Během letní akce "Léto! Draci? Pohádka!" v aktualizaci 4.8 pro Genshin Impact se můžete setkat s některými postavami účastnícími se akce. Po dokončení příběhu jsou hrdinové poblíž a diskutují o různých tématech, která vám umožní lépe porozumět konkrétní postavě nebo tradici hry. Někdy se nacházejí na neviditelných místech, takže jejich nalezení může být obtížné.
V tomto průvodci vám prozradíme, koho a kde můžete potkat v „Léto! Draci? Pohádka!". Uvedeme také přesné umístění postav a témata jejich rozhovorů.
Umístění všech postav v události Léto, draci, pohádka v patchi 4.8 na mapě
В první den událost lze pouze nalézt Nil a některá papírová zvířátka, která byla zapojena do úkolu. Najdete je ve výchozí lokalitě zvané Forest of Blessings, která se nachází na východě Simulanky.
V druhý ve hře den události, na které se Nil přesune Navii do Constellation Capital, které se nachází v centru Simulanky. Kromě nich v městské části najdete pár skupin již známých z akcí.
Na třetí den v lokaci Broken Sea se můžete setkat s Milovníkem pokladů, se kterým jste se zkřížili v dějové linii.
S exekucí doslovy podobně se na mapě Simulanka tentokrát objeví nové postavy Fischl a Oz. Pokud se události vyvinou určitým způsobem, najdete Esnora a Roselle ve Fontaine.
Zároveň po misi "Temné textové tajemství" v Teyvat můžete potkat Navia, Tiori a Clorinda ve Fontaine v různých společnostech, Poutník a Nil v Sumeru a také kiraru v Inazumě.
Kde najít postavy v létě! Draci? Pohádka!" v Genshin Impact
Aby se v některých lokacích mohly objevit postavy, musíte nejprve splnit příběhovou misi. Každé dva dny, v závislosti na postavách v úkolu, se hrdinové objevují na různých místech, takže je důležité si s požadovaným hrdinou ihned promluvit před dokončením další mise.
Nilou (1 jednání)
Po dokončení prvního příběhového úkolu události "Příběh začíná v lese, kde neprší" jděte do hospody na východě lesa požehnání. Nedaleko mostu vedoucího k domu je vidět Nila, Padisara a Almond, jak si povídají o tom, jak se naučit tančit. Slavný tanečník ze Sumeru slibuje, že mladého křečka naučí pár pohybů, a pozve dědu Almonda, aby se přidal.
V okolí nově otevřené krčmy najdete i některá ze zvířat, která se úkolu účastnila. Mezi nimi jsou Chestnut a Ginkgo, diskutující o tanci Nilou, a alpaka Citrus s žábami Clapper a Brook, radující se z návratu nápojů.
Navya a Nilou (2. dějství)
S postupem přes pozemek pohádkové země, a to po skončení druhého úkolu akce „Následují hvězdy“, v Constellation Capital můžete potkat Nilou a Navii. Použijte teleport na střeše hradu a jděte na plošinu na severu Astrální zahrady.
Pokud si s nimi promluvíte, stanete se svědky toho, jak Navya přesvědčí Nilou, aby jela v kouzelném vlaku, který se nakonec rozhodne překonat svůj strach o tak vzácný okamžik.
Montagne a Bizerte (2. dějství)
Po dokončení druhé příběhové mise „Následují hvězdy“ vraťte se do Constellation Capital, abyste se setkali s Bizerte a Montagne. Pár figurínů stojí kousek východně od centrálního městského teleportu, poblíž schodiště. Šéf Spina di Rosula Simulanca Bizerta se zeptá strážného kapitána Montagne, komu může podle rady Navie pomoci.
Cappet, Boborano, Albizzi (dějství 2)
Jakmile dokončíte světový quest "Poznámky k historii", vraťte se na ostrov jižně od hlavního města a v jeskyni sjeďte dolů k místu, kde jste interagovali s mechanickým klíčem. Během rozhovoru s Cappetem, Boboranem a Albizzim se do rozhovoru zapojí Kirara a vyjádří své přání, aby nadále nesledoval role, které jim byly přiděleny. Postavy na to odpoví řadou moudrých slov.
