Jídlo zdarma 1 a 2 palce Bouřlivé vlny - menší úkol, během kterého je Roveru nabídnuto podstoupení jednoduchých testů výměnou za štědrou odměnu. Zjistěte, kdo přesně je hlídka, která pracuje ve prospěch životního prostředí, a vynaložte mimořádné úsilí na záchranu vězňů.
V průvodci se podrobně podíváme na to, jak vyřešit hlavolam se signální konzolí, indukčními prvky a magnetickými kostkami a také porazit muže v červeném, abyste dokončili řetězec A Free Meal ve WuV sestávající ze dvou úkolů.
Jak spustit úlohu A Free Meal ve WuVa
Úkol A Free Meal ve Woosing Waves můžete otevřít po splnění několika požadavků:
- Dosáhněte 10 na úrovni unie a výše.
- Dokonči příběhový úkol „Ominous Star“.
Vydejte se do oblasti Tiger's Mouth [Tygří chřtán] do Distribučního centra [Distribuční centrum] a promluvte si s veselým hlídačem. Ten chlápek se představí jako „Minhu“ a nabídne, že na místě provede několik testů na opravu tlumičů hluku.
Úkol se skládá ze dvou částí. Později, až dokončíte první úkol A Free Meal, budete muset doba přetáčení dva dny pomocí hodinek odemknete další misi, A Free Meal 2.
Návod na quest A Free Meal 1 v Wuthering Waves
Připojte se k Patrolmanovi Minhuovi a pomozte mu obnovit tlumiče hluku poškozené útokem monster. Dokončete tři úkoly: připojte obvod, nainstalujte indukční prvky, vyřešte puzzle s magnetickou kostkou a chraňte zvukové emulátory před monstry.
Jak připojit obvod ke spuštění testu
Účel: "Pro zahájení testu připojte obvod."
Jděte vpřed z Minghu a pracujte s ovládacím panelem signálu. Připojte všechny prvky stejné barvy, jak je znázorněno na snímku obrazovky výše, a dokončete dešifrování, abyste znovu získali přístup k emulátoru.
V obecném průvodci hádankami jsme se podrobně zabývali puzzle mechanika se signální konzolí.
Poté okamžitě začne doplňkový test, v rámci kterého je nutné ochránit zvukové emulátory [chránit zvukové emulátory] od čtyř nepřátel. Nejprve se objeví tři malé davy a poté velké kamenné monstrum. Protivníci se zaměří na zařízení ve středu a pokusí se ho zničit.
Vlevo uvidíte stupnici plnicí [Dokončení], což v procentech udává aktuální stav emulátoru. Pokud indikátor klesne na nulu, test selže a budete muset absolvovat bitvu znovu.
Pro zahájení testu nainstalujte indukční prvky
Účel: "Nainstalujte indukční článek pro zahájení testu 1."
Jděte na východ od místa a vybavit levitátorotevřením panelu nástrojů.
Vezměte první panel z krabic nalevo, vložte jej do konzole napravo a připojte elektřinu.
Utíkejte doprava a to samé udělejte s druhým panelem ležícím u kontejneru.
Znovu chraňte zvukové emulátory před čtyřmi vlky: první vlna bude obsahovat slabší nepřátele a poté budete muset bojovat s elitním monstrem.
Jak vyřešit hlavolam s magnetickou kostkou
Účel: "Nainstalujte indukční článek pro zahájení testu 2."
Přejděte do druhého emulátoru, který se nachází na západě distribučního centra, kam musíte správně umístit magnetické kostky a aktivujte mechanismus:
- Zasáhněte kostku základním útokem tak, aby putovala na koleje vpředu.
- Poté jej pohybem doleva pošlete přímo do koncového bodu.
Pokud bylo vše provedeno správně, kostka se objeví poblíž hlavního zařízení a bude zvýrazněna žlutě, což symbolizuje konec hádanky.
Přejděte na další hádanku napravo, což bude o něco obtížnější - k dokončení musíte dílkem 6krát pohnout:
- Vytáhněte kostku ze středu podél jedné přístupné čáry a poté ji pošlete do rohu vlevo.
- Přesuňte ji na vzdálenější bod dopředu a znovu ji trefte, aby zamířila za paprsky nalevo.
