Nejtajemnější úkoly, které se ne vždy zobrazují na mapě a slibují důstojnou odměnu. Poslední díl série je již široko daleko dokončený, ale Valhalla má stále několik skutečně úžasných vedlejších úkolů, které stojí za to najít a zažít na vlastní kůži.
Na rozdíl od mnoha konkurenčních adventur je hlavní zápletka obvykle slouží jako zajímavá a elegantní kulisa pro vedlejší úkoly v sérii Assassin Creed. Pouze plněním „vedlejších“ úkolů budou hráči schopni plně odhalit hlavní postavu. Navíc více jsou také odhaleny informace o historii samotného řádu, jeho struktura a základní principy.
Assassin's Creed: Valhalla není v tomto ohledu jiný, vedlejší úkoly opět vyčnívají a poskytují odpovědi na otázky, které si fanoušci kladou už léta. Některé z těchto úkolů jsou skryty mimo vyšlapané cesty nebo nejsou v deníku vůbec zaznamenány. Jsou však stejně zábavné, zábavné a vzrušující jako vrcholné momenty hlavní dějové linie.
Desmond Audio
Mimo Animus budou hráči překvapeni, když najdou nějaké „questy“ které nejsou vyznačeny na mapě, ale na obrazovce počítače. Většina z toho jsou malé záznamy v kodexu a e-maily, ale pro pilného hráče, který rád prozkoumává každý kout, je toho trochu víc.
Nyní zesnulý Desmond vrhl světlo na některé záhady v sérii objevených zvukových souborů., když prozradí více o Eziovi, Altairovi a Connorovi. Hráči, kteří tyto soubory nenajdou, nepochopí Desmondovo rozhodnutí na konci Assassin's Creed III.
Lov vlků
Lovecký zámeček se vyplatí znovu navštívit pouze v případě, že hráč vášnivý lovec a chce své trofeje proměnit v vylepšení. Ale i poté budou hráči jednat spíše s Wallacem než s Petrou, což jen dále omezí zobrazení na obrazovce jedna z nejlepších ženských postav ve Valhalle.
I když nebude označena jako questové NPC, ve skutečnosti má řadu vedlejších misí. Jedna taková výzva zahrnuje rozhovor s mluvícím jelenem. Po skončení všech vtipů a lovu vlků je Eivor schopen zůstat s Petrou v kontaktu.
Dodávka obilí
Další člen tábora, pekař Tarben, požádá Eivora, aby mu pomohl doručit obilí. Úkol je přesně takový, jak zní, a bez jakýchkoliv nástrah. Je hezké, když Eivor a Tarben diskutují o tom, proč se jeden stal válečníkem a druhý kuchařem. Dělá to postavy hlubšía svět se díky tomu stává živějším a pohodlnějším.
Ale to není vše. Úkol umožňuje přístup k celému řetězci úkolů, odhalující temnou historii Tarbenu. Končí konfrontací s jedním z nejpamátnějších padouchů a odhaluje další partner pro Eivor.
Ukradené nabídky
U jednoho z oltářů rozesetých po Anglii obětuje Eivor bohům 200 stříbrných mincí a žádá je o požehnání. Ke svému hněvu to zjistí někdo ukradl všechny dary.
Po stopování zločinců najde Eivor dvě děti s vytřeštěnýma očima, které vypadají jako sirotci. Zde by si hráči měli zapamatovat některá fakta o Edwardu Kenwayovi. Hlavní postavy franšízy také ukradly některé věci z extrémní potřeby. Nakonec rozhodnutí hráče určí, jak s těmito dětmi naložit.
Dwolfg
S jednoduchým questem může většina hráčů snadno naverbovat kočku k účasti na nájezdech na lodě. Hráči si také mohou přivolat „psího“ společníka, ale tato metoda je trochu složitější a zahrnuje mluvení s dětmi na táboře.
