Jak vyřešit záhadu vraždy Dartmoor v Hitman 3 (průvod jako detektiv)

Na panství Thornbridge se stala hrozná tragédie a vy jako agent 47 máte šanci ji vyřešit. Rozuzlení tohoto případu poskytne neuvěřitelný herní zážitek a bude se moci na sérii podívat z nového úhlu.

Jak vyřešit záhadu vraždy Dartmoor v Hitman 3

Tento příběh v Hitman 3 začíná s Alexa Carlisle, váš cíl, si najal soukromého detektiva Phinease Whitmera, aby vyšetřil smrt jejího bratra Zacharyho Carlislea. Podle tradice Hitmana zneškodníte detektiva a použijete jeho oblečení, abyste se zamaskovali. Tímto způsobem se snadno dostanete na pozemek. Po cestě bude těžké Whitmera zajmout, protože venku je mnoho svědků, takže se raději proplížte dovnitř a počkejte, až bude sám. To se stane po něm promluvte si s rodinným komorníkem Pane Fernsby.

Jakmile vy vžijte se do role Phinease Whitmera, Fernsby a Alexa Carlisle se s vámi setkají u vchodu do panství a řeknou vám o podstatě věci. Pak se můžete obrátit na Fernsbyho a říct mu, že jste připraveni začít s vyšetřováním.

Místo činu

Fernsby vás zavede do Zacharyho ložnice, kde stále leží v posteli. Uvnitř je šest tipů, i když nalezení byť jen několika z nich povede k pokroku v misi. Nejzřetelnější je Zacharyho tělo, který naskenujete fotoaparátem. Agent 47 dojde k závěru, že muž před ním zemřel na otravu den předtím ve 22:00.

Rozhlédněte se po místnosti a najděte Zacharyho dopis o sebevraždě (pravděpodobně padělek) Zacharyho notebooksklenice a láhev whiskypůdorys sídla. Pokud půjdete nalevo od vchodu do místnosti, podívejte se na knihovnu – použijte Instinkt a uvidíte, že jedna z knih je zvýrazněná. Zatáhněte za něj a posuvné dveře otevřou průchod dovnitř tajná místnost s kukátkem.

Alibi rodinných příslušníků

Jak vyřešit záhadu vraždy v Dartmooru v alibismu členů rodiny Hitman 3

Před hledáním silnějších důkazů je nejlepší vyzpovídat všechny členy rodiny, přítomný na Alexině falešném pohřbu. Pan Fernsby vám dá seznam podezřelých a vysvětlí, že on sám nemá žádné alibi. Sejděte do prvního patra (úroveň 0 na mapě) a jděte na severovýchod do jídelny. Tam najdete Alexino prostřední dítě Edward Carlyle vedle klavíru. Zeptejte se ho na alibi, pak mluvte o Zacharym a pak se zeptejte, jestli neviděli něco neobvyklého. To vše budou sekvenční požadavky.

Udělejte stejný průzkum s jejím nejstarším synem Gregory Carlisleohm, jeho žena Emma Carlisleová a mladší dítě Rebecca Carlisleová v obývacím pokoji. Konečně můžete najít syna Gregoryho a Emmy Patrik Carlisle v místnosti s trofejemi. Edward a Gregory se alibisticky shodují, takže pokud půjdete na své podezřelé v nabídce, uvidíte Indikátor potvrzení Alibi, kromě nich. Budete muset trochu více kopat, abyste zjistili, zda se příběhy ostatních shodují.

Rady v celém panství

Jak vyřešit záhadu vraždy v Dartmooru v Hitman 3 House Clues

Zjistit Patrikovo alibi jděte do místnosti pro zaměstnance v jihovýchodní části panství. V příběhu této postavy strávil předchozí noc čas o samotě se spolupracovnicí jménem Rosie. Všimnete si, že sedí na židli, zlomená žalem. Můžete s ní mluvit apotvrdit Patrikovu verzi.

Pokud jde o ostatní podezřelé, může být obtížné dostat se do jejich pokojů bez klíče. Budete se muset vloupat do pokojů Rebeccy, Gregoryho a Emmy ve druhém patře, do kanceláře pana Fernsbyho v prvním patře vedle místnosti pro zaměstnance a nakonec do skleníku na sever od panství. Můžeš použít páčidlodostat se do všech těchto místností. Jeden z nich se nachází mimo sídliště.

