Věž neštěstí v Bouřlivé vlny - bojový režim, který se vztahuje ke střední a pozdní fázi hry a vyžaduje správné vyrovnání postavy. Obsah je rozdělen do neustálých a pravidelně aktualizovaných výzev s protivníky, obsažených ve věžích. Aktivita slouží jako pravidelný zdroj astritidy a dalších důležitých zdrojů a také vám umožňuje získat zdarma rezonátor Yanwu.
V tomto průvodci vám řekneme, kde se Věž neštěstí ve WuVa nachází a jak ji otevřít. Vysvětlíme si, jak dokončit režim, koho vzít do Tower of Adversity a jaké jsou za to odměny.
Kde je věž neštěstí
V bouřlivých vlnách Věž protivenství [Věž protivenství] se nachází na ostrovech severovýchodně od města Jinzhou. Do Tower of Adversity se můžete dostat kdykoli, ale přístup do režimu se otevře až po splnění určitého úkolu. Když jej odemknete, můžete se teleportovat přímo do bodu se vstupem do aktivity.
Jak otevřít Tower of Adversity ve WuVa
K otevření věže v bouřlivých vlnách potřebujete Úroveň unie 15, se kterým se objeví vedlejší úkol «Sám in ο propast». Během mise půjdete studovat výzkumný projekt Huashu Academy [Huaxu Akademie] a dokončete úplně první fázi režimu, po které se odemkne Tower of Adversity Abyss pro další průchod.
Průvodce dokončením Věže protivenství v bouřlivých vlnách
Nejdůležitějším prvkem režimu je říz [Síla]. Všechny dostupné postavy ve Věži neštěstí mají zpočátku 10 nabití energie a utrácejí je k dokončení úrovní. Z tohoto důvodu platí, že čím obtížnější je etapa, tím více různých hrdinů bude potřeba, protože stejný oddíl prostě nemá dost odvahy na vyčištění celé věže.
Pro různé věže se energie počítá samostatně a její náklady se rovnají číslu podlaží. Například „Hazard Zone“ se skládá z „Resonant Tower“, „Tower of Hazard“ a „Echoing Tower“. Každá zóna je od sebe oddělena, stejně jako měřiče energie postavy. Dále uvádíme další základní pravidla režimu, abychom vysvětlili podstatu jeho práce:
- Činnost je rozdělena na trvalý и dočasný. První část obsahuje "Stable Zone" a "Experiment Zone" s celkem třemi věžemi a druhá polovina slouží jako "Hazard Zone", která má také tři zóny.
- Dokončete cíle výzvy a získejte Hřebeny [Hřeben], za jejichž určitý počet získáte odměny. Díky tomu je Tower principiálně nejpodobnější Twisted Abyss od společnosti Genshin Impact a Síň zapomnění od Honkai: Star Rail.
- Probíhá aktualizace Tower of Adversity ve WuVa každých 14 dní a ovlivňuje pouze část Hazard Zone. Zóny „Stable Zone“ a „Experiment Zone“ se nemění a odměny za ně jsou vydávány jednorázově.
- Vzhledem k omezení ráznosti pro pravidelné absolvování dočasné činnosti bude muset sbírat po třech týmech, to znamená, že potřebujete mít 3 napumpované dealery hlavních poškození, 3 dealery sekundárních poškození a 3 podpůrné rezonátory, nejlépe alespoň na úrovni 80. Vhodné postavy pro tuto část se neustále mění v závislosti na jedinečných efektech zón.
Pro urychlení otevření dočasné části režimu můžete použít malý trik. Vyberte řádek s úrovní, kterou jste již dokončili, a klikněte na něj «resetovat», díky kterému rezonátory obnoví energii na něj vynaloženou. Tímto způsobem nebudete moci získat všechny odměny za cíle výzvy, ale budete moci začít s pozdějším obsahem brzy.
Pokud máte problémy se sestavováním čet, podívejte se na průvodce nejlepší týmy.
Jak projít stabilní zónou
„Stable Zone“ v Wowering Waves je úplně první přístupná věž, ze které se s režimem začnete seznamovat. Zóna je určena pro začátečníky a může ji absolvovat jedna četa nebo na přání i hrdina. Optimální úroveň rezonátorů je 50. Především skupina potřebuje napumpoval hlavní prodejce poškození. Pokud to nestačí, měli byste věnovat pozornost podpoře hrdinů a dokonce si můžete vzít dva léčitele, protože na úrovních je bonus, který vyžaduje, abyste udrželi své zdraví na 75% nebo více.
