Příběh začíná v lese, kde neprší Genshin Impact — úvodní quest hlavní dějové linie události "Léto! Draci? Pohádka!", ve kterém se Cestovatel po přečtení podivné knihy, kterou někdo zanechal v Mondstadtu, přenese do kouzelného světa Simulank. V pohádkové lokaci kromě živých papírových figurek cestou potkáte starého přítele, který na tomto místě také náhodou skončil. Spojte síly a pomozte místním s jejich problémy, abyste mohli začít objevovat nový svět.
V tomto návodu vám řekneme, jak se dostat do Simulance, otevřete úkol Příběh začíná v lese a pomůžete obyvatelům lesa.
Jak začít s pátráním Příběh začíná v lese, kde neprší
Abyste mohli otevřít úkol „Příběh začíná v lese, kde neprší“, musíte splnit následující požadavky:
- dosáhnout 18 dobrodružná hodnost nebo vyšší;
- dokončete úkol Archonů „Prolog: dějství III. Píseň dračí svobody".
Mise začíná automaticky s vydáním aktualizace za předpokladu, že jsou splněny zadané požadavky. Tento a následující úkoly jsou dostupné pouze do konce verze 4.8.
Jak se dostat do Simulanky
Poprvé se můžete dostat do Simulanky a otevřít místo pro další návštěvy splněním úkolu „Příběh začíná v lese, kde neprší.“ Následujte značku questu a navštivte Mondstadt a otevřete podivnou knihu ležící na stole za alchymistickým obchodem na náměstí.
Dále, pro rychlý přesun na místo, stačí přejít na odpovídající kartu "Simulanka" na hlavní mapě Teyvat a vyberte některý z dříve otevřených teleportačních bodů.
Návod Příběh začíná v lese, kde v Genshin Impact neprší
Po přečtení knihy začněte prozkoumávat podivné místo, ve kterém se nacházíte. Cestou potkáte mnoho místních tvorů, připomínajících spíše papírové figurky origami, a také si budete moci poslechnout příběh o stvoření světa jménem Simulanka. Jak se ukázalo, návštěvníky pohádkové země nejsou jen Cestovatel, ale také jeho přátelé. Nil, se díky téže knize přenesl i do historie a zaujal dokonce čestné místo Lesní víly. V doprovodu kamaráda se dál seznamujte s postavami pohádky a pomáhejte jim s jejich záležitostmi.
Následujte papírové žáby
Jakmile se ocitnete na neobvyklém místě, trochu se rozhlédněte. Pokračujte po silnici a pokračujte v průzkumu báječného místa. Cestou potkáte dvě papírové figurky origami mířící někam. Následujte papírovou žábu a pokračujte po cestě, dokud nedosáhnete vidličky.
Poblíž sestupu z útesu najdete dalšího papírového tvora – křečka jménem Almond. Hlodavec se představí jako stařešina z Lesa požehnání a dá krátkou lekci o historii tohoto místa. Abyste lépe porozuměli tomu, co se děje, Almond navrhne návštěvu Chaty požehnání a setkání s vílou lesa.
Jděte do Blessing Shack
Jděte po cestě na sever a vylezte na kopec, na jehož vrcholu stojí vytoužená chata. Na místě se setkáte s Lesní vílou v osobě Nil, která se do Simulance dostala prostřednictvím podobné knihy. Dívka nabídne místním obyvatelům pomoc s obnovou krčmy Kaligrafie, která se nachází poblíž.
Pomozte obyvatelům lesa spolu s Nilou
Celkem jsou v oblasti Lesa požehnání tři místa, kde je nutná pomoc cestovatele a víly:
- zdroj magického elixíru, který používají křečci jedlé a ginkgo;
- zkouška na představení v krčmě, kterou provozuje žába Petarda;
- kotlík na přípravu elixíru, který připravuje hospodský barman Citrus alpaca.
Kaštan a Ginkgo: jak otočit pružinu
První místo je vedle chaty, kde jsme potkali Nilou. Dva papíroví křečci, Chestnut a Ginkgo, se shromáždili u trubek určených k vydávání magického elixíru. S opravami si tvorové sami neporadí, a tak rádi přijmou pomoc.
Podle Chestnuta je nutné propojit potrubí a ujistit se, že „kouzelný elixír může potrubím nerušeně proudit“. Dále přejděte do dvou rohových částí dýmky a vyberte možnost „Otočit pružinu“, abyste obnovili řetěz, kterým bude lektvar později procházet.
Rovný kus bude také nutné otočit, i když nebude schopen spojit obě části potrubí najednou. Nainstalujte jej tak, aby byl vodorovný.
Jděte nahoru k sudu na začátku potrubí a vyberte možnost „Nechte proudit magický elixír“, abyste uvolnili část lektvaru. Pohyb kapky potrubím je označen jasnou září. Následujte ho a ve chvíli, kdy projde posledním dílem, opět otočte pramen a nastavte jej do svislé polohy, aby se elixír dostal až ke kohoutku.
