Nebezpečný úkol v Zenless Zone Zero — příběhová objednávka pro výzkum z řetězce „Vložte příběh kapitoly 2: Mission Impossible“, během kterého bude muset Phaeton znovu přijít na pomoc Zhu Yuan и Qingyi z Veřejné bezpečnosti a pomoci nejen s vyšetřováním kaverny, ve které se útočníci skrývají, ale také s pátráním po odcizených materiálních důkazech a také s obnovením úplného obrazu události. Po zahájení semináře pořádaného Radou bezpečnosti sledujte dívky, které naléhavě odjely na misi a znovu tajně pronikly do jeskyně.
V tomto průvodci vám řekneme, jak dokončit úkol Dangerous Mission, sbírat stopy a odpovídat na otázky v Mind Palace v ZZZ. Kromě toho vysvětlíme, jak provést vyšetřovací experiment, a uvedeme heslo pro tajné dveře s kombinačním zámkem.
Jak začít výzkum Nebezpečný úkol v ZZZ
Objednejte si Research Dangerous Mission v Zenless Zone Zero se zpřístupní, když budete postupovat hlavní dějovou linií "Kapitola 2 Vložte příběh: Mission Impossible." Chcete-li jej přijmout, musíte:
- nemají nižší 30 úrovně Internota;
- dokončit předchozí objednávku "Neviditelná pomocná ruka" a jít na seminář Veřejné bezpečnosti na náměstí Lumina.
Připojte se k HDD a pomozte inspektorům Sobez vrátit ukradené důkazy a najít skryté zločince. Agentům se doporučuje zpracovat objednávku elektrické a éterické vlastnosti. Následující budou opět k dispozici jako zkušební verze:
Návod na quest Nebezpečný úkol v Zenless Zone Zero
Jakmile se dostanete do jeskyně, pomozte Zhu Yuanovi a Qingyi vrátit hmotné důkazy tím, že postavíte cestu pomocí pístů a dalších mechanismů. Po nalezení potřebných důkazů použijte plugin pro psychorezonanci a odpovězte na tři otázky v Paláci mysli v ZZZ.
Pomozte Zhu Yuan a Qingyi dostat se k důkaznímu vozu
Eos se objeví v jeskyni na opačné straně než muži Sobez. Abyste pomohli dívkám dostat se ke zločincům, budete muset otočit písty a vytvořit zkratku přes cely. Chcete-li to provést, postupujte takto:
- Přejděte k prvnímu pístovému spínači a aktivujte jej jednoupro otočení spodního pístu doprava.
- Aktivujte druhý spínač dvakrát, postavte se s ním na klec a znovu na ni klikněte, abyste otočili dva centrální písty nahoru a doprava.
- Spusťte třetí spínač třikrátpro otočení posledního pístu dolů.
- Opusťte místo za zaměstnanci Sobez, projděte pístem k teleportu.
Sbírejte stopy na místě činu
Jakmile budete na novém místě, prohlédněte si místo činu a hledejte důkazy, které uprchlíci zanechali. Chcete-li nasbírat pět indicií, postupujte takto:
- Sledujte skryté buňky, otevřete celou cestu a najděte Dennyho. Jakmile budete ve velké místnosti, sbírejte tři nejbližší stopy, naznačený obrázkem lupy.
- Seznamte se s mechanikou psychorezonančního pluginu návštěvou Qingyi's Mind Palace. Dívka vysvětlí, že jak se najdou stopy, objeví se zde a odhalí důležité otázky k případu. Opusťte lokaci portálem v pravém dolním rohu.
- Jděte chodbou na levou stranu lokace a cestou sbírejte peníze a další odměny. Pomocí pístu se dostaňte do uzavřené místnosti. Aktivujte v něm spínač dvakrátk otočení pístu dolů.
- Slezte spodním pístem a jděte chodbou k mechanismu směrem doleva. Uvnitř místnosti seberte odměnu a jednou tam aktivujte spínač tak, aby píst směřoval doprava.
- Opusťte místnost pomocí pístů a přejděte do horní části umístění. Seberte krabici se zásobami a jděte doprava, abyste našli první údaje o sledování a sbírat další vodítko.
- Slezte dolů po dopravním pásu a projděte portálem v levém dolním rohu pole.
- V nové místnosti seberte krabici se zásobami a také jděte do pravého dolního rohu, abyste otevřeli tajnou cestu s další krabicí. Potom zvedněte poslední stopa a aktivujte plugin pro psychorezonanci a přejděte do Paláce mysli.
Odpovězte na tři otázky v Mind Palace
Plugin pro psychorezonanci vám pomůže vytvořit Paláce mysli, abyste spojili stopy a vyřešili případ. Díky dříve nalezeným hmotným důkazům se v místnosti otevřou tři otázky týkající se incidentu. Každá z nich nabízí tři možnosti odpovědí, z nichž pouze jedna je správná. Výběr špatného ne povede k neúspěchu úkolu - zápletka nebude postupovat dále, dokud nezvolíte požadovanou pozici při hledání odpovědí.