Zde jsou možnosti příkazů pro stabilní zónu, na základě kterých si můžete sestavit své vlastní čety:
Zkouška 1
Úroveň nepřítele | Úroveň 35. |
Rušení | Když je aktuální zdraví rezonátoru nad 75 %, jeho kritická šance se zvýší o 20 % a jeho kritické poškození se zvýší o 65 %. |
Cíle testu |
|
Vzhledem k tomu, že první scéna je součástí tréninkové části a je dokončena jako součást úkolu, je to nejjednodušší z celého režimu. Úroveň nepřátel v úrovni je poměrně nízká a nemají žádné speciální funkce. Protivníci se objevují ve dvou vlnách.
Zkouška 2
Úroveň nepřítele | Úroveň 40. |
Rušení | Když je aktuální zdraví rezonátoru nad 75 %, jeho kritická šance se zvýší o 20 % a jeho kritické poškození se zvýší o 65 %. |
Cíle testu |
|
Soupeři na druhé úrovni se objeví v řadě:
- Mladá růžová houba [Mladý Roseshroom] stojí zpovzdálí a vypouští paprsek s mírným zpožděním. Toto monstrum má určitou odolnost vůči Havoc [spoušť] poškození.
- kanec sabyr [Kanec Sabyr] je schopen zrychlit a narazit do cíle.
- Diamantový dráp [Diamantový dráp] zaujímá protiútok.
Zkouška 3
Úroveň nepřítele | Úroveň 45. |
Rušení | Když je aktuální zdraví rezonátoru nad 75 %, jeho útok se zvýší o 30 % a obnova energie se zvýší o 50 %. |
Cíle testu |
|
Třetí scénu lze nazvat komplikovanou první úrovní, protože do Exulantů [Vyhnanství] Fraxidus se připojí [Fractsidus], který rozdává těžké rány velkou zbraní. Nepřátelé vycházejí ve dvou vlnách.
Zkouška 4
Úroveň nepřítele | Úroveň 50. |
Rušení | Když je aktuální zdraví rezonátoru nad 75 %, jeho útok se zvýší o 30 % a obnova energie se zvýší o 50 %. |
Cíle testu |
|
Čtvrtá scéna je nejobtížnější v zóně kvůli vysoké úrovni nepřátel. Pokud máte problémy s dokončením úrovně, vezměte do svého týmu dvě postavy, abyste udrželi úroveň zdraví hlavního dealera poškození.
- Guardian Rocksteady [Rocksteady Guardian] slouží jako nejmocnější monstrum na podlaze. Jeho útoky jsou pomalé, ale mají velký rádius a způsobují velké poškození, a proto mohou zabít hrdinu na jeden zásah.
- Elektro Predátor [Elektro Predátor] a Glacio Predator [Glacio Predator] stojí za to nejprve zabít, aby nezasahovali.
Jak projít Experiment Zone: Resonant Tower
V "Experiment Zone" na věžích "Resonant Tower" a "Echoing Tower" mají postavy společnou zásobu energie, takže k jejímu dokončení potřebujete dvě čety. Týmy by se měly střídat a nejsilnější hrdinové by měli být ponecháni na poslední úrovně, přičemž první patra mohou překonat skupiny dvou hrdinů. Optimální úroveň rezonátoru je 70.
Následující příkazy pro experimentální zónu v bouřlivých vlnách jsou vhodné pro scény 2 a 4, protože zahrnují ty nejsilnější nepřátele:
Tyto příklady jednotek lze použít na úrovních 1 a 3, protože je snazší jednat s protivníky:
Zkouška 1
Úroveň nepřítele | Úroveň 50. |
Rušení | Poškození jakékoli Outro dovednosti se zvyšuje o 120%. Po použití dovednosti Outro se síla útoku všech členů týmu na 30 sekund zvýší o 10 %. |
Cíle testu |
|
Vrcholem první scény je Prisma Glacio [Glacio Prism] a Prism Fusion Prism Fusion [Fusion Prism], protože mají úplnou imunitu vůči odpovídajícímu typu poškození. Nebijte je rezonátory se stejným typem útoků. Všichni nepřátelé vycházejí v jedné vlně.