Rebečin pokoj

V jihovýchodním rohu druhého patra (úroveň 1) je Rebecca's Room. U dvě NPC jsou ve službě. Pokud si prorazíte cestu páčidlem, ujistěte se, že mluví na chodbě a nevěnují vám pozornost. Všimněte si, že služebná občas přichází k Rebecčiným dveřím. V jejím pokoji budou dvě stopy: Rebeccin zápisník, jehož rukopis se neshoduje se Zacharyho falešnou sebevražednou poznámkou, a Rebečin notebook, čímž potvrzuje její alibi.

Pokoj Emmy a Gregoryho

Jak vyřešit záhadu vraždy Dartmoor v Hitman 3 v pokoji Emmy a Gregoryho

V severozápadním rohu úrovně 1 najdete pokoj Emmy a Gregoryho. Pokud se nechcete vloupat dovnitř, můžete se jen vyklouznout, projít se po římsách a vstup do této místnosti přes balkón. Zde je několik důležitých tipů: kroužek na klíče z skleníkyboty a stopytřtiny и dopis od Emminy matky, odhalující šokující dějový zvrat.

Kancelář pana Furnsbyho

Vraťte se dolů do jihovýchodního rohu sídla. Jak již bylo zmíněno, kancelář komorníka se nachází vedle místnosti pro zaměstnance. Můžete projít bez klíče - stačí použít páčidlo a otevřít dveře. Je to malá kancelář, takže vám nebude trvat dlouho, než najdete tři důkazy. Jedním z nich je Pilulky pana Fernsbyho, který lze použít jako jed. Nejedná se však o stejnou metodu použitou k zabití Zacharyho. Další přichází Seznam pana Fernsbyho. Nakonec zkontrolujte krb a najděte Zacharyho napůl spálený deník.

Skleník

Jak vyřešit záhadu vraždy Dartmoor ve skleníku Hitman 3

Použijte klíčenku z pokoje Emmy a Gregoryho jako vodítko a jděte do skleníku za panstvím. Pokud se pokusíte vstoupit s páčidlem, ujistěte se, že se na vás stráže a personál nedívají. Vyhledávání laboratorní vybavení, který, jak se zdá, byl použit k vytvoření nějakého jedu, a тdávkovací tabulkaDov, což je docela přesvědčivý důkaz.

Prezentujte své poznatky

Jak vyřešit záhadu vraždy Dartmoor v Hitman 3 - konečné řešení

Se všemi těmito informacemi se vraťte k panu Fernsbymu poblíž vchodu. Řekněte mu, že jste uzavřeli a připraven mluvit s Alexou Carlisleovou. Zavede vás do její kanceláře a ona se zeptá na výsledky vyšetřování.

Nyní máte vlastně možnosti, jak hádanku vyřešit. Pokud jste vyloučili Zacharyho z výslechu všech podezřelých, možnost připojit jej k němu bude neaktivní. Jinak můžete ukázat prstem na Emmě, nejpravděpodobnější podezřelý, nebo můžete použít důkazy, které jste našli v kanceláři Pane Fernsbya učinit ho vinným.

V každém případě se Carlisle zeptá, co chcete za odměnu. Pokud jste jej ještě neobdrželi pouzdro ze sejfu, pak ji o to můžete požádat jako platbu. V opačném případě ji můžete požádat, aby vám fakturovala. Nyní, když máte její absolutní důvěru, udělejte, co musíte udělat.

Hitman 3 má obrovské množství zajímavých misí, k jejichž průchodu budete možná potřebovat průvodce, abyste vše dokonale zvládli. Například quest Jak mocný pád v Dubaji neuvěřitelně vzrušující a vyžaduje, aby hráč věnoval maximální pozornost detailům.

firritae
Wotpack.ru - hry, novinky, průvodci, návody
Přihlásit se
Upozornit na
host
0 komentáře
Nový
Starý
Intertextové recenze
Zobrazit všechny komentáře
0
Zanechat komentář! Napište, co si o článku myslíte.x