealerem poškození pro Imaginary Pioneer, protože ideálně vyhovuje jeho zaměření a implementuje všechna vylepšení bufferu. Mezi osobní bonusy patří efektivita prolomení zranitelností a další poškození z ničení elementárních štítů. |
Z, ele | Lov | Kvantová | Vysokorychlostní prodejce poškození se silným poškozením na jeden cíl. Provádí několik po sobě jdoucích akcí, kombinuje dovednosti za účelem získání vylepšení a ukončení nepřátel. Buffy Imaginárního hrdiny nejen zvýší „motýlí“ DPS v okamžiku, kdy je zničena stupnice zranitelnosti, ale pomohou s dalším poškozením, když je aktivní efekt „Spare Dancer“ a zpomalí akce nepřátelských monster. |
Doktorský poměr | Lov | Imaginární | Hrdina je založena na bonusových útocích, které jsou aktivovány dovednostmi a ultimátami. Dovednosti postavy odvádějí dobrou práci při pronikání do zranitelnosti díky mnoha dalším útokům za cyklus, ale aby mohla efektivně hrát roli dealera poškození, musí Veritas tuto dovednost používat každé kolo. Pathfinder poskytne hrdinovi akční body a také bude moci vybavit vyrovnávací zařízení pro vylepšení hlavního DPS svého prvku. |
Topaz a účetní | Lov | Ohnivý | Aktivně útočí na nepřátele ve spojení se subprostorovým prasátkem, čímž snižuje zdraví a zranitelnost nepřátel s ohnivou slabostí. Dívčí element se vyznačuje vysokými stupnicemi poškození a průrazu, takže bonus k mechanice může dívku docela dobře posílit. |
Yanqing | Lov | Ledový | Způsobuje silné ledové útoky na protivníky a při použití ultimátního výrazně zvyšuje váš posudek. poškození a krit. šance. Stejně jako mnoho zástupců Cesty lovu potřebuje dovednost neustále používat, takže je rád, že má „přátelské“ spoluhráče s akčními body. |
Sushan | Lov | Fyzické | Prodejce poškození fyzického typu zaměřený vždy na jednoho nepřítele. Když je zničena zranitelnost jakéhokoli nepřítele na hřišti, spustí se pasivní talent, který zvýší rychlost šermířky. Z tratí a eidolonů získává Sushan také několik výhod založených na porušené odolnosti, takže se mu bude s Pathfinderem dobře pracovat. |
Dan Heng | Lov | Vítr | Počáteční dealer poškození s vysokou penetrací superschopností a zpomalením dovedností. Díky nízkým nákladům na ultimátní může fungovat jako sekundární dealer poškození v četách proti elitním monstrům. Větrný element se dobře škáluje s poškozením průnikem, takže postava je pro skupinu dobrým kandidátem na F2P. |
Jingliu | Zničení | Ledový | Ledová šermířka s vysokým poškozením proti několika protivníkům se dobře hraje jako hlavní a vedlejší DPS. V rámci bitvy je nutné na dívce nashromáždit úrovně „Sigizia“, aby se přesunula do zesíleného postoje, kde se oblast poškození a kritický parametr zvyšují. poškození a dovednost přestane spotřebovávat dovednostní body. |
Blade | Zničení | Vítr | Silný dealer poškození, který závisí na dynamice vašeho aktuálního zdraví. Spotřebovává určitou část HP k zahájení silného útoku v oblasti a hromadí hromádky se stavem „Nabito“, s jejichž pomocí pak aktivuje bonusový útok a regeneruje poškození. Během postoje Hellscape neinteraguje s body dovedností, a proto je často přítomen ve sestaveních s více dealery poškození. |
Požírač měsíce | Zničení | Imaginární | Postava náročná na tým, udělující poškození s ničivým poškozením. Dobře odstraňuje lištu zranitelnosti, ale utrácí obrovské množství dovednostních bodů na posílení základní dovednosti. Imaginární Pathfinder bude fungovat jako další zdroj akčních bodů a také pomůže získat další výhody z průniku. |
