Ještě jednodušší než kdy jindy Zenless Zone Zero — vedlejší objednávka kategorie „Speciální“, kterou lze získat odpovědí na inzerát na internetu. Během tohoto procesu bude muset proxy projít temnou jeskyní zamořenou duchy a opravit několik svítidel. S dokončením objednávky se vyjasní velmi neobvyklé detaily týkající se zákazníka i místa provozu.
V tomto průvodci vám řekneme, jak začít quest Ještě snadněji než kdy předtím a opravit lampy v ZZZ a vyhnout se setkání s duchy.
Jak začít s výzkumem Ještě jednodušší než kdy jindy v ZZZ
Objednat průzkum Ještě jednodušší než kdy jindy v Zenless Zone Zero se otevírá za určitých podmínek:
- dosaženo Úroveň internetu 35 nebo vyšší;
- dokončil předchozí objednávku příběhu "Snadné jako loupání hrušek".
Pokud jsou splněny všechny požadavky, v části "Upozornění" Měla by se zobrazit reklama Internota "Profesionální údržba jeskyně" zákazníkem "Částečný úvazek VVV". Otevřete záznam a odpovězte na úkol a přidejte jej do systému Total Immersion ve videopůjčovně.
Přijatou objednávku lze vyhledat a spustit v systému HDD v záložce "Kapitola 3 - Průzkum". Zkouška nemá žádné požadavky na vlastnosti postavy, protože nebude zahrnovat boj. Výběr týmu může být jakýkoliv.
Dokončení úkolu Ještě jednodušší než kdy jindy v Zenless Zone Zero
Objednání speciální kategorie „Ještě jednodušší než kdy jindy“ zahrnuje prozkoumání jeskyně a její osvětlení. Opravte závady specifické pro zákazníka a opravte lampy v ZZZ, abyste splnili cíle a získali odměny.
Opravte první lampu
Zkouška začne v tmavé chodbě, jejíž buňky nejsou kvůli nedostatku světla vidět. Chcete-li se dostat k první lampě a opravit ji, postupujte takto:
- Jděte o tři políčka nahoru a pak zahněte doprava a jděte k cihlové zdi, kde uvidíte místnost s lampou.
- Po čekání, až se duch objeví, následujte žárovku a obejděte cihlovou zeď shora. Nepřátelský tvor bude vždy o krok pozadu, a proto nebude mít čas Eos dohnat.
Oprava lampy osvětlí blízké okolí a odežene ducha, což vám umožní nerušeně pokračovat do druhé haly.
Opravte druhou lampu
Abyste se dostali k druhé žárovce, musíte provést následující kroky:
- Od hořící lampy jděte doprava, směrem k cihlovým zdem. Po cestě najdete ruční xenonovou svítilnu s pěti náboji, která po aktivaci vyšle světlo na nejbližší čtyři políčka od banbu a zažene duchy.
- Začněte se pohybovat směrem k lampě shora nebo pod cihlovými zdmi. Eos bude pravidelně obklopen duchy žijícími v místnosti. Když jsou nepřátelské bytosti v buňkách sousedících s Banbu, aktivujte baterku podržením klávesy "R" nebo kliknutím na ikonu na levé straně obrazovky je zničit. Dostaňte se tak k žárovce a rozsviťte ji, abyste se zbavili zbývajících duchů.
Oprava druhé lampy vám umožní přejít do poslední místnosti.
Opravte třetí lampu
Chcete-li opravit třetí žárovku, budete muset provést následující kroky:
- Projděte dlouhou chodbou doprava a seberte další ruční baterku. Jeho poplatky budou nekonečný, který vám umožní používat plugin kdykoli.
- Jakmile jste v poslední místnosti, vydejte se nahoru k portálu. Cestu k němu budou blokovat duchové, takže aktivujte baterku co nejčastěji, abyste se vyhnuli chycení bytostí. Jejich zničení vám také umožní vydělávat sixerlingy.
- Jakmile budete ve druhé části lokace, jděte k žárovce a nezapomeňte co nejčastěji rozsvěcovat baterku, abyste zastrašili duchy.
Dokončete všechny údržbářské práce a odejděte
Po opravě všech lamp v jeskyni jděte doprava do chodby. Otevřete bránu zaplacením 3 sixlingů a vydejte se do cíle. Po cestě si můžete vyzvednout všechno údaje o sledování, stejně jako krabice se zásobami.
Vyznamenání
Pro dokončení objednávky je ještě jednodušší než kdy jindy získat:
- 400 Internota kredity;
- 30 polychromie;
- 14 600 denni;
- 2 algoritmické moduly banbu;
- 4 odborné časopisy;
- 8 časopis pro začátečníky;
- 2 zdroje napájení zesilovače;
- 4 baterie zesilovače.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl naučit se dokončit objednávku ještě snadněji než kdy jindy a opravit lampy v Zenles Zone Ziro. Přečtěte si další užitečné články v sekcích: míjení, průvodci, staví и zprávy.