- Posuňte kostku dopředu a udeřte ji zprava směrem k emulátoru, abyste dokončili druhou část výzvy.
Figurka se také musí přesunout do hlavního zařízení ve středu místa a zaujmout jeho místo.
Postupujte podle závěrečné hádanky, kterou lze dokončit v 6 fázích pohybem kostky v jakési spirále:
- Pošlete figurku na koleje napravo a pak se posuňte vpřed.
- Přesuňte kostku na plošinu u beden a pak do ní udeřte tak, aby šla doleva.
- Posuňte mechanismus doprava a pošlete jej dopředu do koncového bodu.
Po dokončení všech kroků ve správném pořadí konečně spusťte centrální zařízení a přivolejte nepřátele.
Ještě jednou chraňte zvukové emulátory před třemi protivníky: dvěma malými moby a velkým kamenným monstrem.
Když dokončíte poslední bitvu, Minha vám poděkuje za spolupráci a dá vám odměnu:
- Unie zkušenosti [Union EXP] ×500;
- Astrites [Astrite] ×20;
- lektvar pokročilé rezonance [Advanced Resonance Potion] ×2 – materiál pro vylepšení postavy;
- pokročilé energetické jádro [Advanced Energy Core] ×2 – materiál pro vylepšení zbraně;
- [Shell Credit] × 18 000.
Návod na quest A Free Meal 2 v Wuthering Waves
Účel: "Zamiřte na určené místo."
Přejděte do hlavní nabídky terminálu a klikněte na ikonu hodin v pravém dolním rohu a poté vyberte "2 dny později" a akci potvrďte tlačítkem níže. Poté můžete rychle přejít o dva herní dny vpřed a budete moci začít s druhým úkolem.
Minhu pošle SOS signál do terminálu Roveru, takže pokračování řetězce se objeví v obecném deníku questů.
Seznamte se s veselým hlídačem před distribučním centrem v oblasti Tiger's Mouth a zjistěte, s čím potřebuje pomoc. Následujte Ming'hua k vozidlu dále po cestě a nastupte do auta.
Jak vyřešit hlavolam s magnetickou kostkou
Účel: "Naučte Minghu, jak odemknout mechanismus."
V autě Rover pocítí tupou bolest z nárazu a ztratí vědomí, načež se probudí v podzemí, v oblasti zvané Trnitá pasáž, bez zbraní a vybavení. Až budete za mřížemi, seznamte se se svým spoluvězněm – hlídkou Minhu. Celou tu dobu se za něj vydával jiný muž, aby Rovera nalákal do zajetí.
Rozhovor přeruší „falešný“ Minhu, který unesl hlavní postavu, která se nyní chce napravit. Pomozte mu deaktivovat klec dostat se ven správným vedením kostky rukama únosce:
- Dejte pokyny k pohybu postavy doprava - Útok vpravo.
- Pak vpřed dvakrát - Útok vpřed × 2.
Po výstupu ze zajetí si promluvte s Minghu (promluvte si s Minghu), který se postaví vepředu.
Únosce v exilu se jmenuje Xiaojue a přivedl sem Rovera, aby pomohl zbytku vojáků uprchnout.
Vytáhněte zbraň a zamiřte k zadním dveřím
Účel: "Získejte zbraň."
Utíkejte za roh napravo a vyjděte po schodech nahoru, jděte vpřed a popadněte zbraně a vybavení z krabice. Do tohoto okamžiku nebude hrdina moci používat žádné dovednosti ani skoky.
Poté vyřaďte hlídku v červené barvě, spojte se s Minghu a Xiaojue a pokračujte k východu z jeskyně.
Účel: "Zamiřte k zadním dveřím."
Vydejte se k zadním dveřím tak, že vyjdete po dvou schodech a otočíte se doprava, abyste se dostali z první části doupěte červených banditů.
Pokračujte ve vyšetřování a porazte stráže v červené barvě
Účel: "Vyšetřujte dále a porazte stráž v červeném."
Po dialogu jděte dál tunelem a vezměte dvě modré standardní truhly vpravo v malé kapsli.
Běžte rovně a nalevo najdete schodiště, po kterém jdete nahoru bílá základní pokladna.
Sejděte dolů a zahněte doprava ke schodům, kde si všimnete nových Vyhnanců – bojujte s nimi.