Clara | Zničení | Fyzické | Pohodlný kapesní dealer poškození, který plní funkce tanku. Ultimátní síla trampské dívky jí pomáhá přijímat poškození efektivněji a zároveň zvyšuje její bonusový útok a počet protivníků, kteří obdrží poškození. V boji proti mnoha nepřátelům s fyzickou zranitelností podpora hrdiny Harmony výrazně zvýší Clařino poškození. |
Xueyi | Zničení | Kvantová | Kvantový prodejce poškození, který hraje z penetračního efektu. Dívčí stavba je založena na maximalizaci této vlastnosti a hratelnost je zaměřena na snížení úrovně zranitelnosti nepřítele. Hlavní postava Path of Harmony se k Xuei perfektně hodí, protože zvyšuje penetrační efekt a zvyšuje poškození. |
Misha | Zničení | Ledový | Postava s dovednostmi v oblasti účinku a ultimátní jako „Rebound“. Spotřeba akčních bodů v týmu umožňuje hrdinovi akumulovat poplatky za super útoky až do výše max. 10 hromádek, které zasáhnou náhodné cíle na hřišti a zamrznou. Díky této vlastnosti je nejúčinnější proti jednotlivým „hustým“ protivníkům. |
Hák | Zničení | Ohnivý | Přestože patří do třídy se schopnostmi AoE, útočí primárně na jeden cíl. Ultimátní odstraňuje 90 bodů odolnosti ze zranitelnosti nepřátel ohněm, takže se dobře projeví ve skupině, která hraje z penetračního efektu. Kromě toho vůdce Moles způsobuje další poškození s Burning a může fungovat jako sekundární DPS. |
Arlan | Zničení | Elektrické | Sekundární DPS, který způsobuje elektrické poškození v oblasti. Místo dovednostních bodů hrdina utrácí své vlastní zdraví, takže dobře podporuje jednotky s prakticky „zdarma“ poškozením. Kvůli sníženému zdraví potřebuje neustálou podporu obranných opor, zejména hráčů štítů. |
Argentina | Erudice | Fyzické | Prodejce poškození fyzické oblasti je vybaven dvěma režimy ultimátních dovedností, které závisí na aktuální energii. Pioneer zvýší konečné poškození zničením ukazatele výdrže, ale tým bude potřebovat také „baterie“, které doplní energii dealera poškození. |
Jing Yuan | Erudice | Elektrické | Primární oblast DPS, spoléhající na bonusové útoky Lorda Lightning. Dobře snižuje odolnost jednotlivých cílů a zároveň není ochuzena o průbojnost. Vzhledem k tomu, že nízkorychlostní týmy mohou pociťovat nedostatek dovednostních bodů, budou spokojené s podporou, která je nenáročná na akční body. |
Himeko | Erudice | Ohnivý | Hrdinka Cesty erudice, jejíž technika přímo závisí na zničení stupnice výdrže protivníků. Může se také chovat jako dealer poškození se schopností a ultimátem, ale v pozici pocket-DPS potřebuje hrát proti zranitelnosti svých protivníků. Pathfinder výrazně posílí tým tím, že Himeko bude hrát z bonusového útoku. |
Hertha | Erudice | Ledový | Bezplatný dealer poškození ledem, který provádí bonusové útoky na celou nepřátelskou skupinu. Prokazuje vysokou efektivitu v bitvách s neustálým přílivem monster (například s vyvolávači bossů), ve zkouškách "Čistá fikce" a "Sepals". Pro aktivaci bonusového útoku musí být zdraví nepřítele sníženo na 50 % nebo méně. |
Serval | Erudice | Elektrické | Mnohostranný následovník Erudite, jehož sada dovedností zahrnuje přímé plošné útoky a periodické poškození Shock. Vzhledem k nízkým nákladům na superschopnost a také cenným eidolonovým buffům je ideální pro roli sekundárního dealera poškození s ultimátem. |
