Tropická lokace se připravuje na tankové bitvy. Podívejme se na první záběry a klíčové směry.
Zdravím vás, tankisté! S vámi Wotpack a novou testovací mapou „Island“ ve World of Tanks. Místo bude velké, 1000x1000, a soudě podle předběžného prototypu, krajina lahodí oku. Přístup je cítit jako "Perlová řeka" po opětovném vyvážení a převodu do HD.
Ve „Standardní bitvě“ jsou pozice týmu uspořádány následovně:
Mapu lze rozdělit do čtyř zón:
První zóna nejprostornější a určený pro manévry a srážky středních tanků a lehkých. Vozidlo s pohodlným systémem protivzdušné obrany a silnou věží se bude cítit pohodlně, ale bude částečně prostřeleno dělostřeleckou palbou, která mu zabrání stát.
Na druhá zóna hora, jejíž strategický význam lze přirovnat k podobné lokalitě na mapě „Doly“.
Odtud je výborný záběr směrem na pláž a město, který spojencům poskytne výraznou podporu.
Hlavní rozdíl oproti skluzu na Rudniki je v tom, že se jedou dva závody, takže šance budou vyrovnané.
Třetí zóna město je standardním místem pro řezání šňůr.
И čtvrtá zóna určené pro protitanková samohybná děla, odkud mohou podporovat útok nebo se bránit. Pokud nejste líní se pohybovat, můžete ovládat oba boky.
Výsledky
Přestože mapa vypadá vizuálně zajímavě, stále vyvstávají určité otázky:
- Koridor. Tři hlavní směry s čelní konfrontací. Slabě obrněná vozidla zde nebudou hrát příliš pohodlně.
- Hodně "prázdné místo podél okrajů mapy a v první zóně.
- Není vyloučeno "stoyalovo". Dobré pozice pro stíhače tanků mohou vést k tomu, že mnoho hráčů bude jednoduše sedět na základně a hlídat keře/kameny.