Milovník pokladů (3. dějství)
Po dokončení třetí části hlavního příběhu "Do konce světa" jděte do teleportu na centrálním ostrově území Broken Sea.
Pokračujte na sousední ostrov a klouzejte z okraje země na poslední úroveň, pak jděte na jih. Jakmile uvidíte dřevěnou skluzavku, otočte se směrem k hromadě dřevěných hraček.
U vchodu do štěrbiny je hračková bomba. Vezměte si to s sebou a pak jděte dovnitř. Umístěte jej na poslední blok, po několika sekundách exploduje a otevře průchod pro skupinu hračkářských mužů.
Lovec pokladů v hlavním příběhu Simulanka stojí na dřevěné plošině a pečlivě zakopává poklady mezi barevné bloky. Během rozhovoru se podělí o svou vášeň a prozradí hlavní důvod příjezdu na tento ostrov.
Roselle a Esnor (epilog)
Dokonči vedlejší úkol "K majáku nebo do dálky"a pak si promluvte s Esnorem a Roselle. Na východě ostrova s majákem Broken Sea Lighthouse najdete oba figuríny sedící na stejné houpačce.
Budou se ptát na vnější svět, na který můžete odpovědět:
- Ano. V velký svět děje se spousta nových a zajímavých věcí.
- Svět uvnitř není to tak špatné.
Pokud vyberete první řada, pak se po chvíli rozhodnou vyrazit na výlet. Začněte plnit misi"Temné textové tajemství" a kolem fáze „Go to Daena's House“ se vraťte do stejného bodu. Místo známých na jednom ze sedadel najdete dopis od Esnora.
Jděte za Fontainem k alchymistickému stolu a na druhé straně pultu od něj si všimnete, že se nad krabicemi s hodinami a krabicí objevila vyskakovací okna s frázemi. Roselle a Esnor se nakonec rozhodli prozkoumat svět a začali svou cestu z oblasti Hydro.
Fischl a Oz (epilog)
Dokonči příběh Simulanka a dokonči úkol "Doslov", po kterém můžete dodatečně najít Fischla a Oz. Z nejjižnějšího teleportu Broken Sea se vydejte na sever na okraj ostrova.
Za hračkářským jeřábem na cestě před útesem si promluvte s princeznou odsouzení a jejím havranem noci. Fischl začne říkat, že Oze vždy považovala za někoho jiného než známého, zatímco on ji přeruší a přísahá, že tu pro ni vždy bude.
Nilou (epilog)
Použijte jižní teleport města Sumeru, jděte nahoru kolem Kateřiny, za kovárnou zahněte doleva a chodbou se dostanete do Velkého bazaru. Uvnitř jděte znovu doleva a na obrovském pódiu narazíte na Neelu, mluvícího spolu se žábou Brookem a veverkami Almondem a Padisarou. Zvířátka ze Simulánky se setkají s místním psem Swoofem.
The Wanderer and Nahida (epilog)
Cestujte do východního teleportačního bodu v Sumeru City a zamiřte na západ, abyste vstoupili do Akademie. Vlevo za kašnou je Nahida, přemýšlel, jestli Cestovatel opravdu celou tu dobu chyběl kvůli svému novému příteli Mini-Durinovi.
Navia, Clorinda a Tiori (epilog)
Na horní úrovni města ve východní části Cours de Fontaine v blízkosti domu Tiori najděte ji, jak sedí u stolu s Navyou a Clorinda. Prezidentka Spina di Rosula bude vyprávět svým přátelům o své cestě jejím královstvím a inspirována jím nabídne ke koupi hrací skříňku.
Kirara (epilog)
Použijte teleport Inazuma City a setkejte se s Kirarou jižně od Cechu dobrodruhů poblíž pouličního kiosku. Nekomata se s radostí podělí o svůj názor na pohodlný oblek, nejnovější dobrodružství a pohovoří o osobních plánech do budoucna - pokud se někdo ze Simulanky vydá do Teyvat, bude mu dělat průvodce.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl zjistit umístění postav po letní akci 4.8 Genshin Impact. Přečtěte si hlavního průvodce na hlavní článek akcepro snadné uzavření veškerého obsahu.