qingque | Erudice | Kvantová | Obchodník s kvantovým poškozením, jehož síla není horší než legendární Zela. Hraje se na mechaniku házení Jade Dice, která je zcela závislá na štěstí. Z tohoto důvodu může být poměrně nákladný, pokud jde o akční body, a je vždy vítán v četě pro podpory, které jsou nenáročné na používání dovednosti. |
Ruan Mei | Harmony | Ledový | Stejně jako Pathfinder je podporou pro týmy proti penetračnímu efektu, ale je všestrannější díky zvýšené efektivitě poškození stupnice výdrže. V kombinaci s Ruan Mei bude Pathfinder (Imaginary) užitečný nejen pro spojenecké postavy udělující poškození, ale také zvýší klíčové statistiky pro průzkumníka. |
Asta | Harmony | Ohnivý | Extrémně pohodlný a užitečný epický buffer s potenciálem poškození. Dovednosti dívky s vylepšeními se neškálují na základě jejích osobních vlastností a tato dovednost dělá dobrou práci při snižování zranitelnosti v oblasti a na cíl. Díky jednoduchosti sestavení může dívka věnovat pozornost napumpování penetračního efektu, aby pomohla týmu s poškozením. |
Yukong | Harmony | Imaginární | Stejně jako Asta má dobré konečné poškození a zároveň nabízí jednotkám kritické posílení. náhoda a škoda. Hlavním problémem vyrovnávací paměti je nepohodlnost aplikace pozitivních efektů na konkrétní spojence kvůli nedostatečné progresi akce. |
Welt | Nicota | Imaginární | Legendární debuffer poškození ze standardního banneru. Svým ultimátem zpomaluje protivníky a zdržuje jejich akce a s touto dovedností dokonale snižuje laťku pomyslné slabosti. Kvůli negativnímu efektu bude „Conclusion“ fungovat dobře v týmu s Pathfinderem, protože prodlouží dobu, než se obnoví výdrž. |
Acheron | Nicota | Elektrické | Hlavní dealer poškození s neobvyklým mechanikem aktivace superschopnosti. Získává body „Broken Fate“, když je na nepřátele aplikován záporný stav, k použití ult je potřeba 9 hromádek. Vyžaduje také přítomnost zástupců Nicoty v četě, ale na oplátku dává silný ultimát, který odstraňuje případné zranitelnosti nepřátel. Díky těmto vlastnostem může hrát s Pathfinderem, ale pouze na E1, aby nepřišel o posílení poškození. |
Stříbrný vlk | Nicota | Kvantová | Silný debuffer, který přináší spoustu negativních efektů a způsobuje, že oponenti jsou vůči novému prvku slabí, v závislosti na složení skupiny. Superschopnost nejen dobře proniká, ale také snižuje obranu, a proto je relevantní v mnoha buildech. |
Černá labuť | Nicota | Vítr | Spoléhá na poškození stavů Weathering a Arcane DoT, navíc snižuje obranu a zvyšuje poškození obdržené cíli. Nejlépe se mu hraje v buildech s postavami podobné mechaniky, ale může fungovat jako debuffer v různých skupinách. |
Luke | Nicota | Fyzické | Vynikající spojenec pro boj s těžkým soupeřem. Funkce fyzického pronikání v dalších. stupnice od maximálního zdraví nestvůry, navíc na tomto aspektu závisí i Bleeding aplikovaný Lukem. Mezi debuffy postavy můžete najít zvýšení obdrženého poškození, což se hodí v každém buildu. |
Guinaifen | Nicota | Ohnivý | Sekundární-DPS s periodickým poškozením a negativními stavy v oblasti. Pomocí své superschopnosti dívka „exploduje“ všechny použité stavy Hoří, čímž urychlí průběh bitvy. Hodí se pro bitvy s davy nepřátel s ohnivou slabostí a dobře si povede i v bitvách s bossem. |
zpíval | Nicota | Ledový | Podpora s masivní redukcí obrany a také malou spotřebou akčních bodů. Relevantní v každém týmu díky své univerzální konečné verzi. |