Jak vyřešit hádanku energetického bloku
Účel: "Vyřešte mechanismus."
Vraťte se do předchozí místnosti a vyřešte hádanku s cesta z blokůotevřít bránu a pomoci vězňům:
- Zamiřte doleva a uchopte nedaleký opakovač kláves a umístěte jej poblíž spodní části cesty a zvýrazněte spodní a pravý blok.
- Vezměte čtyřcípý dílek, který je nejdále, a umístěte jej do středu skládačky, přičemž zvýrazněte čtyři strany.
- Zvedněte třetí mechanismus a umístěte jej do pravého horního rohu, přičemž uchopte horní a levou dráhu.
- Vraťte se k vězňům a seberte poslední opakovač, který je potřeba umístit do posledního rohu, aby osvětloval zbývající tmavé bloky.
Pokud bylo vše provedeno správně, červené paprsky v blízkosti průchodu zmizí a cesta bude volná.
Vyjděte z haly doprava a bojujte se třemi strážci v červeném, kteří vám chtějí zabránit v útěku.
Otevřete bránu
Účel: "Otevři bránu."
Jakmile skončíte s nepřáteli, utíkejte k zajatcům a odemkněte bránu, aby lidé mohli uniknout s Roverem.
Pokud vejdete dovnitř fotoaparátu, všimnete si toho v pravém rohu standardní hrudník.
Použijte výtah a vyjeďte nahoru
Účel: "Přivolejte výtah a použijte výtah k dosažení horní úrovně."
Sledujte střed oblasti před kamerou a aktivujte konzolu, abyste zvedli výtah nahoru.
Účel: "Poraz muže v červeném a opusťte jeskyni."
Jakmile jste o patro výše, jděte tunelem, dokud nepřijdete k dalším strážím - bojujte s nimi a utíkejte k východu z podzemí.
Jak porazit muže v červeném
Vůdce vyhnanců čeká na uprchlíky u východu – porazte ho pomocí níže uvedených tipů, abyste unikli a dokončili úkol:
- Šéf si často udržuje odstup od hlavního rezonátoru. Škody, které zasáhly na dálku, se dobře hodí pro bitvu, např. Kotva nebo Chisya.
- Někdy muž v červeném zmizí v mlze, aby se objevil shora a udeřil - tento útok nelze odrazit. Sledujte jeho činy a včas uhýbejte.
- Pokud se kolem nepřátelské zbraně objeví žlutý kruh, když je na zemi a neteleportuje se, pak lze útok odrazit protiúderem.
- Několikrát během bitvy se nepřítel dostane do neaktivní fáze: jednoduše složí ruce a postaví se – tento čas využijte k způsobení většího poškození nebo k provedení komba.
Po vítězství úkol skončí - lidé poděkují Roveru za jeho záchranu a dají mu patřičnou odměnu:
- Unie zkušenosti × 500;
- astritida × 20;
- lektvar pokročilé rezonance ×2;
- pokročilé energetické jádro ×2;
- půjčky × 18 000.
Navíc získáte úspěch "Nic není zadarmo".
Úspěch Nic není zadarmo
Podmínka: "Dokončit jídlo zdarma?"
Dokončete úkol A Free Meal (první a druhá část), abyste odemkli úspěch Nic není zdarma v Bouřlivých vlnách. Úspěch patří do sekce Exploration: Huanglong I a je odměněn 5 astrity.
Vyznamenání
Celkem jsou za splnění dvou úkolů v řetězci A Free Meal uděleny následující odměny:
- Unie zkušenosti [Union EXP] ×1000;
- Astrites [Astrite] ×40;
- lektvar pokročilé rezonance [Advanced Resonance Potion] ×4 – materiál pro vylepšení postavy;
- pokročilé energetické jádro [Advanced Energy Core] ×4 – materiál pro vylepšení zbraně;
- [Shell Credit] × 36 000.
Doufáme, že vám náš článek pomohl zjistit, jak vyřešit všechny hádanky a splnit úkol A Free Meal 1 a 2 v Wuthering Waves. Nahlásit komentářepokud máte nějaké dotazy nebo dotazy. Přečtěte si podrobně průvodce hrou pro začátečníky a postupujte podle dalších průvodců na webu na adrese Sekce Bouřlivé vlny.