Hračkičtí muži dovnitř Genshin Impact - Typ hádanky v království Simulanka, který lze nalézt v Constellation Capital. Chcete-li dokončit tento typ hádanky, budete muset interagovat s mechanickými klíči, abyste obnovili prostředí a pomohli místním obyvatelům dostat se z jejich obtížné situace.
V této příručce vám řekneme, jak vyřešit hádanky s Darem bohyně proroctví a označit jejich polohu na mapě. Přiložíme mapku pro rychlou orientaci a vysvětlíme mechaniku hlavolamů.
Jak fungují hádanky Toy People v Simulanku
Hračkáři v Hlavním městě souhvězdí se často dostávají do nepředvídatelných situací, a tak je Bohyně proroctví obdařila mazaným mechanismem, který by měl pomoci problém vyřešit. Vedle jsou umístěny hádanky mechanické klíče, schopný přetočit čas na krátkou dobu. Zasáhněte je pravidelným útokem a uvidíte, jak se mechanismus začne pohybovat a situace se trochu změní: pohne se prvek skládačky nebo muž sám.
Hlavním problémem je, že efekt přetáčení netrvá dlouho. Čas zamrzne jen na 2 sekundy, poté se scéna katastrofické situace odehraje znovu. Během přiděleného časového období je nutné zabránit katastrofálnímu výsledku vyčkáváním magické vlákno к pilíř věštce nebo pomocí super lepidlo.
super lepidlo
U některých typů hádanek musíte otevřít tubu s lepidlem a obsah rozlít. Nejprve je třeba počkat, až se výlevka vyjme z tuby, a poté okamžitě zaútočit, abyste vypustili obsažené kapky. Tato sekvence je relevantní pro některé typy hádanek, v jiných případech lze výlevku odstranit okamžitě;
Oracle Pillar
K interakci s magickým vláknem dochází pomocí klíče „T“ nebo stisknutím odpovídajícího tlačítka na vašem mobilním zařízení. Postavte se vedle sloupu, kde potřebujete natáhnout nit, otočte se čelem k tomu se zlatým prstenem a stiskněte interakci. Pokud vlákno neleží podle očekávání nebo pokud je třeba jej odstranit, použijte normální útok. Prodloužené připojení se přeruší a můžete jej znovu prodloužit.
Jak vyřešit všechny hádanky Toy Men v Genshin Impact
Hlavní lokace, kde se v Simulanku nacházejí hádanky s lidmi, se nazývá Constellation Capital, která se otevírá během druhé části příběhu letní akce. Abyste se dostali na barevný ostrov, musíte jít „Následují hvězdy“, během níž vláček doveze Cestovatele a jeho družinu do cíle.
Muži na hraní 1
V rámci klíčového příběhu Království Simulanka se setkáme s prvním z mužíčků, který potřebuje pomoc.
V rámci této hádanky budete muset přetočit čas do minulosti a natáhnout magickou nit, abyste zabránili pádu.
- Jděte ke dvěma prostředním sloupům a natáhněte magickou nit tak, aby spojovala dva předměty.
- Třikrát zaútočte na mechanický klíč. Tím pádem bude mužíček co nejdále od útesu.
- Počkejte, dokud se scéna nezačne přehrávat. Hračkář narazí na položený spoj a nebude moci spadnout ze skály.
Muži na hraní 2
Účel: Chci si hrát na schovávanou.
Druhá malá hádanka s hračkami se nachází uvnitř města, vlevo od centrální brány.
Všem třem soudruhům u stolu nevadí hrát na schovávanou, což je to, co musíme v této hádance udělat. Po krátkém dialogu najděte skryté hračky.
Po zahájení testu se na mapě označí zlatým kroužkem okruh hledání, za kterým bude hra ukončena. V tomto případě budete muset začít znovu.
První z mužíčků zmizel v křoví nedaleko od stolu.
Druhý z přátel zmizel za rozbitým vozíkem, téměř na rohu domu sousedícího se zónou na schovávanou.
Třetí nebyl daleko od svých spolubojovníků a schoval se za malou hromádkou krabic, které se nacházejí mírně napravo od předchozí zóny. K dokončení hry na schovávanou budete muset hračkáře podrobit krátkému přemlouvání, po kterém bude test dokončen a za odměnu bude udělena bohatá truhla.
Muži na hraní 3
Kousek severozápadně od předchozího bodu je další hádanka s hračkami.