Sampo | Nicota | Vítr | Podpora mechaniky DoT, zvyšující se poškození při pravidelném poškození. Sampo způsobuje několik stavů počasí pomocí dovednosti, která zasáhne náhodné nepřátele na hřišti. Také dobře proniká do zranitelnosti oblastí a bude mít prospěch z penetračního efektu. |
Fu Xuan | konzervace | Kvantová | Spolehlivá obranná podpora, která přesměruje většinu přicházejícího poškození na sebe. Díky pasivním efektům léčí, zvyšuje šanci na krit a umožňuje vám vyhnout se efektům kontroly davu. Spolu s týmem se podílí na snižování slabiny, provádění útoků základním úderem a konečným. |
Aventurin | konzervace | Imaginární | Sekundární dealer poškození s bonusovým útokem a výkonným štítovým bojovníkem. Poškození a štíty hrdiny jsou škálovány parametrem obrany, což zjednodušuje stavbu postavy způsobující poškození. Problémy mohou nastat se sadou úrovní „Blind Bets“, které lze získat útokem na monstra na spojence. Na druhou stranu Trailblazer hraje stranou od útoků na nepřátele s narušenou zranitelností a zdržuje jejich akce. |
Gepard | konzervace | Ledový | Jeden z nejsilnějších bojovníků se štíty ve hře, který týmu ukládá silné bariéry. Nejčastěji funguje jako jediná obranná podpora, protože postavy v týmu s ním nepotřebují léčení. Tato dovednost může zmrazit nepřátele a oddálit jejich akce ve frontě na tahu. |
March 7 | konzervace | Ledový | Začínající následovník Conservation s dobrými štíty a spoustou užitečných dovedností. Umisťuje na spojence štíty, čímž zvyšuje jejich pravděpodobnost napadení, a zahajuje odvetné útoky proti nepřátelům. S otevřenými stopami a eidolony získává schopnost odstraňovat negativní stavy a léčit spojence pod štítem. |
Bailu | Hojnost | Elektrické | Léčitel s léčebnou dovedností jako „Rebound“. Není obdařena schopností odstraňovat negativní statusy, ale dokáže vzkřísit postavy v týmu a docela dobře léčí i ta nejvážnější poškození. Extrémně vyžaduje neustálé používání superschopnosti k neustálému udržování „veselosti“. |
Locha | Hojnost | Imaginární | Léčitel s léčením závislým na charakteristikách útočné síly. Vytváří na hřišti „Magic Circle“, díky kterému všechny postavy v týmu regenerují poškození po zasažení protivníků. Může odstranit buffy od nepřátel a debuffy od spoluhráčů a také způsobí poškození s ultimátní dovedností. |
Hoho | Hojnost | Vítr | Jeden z nejlepších léčitelů s dobrým „bezplatným“ léčením mimo pořadí, hromadným léčením dovedností a superschopnostmi. Odstraňuje negativní stavy po ošetření a k regeneraci dochází v době použití ult, na začátku tahu a po použití dovednosti. |
Gallagher | Hojnost | Ohnivý | Neobvyklý zástupce Abundance, jehož léčení nemá žádné škálování, ale skvěle funguje s plošnými útoky. Během procesu levelování se zaměřuje na získání maximálního léčebného bonusu a penetračního efektu. V boji má negativní efekt, který poskytuje léčení a zvyšuje poškození při průniku. |
Lynx | Hojnost | Kvantová | Jeden z nejlepších epických léčitelů s periodickým, hromadným a okamžitým léčením. Má neobvyklou vlastnost, že zvyšuje taunt postav v Path of Preservation and Destruction, takže se nedoporučuje pro týmy se špatně levelovanými hrdiny těchto tříd. |
Natasha | Hojnost | Fyzické | Počáteční léčitel, kterého lze získat za splnění úkolu „Lying Among the Rust“. Je to analog Lynx s méně buffy. |
Nejlepší týmy