Zkouška 2
Úroveň nepřítele | Úroveň 55. |
Rušení | Poškození jakékoli Outro dovednosti se zvyšuje o 120%. Po použití dovednosti Outro se síla útoku všech členů týmu na 30 sekund zvýší o 10 %. |
Cíle testu |
|
Druhá scéna je jednou z nejproblematičtějších úrovní kvůli nepřátelům typu Spiral [Spearback]. Musíte mít čas se jim vyhýbat, než je odrážet útoky, a tato monstra mají také hodně zdraví. Využijte zpoždění na začátku bitvy a udělejte poškození oblasti, poté jednejte opatrně, aby rezonátory nezemřely na četné útoky monster. Dokončete jednoho medvěda a poté přepněte na druhého.
Zkouška 3
Úroveň nepřítele | Úroveň 60. |
Rušení | Když postava způsobí poškození, získá zpět 10 jednotek. energie koncertu. Efekt se může spustit jednou za 1.5 sekundy. Pokud hrdina použije dovednost Intro, obnoví 40 jednotek. Rezonanční energie. Efekt se může spustit jednou za 10 sekund. |
Cíle testu |
|
Na třetí etapě za osamocenou volavkou modroperou [Volavka azurová] stojí skupina z Junrok's Divisions [Fission Junrock]. Zabíjejte malá monstra hromadnými útoky nebo je stáhněte do hromady za Yang Yang, jinak obnoví zdraví nepřátel. Jakmile se s většinou z nich vypořádáte, zabijte ptáka.
Zkouška 4
Úroveň nepřítele | Úroveň 70. |
Rušení | Když postava způsobí poškození, získá zpět 10 jednotek. energie koncertu. Efekt se může spustit jednou za 1.5 sekundy. Pokud hrdina použije dovednost Intro, obnoví 40 jednotek. Rezonanční energie. Efekt se může spustit jednou za 10 sekund. |
Cíle testu |
|
Čtvrtá scéna se skládá výhradně z bitvy s Hlasitými Mephis [Hřmící Mephis], který je odolný vůči elektro [electro] poškození. Šéf se pohybuje rychle a měli byste mít čas odrazit jeho útoky a zapamatovat si je. Během bitvy se každých 10 sekund přepněte na jiné postavy, abyste využili jejich Intro dovednosti a aktivovali bonus za úroveň.
Jak dokončit Experiment Zone: Echoing Tower
"Experimentální zóna" se současně skládá z "Resonant Tower" a "Echoing Tower", kde je společná energetická rezerva pro všechny postavy. V důsledku toho se skupiny mezi těmito věžemi střídají, protože poslední úrovně obou vyžadují nejpokročilejší hrdiny. Optimální úroveň rezonátoru je 70.
Podobné týmové kompozice jsou vhodné pro dokončení závěrečných scén ve věži:
Do druhé skupiny mohou jít přibližně následující jednotky pro Tower ve Wuvaring Waves, ale vše také závisí na osobním čerpání rezonátorů:
Postava 1 | Postava 2 | Postava 3 | Vlastnosti |
---|---|---|---|
Danjin | Yang Yang [Yangyang] Jianxin Chixia | Taoqi | S náležitými dovednostmi je Danjin schopna vypořádat se s nepřáteli sama, ale je lepší položit Yang Yang vedle ní, což obnoví energii a znudí protivníky. Jianxin má také mazaninu a Chixia může útočit na nebezpečné nepřátele z dálky. V posledním slotu podpoří zdraví skupiny Taotsi nebo jiná podpora. |
Rover | Mortefi Aalto | Baizhi | Rover slouží jako docela silný hlavní dealer poškození, zejména v živlu Havoc. Mortefi přidá další poškození, vyleští své těžké zásahy, Aalto odvede pozornost nepřátel a zaútočí na ně z dálky. Baijiho oddíl nebo jakýkoli jiný léčitel se zavře. |
Lin Yang [Lingyang] | Yang Yang [Yangyang] Rover Sanhua | Baizhi | Pokud potřebujete četu s hlavním dealerem poškození Lin Yangem, pak je nejlepší přidat do ní vyrovnávací paměť Sanhua nebo regenerační energii a přitahování nepřátel Yang Yang. Rover jakéhokoli prvku bude stačit. Baiji vyléčí všechny spoluhráče. |
Zkouška 1
Úroveň nepřítele | Úroveň 50. |
Rušení | Poškození dovednosti Echo se zvyšuje o 200 %. Po použití dovednosti Echo se útočná síla rezonátoru zvýší o 25 % na 8 sekund a také obnoví 30 % své koncertní energie. |
Cíle testu |
|
V první scéně nejprve zničte skupinu malých nepřátel, načež se vynoří druhá vlna monster. Nejprve zaútočte na Stonewall Bracer [Stonewall Bracer] a zároveň uhýbat paprskům mladých růžových hub [Mladý Roseshroom] a poté je také dodělejte.