Jak se sem zločinci dostali?
V cele vlevo bude otázka, jak se útočníci dostali dovnitř. Vodítka při hledání odpovědí zní: „Na místě byla nalezena skříňka na nářadí ze sady na údržbu vozidla a také vysokozdvižný vozík bez známek kontaminace. Z toho můžeme usuzovat...“ Na otázku „Jak se sem ti zločinci dostali?“ můžete si vybrat z následujících možností:
- Plavat!
- Autem! - správná odpověď.
- Na padáku!
Jak zločinci opustili místo činu?
V horní kleci se budou ptát, jak lupiči utekli. Stopy naznačují: „Elektronika vysokozdvižného vozíku opuštěného poblíž místa činu je vadná kvůli elektromagnetickému rušení. Nedaleko se našly i stopy něčích stop. To vše může odpovědět na otázku...“ Správný výběr možnosti pro otázku „Jak pachatelé opustili místo činu?“:
- Přes prostorovou trhlinu?
- Odletěli!
- Pěšky. - správná odpověď.
Kdo vlastnil to banbu?
V rámečku vpravo se otázka zaměří na identifikaci majitele banbu nalezeného na místě činu. Vedení při hledání odpovědí vedli ke zjištění, že „nelegálně upravený Banbu s vážným poškozením byl nalezen poblíž místa incidentu. A když vezmeme v úvahu obsah nahrávky, můžeme vyvodit nějaké závěry.“ Na základě toho na otázku "Kdo vlastnil to banbu?" musíte si vybrat možnost:
- Ke mě!
- Ke zločincům. - správná odpověď.
- Právě procházel kolem.
Odpovězte na klíčovou otázku v Paláci mysli
Po zodpovězení všech tří otázek se uprostřed místnosti objeví další buňka, která nabídne shrnutí všech stop a dříve vytvořených předpokladů a zodpovězení otázky „Kde by teď mohli být zločinci?“ Dostupné možnosti na výběr:
- Už opustili jeskyni.
- V blízkosti auta s důkazy.
- Nedaleko odtud! - správná odpověď.
Zjistěte, kde jsou zločinci
Analýza vodítek umožní partnerům zahájit investigativní experiment, s jehož pomocí budou schopni přesně určit nejen cestu zločinců, ale také jejich aktuální polohu v jeskyni. Dále budete muset provést následující kroky:
- Po prostudování první části nahrávky pokračujte ve sledování. V druhé části videa můžete vidět následky spuštění zářiče. Vstupte do buňky s lupou, která se objeví naproti nefunkční Banbu.
- Začněte znovu nahrávat a vstupte do dveří níže, kudy šli vetřelci. Poslouchejte jejich rozhovor, abyste slyšeli heslo od tajných dveří.
- Opusťte simulaci a vraťte se do reality. Vyjděte z Mind Palace portálem a pomocí nedalekého dopravního pásu se vydejte ke dveřím, které jste viděli dříve.
- Ve spodní části lokace jsou umístěny tajné dveře s kombinačním zámkem. Přihlaste se a zvolte heslo, které jste slyšeli dříve: «54321».
- V nové části lokace sledujte cestu k buňce s obrázkem hodin, abyste viděli události minulosti. Po sledování akcí útočníků vám Víla řekne správnou cestu přes portály. Postupujte podle jejích pokynů a pohybujte se pouze buňkami zvýrazněnými zeleným rámečkem.
- Jděte k portálu na levé straně pole, kde jste předtím shromáždili dennyho a druhého údaje o sledování. Na novém místě okamžitě zamiřte do jiné buňky s ikonou hodin.
- Po zhlédnutí záznamu označujícího polohu zločinců opusťte režim a vraťte se do reality. Než budete hledat vetřelce, seberte odměny, které se objeví v podobě peněz v jedné z místností.
- Vezměte si také třetí údaje o sledování v místnosti úplně vlevo. Jděte za zeď druhé místnosti v horní řadě a najděte skryté uprchlíky.
Dojde k bitvě, po které zaměstnanci Sobez zatknou zločince a opustí jeskyni, v tu chvíli bude rozkaz dokončen.
Vyznamenání
Po dokončení objednávky Dangerous Mission získáte následující ceny:
- 500 Internota kredity;
- 60 polychromie;
- 2 přepravky Elite a Senior Explorer;
- 2 algoritmické moduly banbu;
- 10 000 deni.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se sbírat stopy a odpovídat na otázky v Mind Palace v Zenles Zone Ziro. Pokud se během realizace vaší objednávky vyskytnou nějaké potíže, můžete je nahlásit v komentářích. Přečtěte si další průvodce ZZZ v příslušných částech našeho webu: plnění questů, průvodci, staví charakter и poslední zprávy.