S uvažovanými postavami můžete vytvořit následující skupiny:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Vlastnosti |
---|---|---|---|---|
Boothill | Ruan Mei stříbrný Vlk | Imaginární. hrdina | Gallagher Natasha | Cyborg Cowboy hraje podobnou mechaniku jako Pathfinder (Imaginary) a je nejlepším prodejcem poškození ve své skupině: účinnost hrdiny na poli závisí na prolomení zranitelnosti monster a také na zasažení nepřátel s poškozenou odolností. Ruan Mei vám umožňuje získat další zvýšení penetračního efektu a zpomalit akce vašich protivníků (lze nahradit Stříbrným vlkem). Gallagher je vhodný jako léčitel, který zvyšuje poškození penetrace po aktivaci svého ultimátu. V nepřítomnosti barmana stojí za zvážení podpory, které odpovídají slabinám nepřítele nebo zvyšují šanci SV způsobit požadovanou zranitelnost. |
Himeko | Hertha Asta | Imaginární. hrdina | Locha | Hlavní krupiéři poškození ve skupině jsou silná parta, která hraje od proražení a snížení zdraví monster pomocí bonusových útoků. Chcete-li spustit techniku Himeko, musíte odstranit 3 tyče odolnosti nepřátel, zatímco Gerta útočí na monstra s polovičním zdravím a méně. Mimo Pure Fiction má větší smysl dát Asta šikovným týmovým nadšencům. Pathfinder doplňuje skupinu neustálým „super poškozením pronikáním“ a obráncem může být Locha se super poškozením. |
Jingliu Blade | Ruan Mei zpíval | Imaginární. hrdina | Fu Xuan | Skupina s Blade nebo Jingliu si snadno poradí s jakýmkoliv bojovým obsahem díky vysokému hromadnému poškození. Ruan Mei zvyšuje účinnost průniku a zavádí další poškození ledem, Pela je nezbytná pro snížení odolnosti monster. Pathfinder se zaměřuje na generování dovednostních bodů, zatímco Fu Xuan poskytuje silnou obranu a buffy na kritickou šanci. |
Pohltit. Měsíc Argentina | Jiskra tingyun | Imaginární. hrdina | Hoho | Tým se silným dealerem poškození oblasti s dovednostmi a ultimátem. Sparkle pomáhá udělovat vysoké poškození a nepociťovat nedostatek dovednostních bodů a v případě problémů s energií je Tingyun nastaven jako hlavní dealer poškození. Pioneer pomáhá odstraňovat výdrž a shromažďovat body dovedností, Hoho navíc naplňuje energii a zvyšuje sílu útoku a v případě potřeby léčí. |
Poměr | stříbrný Vlk Topaz | Imaginární. hrdina | Aventurin Gallagher | Tým, který spoléhá na bonusové útoky Dr. Ratio, bude výrazně posílen efektem „Spare Dancer“, protože má dobrou penetraci v jednom bitevním cyklu. Silver Wolf pomůže při aplikaci debuffů a Topaz zvýší poškození bonusového zásahu a poskytne další poškození. Spolu s Aventurinem lze vytvořit dobrý mono-elementární balíček, zatímco Gallagher poskytne další. debuffuje a zvýší penetrační poškození. |
Acheron | stříbrný Vlk Černá Labuť | Imaginární. hrdina | Bailu Lynx | Acheron se vyznačuje tím, že ignoruje typy nepřátelských slabostí a vyčerpává veškerou houževnatost svými konečnými dovednostmi. Debuffery Path of Oblivion pomáhají se skládáním nábojů Shattered Dream, snižují také obranu a odstraňují zranitelnost jednoho cíle nebo oblasti. Pathfinder často používá normální útok ke generování dovednostních bodů. |
Clara | zpíval tingyun | Imaginární. hrdina | March 7 Hoho | Tým, kde je Clara hlavním dealerem poškození, může často potřebovat další zdroje poškození. Pionýr pomůže trampské dívce s pasivním „super průnikovým poškozením“ a zbytek podpory sníží obranu monster nebo zvýší útočnou sílu a nalije energii. Hoho bude lepší jako léčitel díky jeho off-turn léčení a „bezplatnému“ odstraňování debuffů. |