Za vyřešení hádanky dostanete odměnu v podobě obyčejné truhly. V něm kromě obvyklých zdrojových kamenů, artefaktů a dalších materiálů najdete 1 úryvek radosti.
Brook and Clapper: jak vystupovat v žabím sboru
Druhé místo je na kopci mírně na západ od chaty. Na mýtině potkáte sbor papírových žab, kteří nacvičují představení pro zrekonstruovanou krčmu. Promluvte si s oranžovou žábou Clapperem, abyste zahájili představení a pomozte Brookovi zapamatovat si text písně.
Během minihry budete muset dočasně sledovat rytmus tanečníků umístěných po obou stranách šedé žáby. Pečlivě sledujte rytmus, který nastaví a stisknou "Je čas!" ve správný čas. Existují celkem 4 limity chyb. Později se kromě žab objeví i křeččí tanečnice, které také udávají rytmus představení. Sledujte pohyby posledního v řadě a opakujte skoky v jeho rytmu.
Za svou pomoc získáte dodatečnou odměnu v podobě bohaté truhly obsahující rovněž 1 úryvek radosti.
Mandle a citrusy: kde najít ingredience pro elixír
Severně od místa zkoušky žab je poslední místo, kde je potřeba pomoci. V označené oblasti se setkej s Elder Almondem a alpou, která vytváří elixír pro hospodu. Citrus si poranil krk, a proto nemůže sama nasbírat potřebné ingredience. Za papírovou alpou musíte zatáhnout kouzelnou nit a pomoci jí získat ingredience na koktejly.
Postavte se za Citrus a aktivujte speciální interakci kliknutím na ikonu dovednosti, která se objeví ve spodní části obrazovky. Napnutím nitě můžete nastavit výšku krku alpaky a pohyb aktivní postavy pomůže otočit postavu požadovaným směrem.
Chcete-li sesbírat první ovoce, otočte figurku směrem ke křečkovi a přibližte se k Citrusu co nejblíže, abyste spustili krk co nejníže, poté sklopte hlavu kliknutím na příslušnou ikonu v pravém dolním rohu obrazovky nebo kliknutím pravým tlačítkem myši. Beze změny výšky se otočte směrem ke kotli a znovu sklopte hlavu. V budoucnu bude nutné tímto způsobem spouštět všechny plody do přijímače.
Dále budete muset sbírat ovoce ze dvou pozic najednou. Pro první budete muset natáhnout krk na střední délku, mírně pryč od alpaky. Druhý lze sestavit pouze při maximálním napětí nitě. Ovoce vložte do koše hrdlem dolů.
Poslední ovoce sesbíráte otočením směrem ke křečkovi a zvednutím krku do střední výšky. Sklopte hlavu, seberte bublinu a vložte ji do kotle, abyste získali odměnu v podobě další bohaté truhly s 1 kousek radosti uvnitř.
Sbírejte materiály k vytvoření magického elixíru
Vraťte se do Shack of Blessing a prodiskutujte s Neelu další plány na obnovu hospody. Podle dívky je nyní nutné připravit kouzelný elixír, který pomůže obnovit uschlý papír, který zůstal na místě „Kaligrafie“. K jeho přípravě budete potřebovat neobvyklé ingredience:
- zapadající slunce, které nikdy nezapadá;
- lev, který vždy zívá;
- měsíc, který svítí jen v noci.
Všechny tyto položky lze nalézt v blízkosti samotné hospody: západ slunce, snapdragon и lotos nilotpala. Posledního hlídá skupina formy, bojujte s nimi a vezměte rostlinu z jezírka.
Dejte kouzelný elixír dědovi Mandlovi
Vraťte se do Shack of Blessing a sledujte proces vytváření elixíru. Než začne obnova krčmy, lék otestuje sám starší Almond, který už dávno ztratil barvy. Předejte lahve svému křečkovi a sledujte, jak se vrací do svého předchozího vzhledu.
Vydejte se do kaligrafické krčmy
Zamiřte dolů do zničené kaligrafické krčmy s Neelu a Elder Almondem. Po příjezdu na místo začne místo oživovat dlouhá cut-scéna. Po obnově budovy, která je pro místní obyvatele významná, nabídne Nilou, že půjde do jiných oblastí Simulanky, kde quest skončí.
Další úkol - „Následují hvězdy“.
Vyznamenání
Za dokončení úkolu „Příběh začíná v lese, kde neprší“ jsou uděleny následující odměny:
- 20 zdrojové kameny;
- 2 zážitkové knihy hrdina;
- 4 kousky magie získat rudy;
- 20 000 mor.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl zjistit, jak projít příběhem Příběh začíná v lese, kde neprší, a dostat se do Simulanky v Genshin Impact. Přečtěte si další užitečné průvodce v sekcích míjení, průvodci, staví, lore и zprávy.