Zkouška 2
Úroveň nepřítele | Úroveň 55. |
Rušení | Poškození dovednosti Echo se zvyšuje o 200 %. Po použití dovednosti Echo se útočná síla rezonátoru zvýší o 25 % na 8 sekund a také obnoví 30 % své koncertní energie. |
Cíle testu |
|
Největším nebezpečím na druhém stupni je Chuchif [Hoochief]. Svým umem vtáhne rezonátory do oblasti, odkud je těžké uniknout, čímž plýtvá drahocenným časem i zdravím. Zaměřte veškeré poškození na něj a poté na Young Geochides [Mladá Geohide]. Dále se budete muset vypořádat s druhou vlnou podobných nepřátel, ale místo jednoho v ní budou dva Chuchifové.
Zkouška 3
Úroveň nepřítele | Úroveň 60. |
Rušení | Po použití dovednosti Echo se poškození a obrana všech členů party zvýší o 20%. Efekt trvá 15 sekund a může se naskládat až 3krát. |
Cíle testu |
|
Vzhledem k velkému počtu nepřátel ve třetí scéně nejprve vyřaďte hráče tamburíny [Tamburista], vyhýbajíc se útokům Predátorů na dálku. Ve druhé vlně podobně zasáhl flétnistu [Flétnista] a poté dokončete zbývající nepřátele.
Zkouška 4
Úroveň nepřítele | Úroveň 70. |
Rušení | Po použití dovednosti Echo se poškození a obrana všech členů party zvýší o 20%. Efekt trvá 15 sekund a může se naskládat až 3krát. |
Cíle testu |
|
Čtvrtá úroveň se skládá ze dvou vln. Nejprve se vypořádejte s ptáky a třemi Spectro Prisms [Spectro Prism], mající úplnou imunitu vůči tomuto prvku. Ve druhé vlně se objeví Mourning Ex [Ráno Aix], který má částečnou odolnost vůči prvku Spectro [Spectro]. V bitvě nezapomínejte na bonus za úroveň a použijte dovednosti Echo k posílení hlavního dealera poškození, zvýšení jeho obrany a poškození.
Odměny za dokončení Věže neštěstí
Celkem za úplné vymazání stálých fází režimu získáte 1800 astritid. Budete také moci získat 700 astritů za úplné dokončení „Hazard Zone“ při aktualizaci Tower of Adversity ve WuVa. Výměnou za speciální měnu Hazard Notes [Nebezpečí Záznam] je možné uplatnit položky z Points Shopu v sekci Adversity Exchange.
Navíc za dokončení všech fází různých zón odemknete úspěchy ze sekce „Battles: From the Abyssal Tower 1“, což vám dá celkem dalších 50 astritů.
Odměny za stabilní zónu [Stable Zone]
Pro dokončení režimu „Stable Zone“ získáte následující materiály:
- astrites [Astritida]×800;
- půjčky [Shell Credit] × 60 000;
- upozornění na nebezpečí [Záznam o nebezpečí]×80;
- pokročilý rezonanční lektvar [Pokročilý rezonanční lektvar]×8;
- pokročilé energetické jádro [Pokročilé energetické jádro] ×4.
Také akce „Rumbling Hollows“ vám umožní získat zdarma rezonátor Yanwu [Yauwu].
Odměny experimentální zóny
Dokončete celou fázi experimentální zóny a shromážděte řadu zdrojů:
- astritida × 1 000;
- půjčky ×130 000;
- záznam o nebezpečí ×320;
- lektvar pokročilé rezonance ×10;
- pokročilé energetické jádro ×7;
- pokročilá utěsněná trubice [Advanced Sealed Tube] ×7.
V akci Rumbling Hollows obdržíte další materiály:
- Prémiový rezonanční lektvar [Prémiový rezonanční lektvar]×5;
- prémiové energetické jádro [Prémiové energetické jádro] ×5.
- půjčky × 60 000.
Doufáme, že vám tento průvodce pomohl pochopit, jak se dostat do Tower of Adversity a najít ty nejlepší týmy pro Tower of Adversity. Napsat komentářepokud máte nějaké dotazy nebo dotazy. Přečtěte si podrobně průvodce hrou pro začátečníky a další články na webu v Sekce Bouřlivé vlny.