Xueyi qingque Z, ele | Ruan Mei Jiskra | Imaginární. hrdina | Lynx Fu Xuan | Různé varianty jednoho z nejsilnějších „monoquant“ sestavení jsou postaveny kolem dealerů poškození odpovídajícího prvku. Pro Xueyi je důležité postupné snižování výdrže, se kterým pomůže Ruan Mei. Qingque a Zele více potřebují buffy a neomezenou zásobu dovednostních bodů Twilight. Pathfinder (Imaginary) posílí všechny spojence, když se prolomí nepřátelské štíty, a Fu Xuan/Lynx zajistí přežití. |
Nabízím ke zvážení podrobného průvodce po Imaginary Pioneer v Honkai: Star Rail, není možné nevzít v úvahu F2P jednotky:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Postava 4 | Vlastnosti |
---|---|---|---|---|
Sushan Dan Heng Hák | Asta Chania | Imaginární. hrdina | Gallagher Natasha | Budujte rozpočet proti „hustým“ nepřátelům. Poškozující mají dobré snížení zranitelnosti ze svých konečných (90) a také útočí prvky s vysokými stupni poškození pronikáním. Jako buffer se hodí zástupci Harmony se zvýšenou útočnou silou a rychlostí. Na místo léčitele se vyplatí umístit Gallaghera, který zvyšuje penetrační poškození, je vhodnou náhradou; |
Gui Serval | Luke Sampo | Imaginární. hrdina | Lynx | Poškození v průběhu času Prodejci poškození hodně spoléhají na poškození z negativních stavů, ale mohou být dále posíleni „super penetračním poškozením“. Hlavní bod při vytváření skupiny: postavy musí odpovídat slabostem svých protivníků a mít vysokou úroveň napumpování. Zbývající vlastnosti pro mechaniky neobvyklé pro ně zvýší Pioneer (Imaginary). |
Misha Arlan | Yukong Gallagher | Imaginární. hrdina | March 7 Natasha | F2P sestavení s hlavními DPS Paths of Destruction. Misha a Arlan používají dovednosti k získání osobních buffů, ult charges nebo snížení zdraví. Yukun funguje jako dealer poškození crit-buffer, uděluje dobré poškození ze svého ultimátu a snižuje ukazatel staminy. Nahrazení Gallagherem zvýší schopnost přežití skupiny a poškození penetrace, přítomnost barmana navíc umožní umístění 7. března. V jeho nepřítomnosti je dána přednost Natasha. |
Jak hrát jako Mock Pioneer
GG Harmony se používá extrémně snadno, protože většina buffů pracuje pasivně, to znamená, že se aktivují ihned po vstupu do bitvy a končí po několika tazích nebo zůstávají v platnosti až do konce bitvy. Z vylepšení je nutné zachovat pouze efekt „Spare Dancer“ s použitím ultimátního jednou za 3 akce.
Podle toho, jak tým utrácí dovednostní body, počet nepřátel a zda mají slabost pro imaginární prvek, je nutné provést volbu ve prospěch dovednosti nebo základního úderu. Při boji s bossem je prioritou dovednost, která účinně snižuje laťku výdrže, ale proti skupině monster byste měli častěji používat základní úder. Je také důležité přizpůsobit se potřebám týmu, vzdát se dovednostních bodů za poškození dealerů a supportů s více jedinečnými (de-)buffy.
Rotace
Když hrajete jako Mock Pathfinder, zvažte při vytváření rotace následující tipy:
- Technika hrdiny nabízí spojencům zvýšení penetračního efektu na 2 kola, což se na začátku bitvy ne vždy hodí. Dovednost by měla být použita, když nepřátelská skupina obsahuje obyčejné nepřátele. Proti bossům nemusí trvání posílení stačit ke zničení měřítka, takže omezené technologické body je třeba utrácet rozumně.