Tentokrát k vyřešení aktuální situace budete muset použít superlepidlo a zabránit přerostlému hračkářovi ve výjezdu do města.
- Chcete-li začít, přetočte čas zpět dvojitým stisknutím mechanického tlačítka. V hratelné scéně uvidíte, jak takové potíže vznikaly.
- Až červený muž vyroste, okamžitě se přesuňte k trubici a počkejte na žlutého muže. Asistent stoupne na malou plošinu a sejme víčko, poté okamžitě třikrát zaútočí na tubu.
- Pokud to napoprvé nevyjde, vraťte se ke klíči a vraťte se znovu v čase. Klepněte na superlepidlo požadovaný početkrát (od 1 na 2), dokud se nevytvoří velká louže lepidla. Červený hračkář do něj spadne a zmenší se, načež bude test dokončen.
Muži na hraní 4
Čtvrtá skupina hračkářských mužů se nachází severovýchodně od dolního teleportu ve městě Constellation Capital.
V tomto okamžiku musíte pomoci hračkářským mužům seřadit se pomocí kouzelné nitě a sloupů věštce.
- Jednou stiskněte mechanický klíč a vraťte se zpět do doby, kdy se všichni tři muži právě blížili k obchodní stanici.
- Vyběhněte ke dvěma sloupům stojícím blízko sebe. Netahejte nit do nejvzdálenějšího bodu, nejprve spojte první dvě, abyste vytvořili hladkou cestu.
- Z druhého sloupu dokončete řetěz na vzdálenějším, u kterého stáli hračkáři. Pokud jste neměli čas vydláždit cestu, vraťte se ke klíči a znovu na něj zaútočte, abyste přetočili čas.
Muži na hraní 5
Pátý bod s hračkami se nachází nalevo od centrálního schodiště. Než k němu dojdete, otočte se k dřevěnému oblouku z kostek a vylezte na železnou plošinu.
Skupina přátel rozlila superlepidlo a uvízla v kapkách. Chcete-li problém vyřešit, musíte odstranit všechny tři hračkářské muže, kteří spadli do louží. Modrá je v louži na podlaze, žlutá a červená jsou umístěny na zdi, na kterou musíte vylézt, abyste jim pomohli osvobodit se.
Muži na hraní 6
Účel: Raz, dva, tři, hračička!
Abyste se dostali na další místo, z předchozího bodu z tuby s lepidlem odbočte doleva a vylezte na železný oblouk, který vede mezi budovami. Najdete tam skupinu figurantů shromážděných pro hru "Zmraz!"
Pravidla hry jsou docela jednoduchá: jděte ke žlutému muži, když se odvrátí, a ztuhněte na místě, zatímco se otočí tváří k hráčům. Po dosažení vůdce nejprve klikněte na interakci s ním, poté bude test u konce.
Muži na hraní 7
Sedmý bod se nachází na nižší úrovni města, blíže k východním hradbám.
Při nehodě dojde k politováníhodné situaci, kdy těžká železná bedna letí k procházejícím hračkářům.
- Jednou stiskněte mechanický klíč a vraťte se na začátek příběhu.
- Pojďte kupředu pomocí jakéhokoli útoku, odstraňte blokovací krabici a vázu, aby se malý muž dostal na klíč.
- Když asistent stoupne na plošinu, lepidlo se otevře. Udeřte na nádobku s lepidlem, na krabici se objeví kapka, pak se vraťte ke klíči a znovu přetočte čas.
Muži na hraní 8
Další skupina malých mužů se usadila na horním patře téměř na stejném místě.
Z předchozí hádanky věnujte pozornost levé straně, kde najdete výtah s mechanismem. Vylezte na něj a stiskněte klíč, abyste se zvedli o krátkou vzdálenost, pak vyšplhejte na nejvyšší patro. Najdete hračky shromážděné ve skupině, které chtějí hrát již známou hru.
Tato cesta je komplikována přítomností skvrn od lepidla, které zpomalují pohyb, když na ně postava šlápne. Postupujte podle těchto taktik:
- Pohybujte se přímo k návazci, vyhněte se skvrnám od superlepidla. Nespěchejte, dejte si pozor na rudého muže. Pohybujte se pouze tehdy, když se odvrátí.
- Modrí muži budou zmateni přítomností překážek a jeden z nich se dokonce chytí do pasti, takže vedení zůstane u Poutníka.
