Mezi pravdou a lží Zenless Zone Zero - první část příběhu agenta Voják 11, kde potřebujete pomoci přísné dívce z ozbrojených sil získat důvěru zrádců. Ponořte se s ní do jeskyní, předstírejte, že jste legendární Phaeton, a dokončete výzkumný příkaz k vyvedení Krtkových špiónů.
V tomto průvodci představíme kompletní návod mezi pravdou a lží v ZZZ. Pomůžeme vám dokončit příběhový řád vojáka 11 a všechny testy v jeskyních: jak umístit tři rebelské vysílače a uniknout z nebezpečného místa.
Jak začít zkoumat Mezi pravdou a lží
Studium Mezi pravdou a lží si můžete otevřít v ZZZ po splnění řady požadavků:
- Dosáhnout 18 úrovně Internota.
- Dokončete příběhovou misi "V horkém pronásledování", ve kterém musíte prozkoumat Zero Cavity.
Po dlouhém dni se vraťte domů a zkuste spát na posteli, hlavní hrdina však neuspěje. Aby šla spát rychleji, víla nabídne přehrání kazety na televizi.
Přijď k video archiv a otevřete sekci „Příběhy agentů“. Vyberte příběh s názvem Krtek v jeskyni 1 a začněte první část v režimu hyperfocus, kde se soustředíte na hlavní linii, abyste mohli začít prozkoumávat Mezi pravdou a lží.
Návod mezi pravdou a lží v Zenless Zone Zero
V rámci příkazu Agent: Scarlet Invitation se setkejte s vojákem 11 na parkovišti, abyste zahájili první fázi, Sebeklam. Vraťte se do videopůjčovny a proberte vše se svým bratrem/sestrou: rozhodněte, zda jsou zástupci připraveni předstírat, kde začne spiknutí „Riziko je ušlechtilá věc“.
Umístěte tři rebelské vysílače
Vstupte do jeskyně pod rouškou Phaetona a setkejte se s rebelským špiónem identifikovaným Vojákem 11 a pokračujte do fáze „Podezření na Krtka“. Zrádce kampani příliš nevěří, a tak nabídne instalaci tři armádní brouci, aby Phaeton prokázal svou loajalitu.
První vysílač
Na začátku příkazu „Research: Between Truth and Lies“ se ocitnete na omezeném poli, kde každá následující buňka je neznámá a otevírá se, když se králíček pohybuje:
- Udělejte krok doprava a nahoru, kde najdete zlatou truhlu s šesterčaty.
- Pokračujte a vyhněte se zablokovaným červeným čtvercům. Najděte starší buňku s dennym a okamžitě ji otevřete údaje o sledování.
- Pohybem doleva a nahoru umístěte první vysílač. Je lepší umístit zařízení opatrně, aniž byste vzbudili podezření špiona.
Video průvodce:
Po vílích výpočtech se rozběhne dějový dialog „Checking the Mole“ – stále týmu plně nedůvěřuje, ale herecký výkon Soldiera 11 rozptýlí zrádcovy pochybnosti.
Druhý vysílač
- Před instalací druhého brouka můžete projít všechny dostupné buňky na mapě a nasbírat šestky a fialovou krabici se zásobami Senior Researcher v levém dolním rohu.
- Pokud půjdete nahoru podél zablokovaných buněk, najdete další truhlu se zlaťáky. Poté se vraťte do horní části pole a bojujte s mocnými protivníky.
- Po výhře vyzvedněte odemčené sledovací datový balíček a fialovou krabici a pak se postavte na čtverec s lupou, abyste otevřeli nová políčka v jiné části mapy. Jděte dolů do neznámé cely napravo a získejte sixerlingy.
- Přejděte na místo chyby napravo a nainstalujte zařízení, požádejte o pomoc Soldiera 11.
Druhá fáze skončí bez dalšího dialogu.
Třetí vysílač
- Porazte monstra ukrytá v pravém horním rohu z místa předchozí instalace.
- Vyčistěte mapu zvednutím sledovací datový balíček, Zásobovací bedna Elite Explorer, podívejte se na odpočívadlo výše. Poté sejděte dolů k zavřené bráně v levém rohu mapy a za vstup zaplaťte 2000 sixlingů.
- Prozkoumejte tajnou cestu pomocí pozorovací cely s lupou a zúčastněte se události ve zlatém dole tím, že stoupnete na celu s oranžovou krabicí.
- Klikněte na červené tlačítko vpravo a vezměte si otevřenou zlatou krabici.
- Jděte dolů do další bitevní lokace a v případě potřeby vyléčte tým v zelené cele.
- Po dokončení nainstalujte poslední senzor, po kterém se spustí příběhový dialog z fáze „Mole's Test“.
Útěk z jeskyně
Sledujte dokončovací klec v levém horním rohu, kde budete bojovat s novou skupinou nepřátel.
Poté začne dialog fáze „Zasloužená důvěra“: Pan Mole obdivuje Phaetona a Soldier 11 slíbí, že později kontaktuje zástupce.
Vyznamenání
Odměny za dokončení jeskyně „Výzkum: Mezi pravdou a lží“ a objednávky „Agent: Scarlet Invitation“:
- Internot půjčky × 900;
- polychromy ×55;
- denny × 10 000;
- odborný časopis ×4;
- algometrický modul Banbu ×2;
- energetický modul zesilovače ×4.
Doufáme, že vám náš průvodce pomohl dokončit studii Mezi pravdou a lží a umístit tři rebelské vysílače do Zenles Zone Ziro. Pokud máte nějaké potíže, zeptejte se v komentáříchabychom mohli pomoci. Přečtěte si další průvodce ZZZ v příslušných částech našeho webu: plnění questů, průvodci, staví charakter и poslední zprávy.