- V tahu svého hrdiny použijte základní útok. Pokud zažíváte akutní nedostatek energie, střídejte dovednost s dovedností a zaměřte se na protivníky se zranitelností vůči elementu hrdiny.
- Použijte svůj konečný před prvním proniknutím zranitelnosti, aby váš spojenec způsobil vysoké poškození. Postavy, které následují dealera poškození v řadě, způsobí další „super průnikové poškození“ protivníkovi se zničeným barem pevnosti.
- Sledujte dobu trvání stavu "Rezervní tanečník". V ideálním případě by buff měl být zachován po celou dobu bitvy, ale pro optimální bonus stačí použít superschopnost před okamžikem prolomení stupnice zranitelnosti.
Závěr o charakteru
Pathfinder Imaginary v HSR je všestranný, ale zároveň vysoce specializovaný nárazník pro cestu harmonie. Postava nabízí týmu vylepšení, která lze implementovat do jakéhokoli bitevního scénáře, protože základem její mechaniky je zvýšení poškození při zničení zranitelnosti. Z tohoto důvodu bude každý oddíl schopen zvýšit DPS prostřednictvím spolupráce s GG Harmony, ale nejlepší zápas pro hrdinu tvoří dealeři poškození zaměření na proražení.
Mezi významné výhody stojí za zmínku jednoduchá montáž a rotace, protože hrdina je zaměřen výhradně na ultimátní bez dalších měřítek. Během bitvy Imaginary GG trvale poskytuje zvýšení klíčové charakteristiky a aktivovaný buff je obsažen pouze v superschopnosti. Pro zvýšení potenciálu „podpory“ však hrdina potřebuje vybavení s dalšími efekty pro posílení týmu.
Doufáme, že jsme vám pomohli dát dohromady to nejlepší sestavení pro Pioneer Imaginary v Honkai: Star Rail. V komentáře zeptejte se na jakoukoli postavu, aby autor nebo ostatní hráči mohli pomoci. Sledujte užitečné články o HSR v příslušných částech našeho webu: míjení, průvodci, staví, lore nebo zprávy.
Otázky a odpovědi na Imaginárního průkopníka v HSR
Jak získat imaginárního Pathfindera v Honkai: Star Rail?
Pioneer Imaginary se odemkne během příběhové kampaně Penaconia.
Jaké jsou hlavní dovednosti Imaginárního Pathfindera?
Hlavní specialitou nárazníku je posílení týmu zvýšením charakteristik penetračního efektu a dalšího poškození prostřednictvím mechaniky „super penetračního poškození“.
Jaké aktivní dovednosti má Imaginární Pathfinder?
Technika „Teď! Solo Troupe!“, základní útok „Swing Etiquette“, dovednost „Rain of Interlude Gifts“, superschopnost „Noisy Parade of Lanterns“.
Jaký je postup pro levelování schopností Imaginárního Pathfindera?
Superschopnost ≥ Talent > Dovednost = Základní útok.
Jaké jsou nejlepší eidolony pro Pathfinder Imaginary?
Nejlepší konstelace Pioneer Imaginary jsou první, druhé a čtvrté.
Kolik zdrojů je potřeba k povýšení Imaginárního Pathfindera?
3 226 200 kreditů; 289 průvodci cestovatelů; 3 dobrodružné deníky; 3 cestovní schůzky; 40 zlodějských instinktů; 55 pokřivené ambice; 57 vůle dobyvatele; 12 nebeských not; 54 nebeských meziher; 105 nebeských melodií; 28 bezedná ekoplazma; 5 otisků osudu; 12 minulých katastrof s červími dírami.
Jaký je typický světelný kužel pro Pioneer Imaginary?
Pathfinder nemá žádné znamení.
Jaký je nejlepší světelný kužel pro Pathfinder Imaginary?