Když Eivor mluví s jedním dítětem, vysvětluje, že ostatní děti jsou v nebezpečí. Ukazuje se, že tento alarm byl jen trik, který měl Eivora přimět k akci. Vlčice, kterou děti považují za psa, je v nebezpečí. Pokud zvíře zachráníte a vysvobodíte, vlk přijde na obranu dětí po útoku další smečky jeho příbuzných. Poté, co zradil svůj druh, jeho druh se dobrovolně připojí k Eivorovi, což mu je dovoleno pojmenovat jednu ze tří legračních možností, jako je Dwolfg.
Sekera v hlavě
Na úpatí další osady mumlá statečný válečník o bitvě, která se právě odehrála. Stěžuje si na bolest hlavy, ale stále trvá na tom, že Eivor skutečně „uvidí toho druhého“ v boji s ním. Ale hlavní hrdina vidí jen jednu věc - Tento válečník byl zasažen sekerou a nyní na něj čeká Valhalla.
Hráči si musí zvolit velmi specifickou cestu, aby dokončili misi s nejlepším možným koncem. V tomto případě se Eivor může rozhodnout, jak by měl tento válečník strávit své poslední chvíle. Hráči mohou o sekere lhát a říkat, že je to jen škrábanec, nebo navrhovat odstranění sekery a pošlete postavu do Valhally dříve. V podstatě je Eivor požádán, aby projevil milosrdenství, aby netrpěl.
Král
Assassin's Creed: Valhalla je krásná hra s realistickými výhledy, kopci a zříceninami hradů, které si zaslouží být pozadím vaší plochy. A vývojáři to vědí, protože dokonce vytvořili speciální režim pro screenshoty.
Jedna scéna, která pravděpodobně nebude vnímána jako obzvlášť fotogenická, je malé „království“ uvnitř opuštěné katedrály. Eivor najde trůn ze špíny a výkalů. Hlas požaduje, aby mu hlavní hrdina dal, co mu patří, na což on sarkasticky odpoví, že hlas by měl být „Král (odpadních vod). Tento "vládce" pak pošle malou a špinavou armádu, aby vzala Eivorovu lebku.
potopená loď
V několika článcích kodexu Gylden Sparrow je zmiňován jako velkolepý vrak lodi. Když uslyšíte, že na dně oceánu je obrovská loď, může ve vás vzbudit pocit nostalgie, pokud jste dokončili DLC Fate of Atlantis Odyssey.
Eivor nemusí mít herní mechanismy odrážející pokrok jeho hledání, ale čtením poznámek je schopen najít trosky lodi. Hráči, kteří prozkoumávají Gylden Sparrow, najdou poklady, kostry a poznámky posádky o tom, co se stalo.
Walloper
The Curse of Impact je něco, co způsobí mnoho radosti a utrpení těm, kdo je objeví. Pátrání začíná rozhovorem s mladšími dětmi, které nemohou dostatečně mluvit o svém mezinárodně uznávaném dědečkovi a jeho mocném úderu.
Eivor předpokládá, že příběh je lež, zvláště když potká Wallopera, který vypadá staře a obléká se jako mnich. Ti, kteří ho vyzývají, však zjistí, že fámy jsou pravdivé. Pokud je Eivor zasažen byť jen jednou, okamžitě padne a prohraje souboj. Poté, co hráč porazí Wallopera, je mu poděkováno za osvobození od tlaku kletby a umožňuje hráči přístup k těmto pokladům, které nashromáždil za svá minulá vítězství.
Armáda koček
Po boční cestě Eivor projde polem zaplaveným myšmi. Tamní farmář to vysvětluje každá myš zničí obrovské množství úrody, ale nemůže s tím nic dělat. Pokud hráč půjde po cestě trochu déle, najde majitele kočky, který může pomoci.
Většinu z nich však majitelka koček chová doma a ty, které skončí venku, jí zůstávají u nohou. Poté, co jí Eivor buď vyhrožuje, nebo jí vypráví příběh o legii koček, které vyhubí myši a najdou svou vlastní Valhallu, žena souhlasí, že propustí svou armádu koček. Na konci bude hráč uspokojen, sledování myší apokalypsy.