- Dostaňte se k červené hračce a dejte jí vědět, že jste dosáhli svého cíle.
Muži na hraní 9
Kousek severovýchodně od centra města můžete při procházce úzkými uličkami narazit na hračkářské muže shromážděné v jedné skupině, aby provedli řadu testů.
Moderátor vás bude informovat, že se jedná o párový test s hračkářskými muži. Existují celkem tři fáze, ve kterých bude muset vybraný partner překonat překážky, ale každá z nich bude potřebovat pomoc.
- Vyberte si jakéhokoli partnera. Každý má svůj vlastní test, bez ohledu na pořadí.
- Pokud se vám to nepodaří, lze každou fázi přehrát znovu, aniž byste přišli o konečnou odměnu.
Více o vyřešení této hádanky si můžete přečíst v návodu. "Test mužů".
1 etapa
Bezohledný človíček nebude přemýšlet o trase, ale poběží vpřed. Cestou je louže superlepidla, ve které jistě uvízne. Natáhněte magickou nit podél sloupů věštce tak, abyste chránili šířící se kapku, pak se vraťte ke svému partnerovi a dejte příkaz.
2 etapa
Chcete-li pomoci chamtivému človíčku, postupujte takto:
- Nechte jablko.
- Drůbeží maso necháme.
- Nechte cukrový květ.
3 etapa
Chcete-li pomoci zmatenému malému muži dostat se do cíle, postupujte takto:
- Jdi doprava.
- Jít rovně.
Muži na hraní 10
Účel: Ty kreslíš, hádám!
Od poslední výzvy se přibližte k přilehlé městské hradbě a přejděte k další hádance.
K tomu vylezte na bednu a obejděte budovu, kde vás okamžitě zahákne procházející událost.
Bloky obsahují indicie potřebné k dokončení testu a na podlaze jsou tlačítka s obrázky odpovídajících zvířat. Pomocí mechanického klíče naveďte žlutého hračkáře na správnou cestu. Je nutné sledovat každý krok asistenta, protože pokud uděláte jednu chybu, budete muset začít znovu.
- Udeřte třikrát do mechanismu tak, aby byl mužíček na prvním tlačítku.
- Počkejte, až přejde přes druhý klíč a skončí na třetím.
- Okamžitě zaútočte na klíč a vraťte se k modrému tlačítku.
Muži na hraní 11
Na konci východních zdí Hlavního města souhvězdí se usadila další skupina malých mužů.
Sejděte po schodech z místa předchozí hádanky a jistě najdete tři hračky. Chcete-li získat truhlu v tomto bodě, musíte hrát na schovávanou a najít všechny hračkářské muže.
Z místa s truhlou začněte obcházet budovu po směru hodinových ručiček. Žlutý muž se bude skrývat za krabicemi.
Pokračujte po dané trase a obejděte budovu. Na třech krabicích najdeš modrou hračku, která se dívá na zeď.
Vmáčkněte se mezi roh domu a zeď a přibližte se k výchozímu bodu. V košíku najdeš posledního muže v červeném oblečení.
Muži na hraní 12
Klíčová hádanka se nachází na nižší úrovni města směrem na jihozápad od centra.
Po procházce po silnici u západních hradeb města odbočte do velkého zákoutí, které povede do slepé uličky s testem. Na stěně je kresba, na kterou se musíte zaměřit a pomoci malému muži šlápnout na klávesy ve správném pořadí.
Při použití pomocných obrázků na zeď dodržujte následující pořadí:
- Dvakrát zaútoč na klíč, aby se hračkář dostal na růžové tlačítko.
- Chvíli počkejte, až hračka přeskočí na modré tlačítko, a pak vůbec neskončí na zemi.
- Znovu stiskněte mechanismus.
Odměny za řešení hádanek s hračkami
Po vyřešení každé klíčové hádanky v Simulanku a absolvování dalších typů testů s hračkářskými muži jsou rozdány truhly obsahující následující odměny:
- zdrojové kameny;
- střípky radosti;
- kouzelné a skvělé zisk rudy;
- mora;
- artefakty;
- zbraně.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl přijít na to, jak dokončit všechny hádanky s hračkami v Simulanku v Genshin Impact. Odejít komentáře, pokud ani po prostudování látky nedokážete vyřešit hádanku nebo jste chytili chybu. Další články o hře najdete v sekcích: míjení, průvodci, staví, lore и zprávy.