„Odraz mé minulosti“, „Bitva není u konce“, „Bitva nekončí“, „Tanec! Tanec! Tancuj!“, „Dobrodružství Dreamville“, „Rendezvous with the Stars“, „Vzpomínky na minulost“, „Propletená ozubená kola“.
Jaké jsou nejlepší relikvie pro Iluzivního Pathfindera?
Cave Relics: Watchmaker of Sleepy Shenanigans, Hackerspace Messenger, Thief of the Falling Meteor, Wild Wheat Shooter. Plošné dekorace: „Broken Keel“, „Ageless Fleet“, „Living Wonwak“, „Penaconia Dreamland“, „Thalia – Land of Bandits“.
Jaké jsou nejlepší postavy pro Pioneer Imaginary?
Boothill, Zele, Dr. Ratio, Topaz, Yanqing, Sushan, Dan Heng, Jingliu, Blade, Moon Eater, Clara, Xuei, Misha, Hook, Arlan, Argenti, Jing Yuan, Himeko, Gerta, Serval, Qingque, Ruan Mei, Asta, Yukun, Welt, Acheron, Silver Wolf, Black Swan, Luca, Guinaifen, Pela, Sampo, Fu Xuan, Aventurine, Gepard, 7. března, Bailu, Locha, Hoho, Gallagher, Lynx, Natasha.
Ahoj! Proč jsou popisy světelného kuželu „vzpomínky na minulost“ odlišné ve hře a zde?
Popis kužele je správný/vyjadřuje hlavní podstatu zbraně (zvýšení průbojného efektu, další jednotky energie při útoku), jen je mírně upraven pro celkovou jedinečnost textu.
Je možné nyní získat E6 na GG? Jen za děj + plnou sochu obdržela pouze E5
a když vezmeš boothil, sv, gg do týmu místo natasha/galagher xhokho/baylu?
Obecně je to lepší než galagher, protože... jeho léčení z penetrace se zvyšuje + on sám docela dobře ubírá staminu
Je možné nyní získat 6. konstelaci nebo je 5 maximum?
napište, kdo tápe, prosím
Ahoj. Ano, prozatím je maximum 5 eidolonů.
Proč jste ho dali na střelnici? On/Ona bude pro Samlyachku vrcholem, alespoň dokud nebude propuštěn druhý Ruan Mei.
Bude také ideální pro boothill
I když ve hře stále není Firefly, Boothill a další budoucí dealeři poškození penetrací, je to solidní úroveň B. Po vydání si myslím, že to dají na střelnici AS
a c5 je nyní maximální eidalon? Zavřel jsem veškerý obsah, ale není tam žádný s6
Co je to „super penetrační poškození“?
Ahoj. Celkově je tento stejný poškození průnikem, kromě toho, že to neovlivňuje prvek útočníka, ale míra odolnosti. Zhruba řečeno, nestačí jen přimět postavu, aby prorazila, je třeba vzít v úvahu efektivitu jejího průniku. Jinak rozdíly nejsou žádné (v úvahu se bere úroveň postavy, efekt průniku %, obrana nestvůry).
Stručně řečeno, po proražení pevnosti bude stále efekt podobný proražení, plus mínus podle vzorce: množství sražené pevnosti na zásah + síla průniku + poškození útoku (síla útoku + procenta na úroveň schopnosti)
Prosím, řekněte mi, tým: Boothill, Iskorka, Imaginary gg a Aventurine - budou hrát normálně?
Jedinou otázkou je, proč je tady Sparkle, nebo se chystáte naplnit Boothill krity?
budete vysílat zprávy na ZZZ?
Vzít Boothill je třeba darovat... Sakra...
Pomyslné GG je pro hraní s Boothillem doslova stvořené. A v této sestavě oba potřebují tyče Thalia a rychlost 145+.
Ve verzi 2.3 vychází nová endgame zaměřená na lov a Boothill + Imaginary GG se stane nejproduktivnějším týmem. Snadná 720 jadeit při každé rotaci nového režimu.
Chcete-li zkroutit kovboje, abyste získali 720 nefritů - musíte být super inteligentní.