Ve Skyrimu je k dispozici neuvěřitelné množství questů, ale některé z nich jsou obzvláště bláznivé, zvláštní nebo extrémně působivé.
Tamriel – kontinent plný zázraků. V této zemi lidí, mer (která zahrnuje Dunmery, Bosmery, Altmery, stejně jako orků a falmerů) a bestiálních mužů, se to jen hemží bizarními tvory a fantastickými krajinami. V otevřeném světě plném tak bohatých a rozmanitých prostředí jsou epická dobrodružství nevyhnutelná. Každá hra v sérii The Elder Scrolls se může pochlubit touto charakteristickou vlastností.
The Elder Scrolls V: Skyrim se tím také vyznačoval, protože zde hráč může najít některé z nejšílenějších questů ve franšíze. Navzdory skutečnosti, že se v celé severní provincii odehrávají podivné události, některé z nich vypadají obzvláště směšné. Mnoho questů se může hráčům zdát bláznivé a zahrnují nápady, které jsou pro většinu obyčejných smrtelníků nepochopitelné.
10. Nezapomenutelná noc
Když se Dragonborn opije v baru v některém z devíti velkých měst, může potkat legračního chlápka jménem Sam Geven. Toto setkání je náhodné, takže hráči mohou být trpěliví. Dovahkiin a on mohou uspořádat soutěž v pití, jejíž vítěz získá hůl. Pokud se do toho zaplete Dragonborn, nakonec omdlí a probudí se k nelibosti rozhněvaných občanů. Budou je muset uklidnit a také se omluvit za jejich veselé opilecké dovádění. Dialogy v tomto questu jsou jedny z nejzábavnějších ve Skyrimu, takže si je nenechte ujít. Nakonec se hráč znovu setká se Samem, ale ukáže se, že je Sanguine - daedrický princ zhýralost a opilství.
9. Azurina hvězda
Nedaleko College of Winterhold, na hoře, najdete Svatyně Azura – Daedrická princezna úsvitu, soumraku a změny. Zde si můžete promluvit s dunmerskou kněžkou jménem Aranea a zahájit daedrickou výpravu, která zahrnuje boj s nekromanty a pronásledování jejich odporného vůdce do jiné dimenze. Když Dragonborn obdrží Daedrický artefakt a Kámen duše, stejně tak Azurina hvězda, je vzat do kamene, aby bojoval se zlověstným okultistou a jeho mocnými přisluhovači Dremora v nádherné krystalické krajině.
8. J'zargoův experiment
V College of Winterhold se hráč může setkat s Khajiitem, který je vášnivý pro kouzla Destruction. J'zargo požádá Dragonborna, aby mu pomohl otestovat několik svitků určených k použití jako útočná ohnivá magie. V procesu jejich používání však hráč zjistí, že on sám dostává poškození z plamenů, i když menší.
7. Věčný odpočinek
Zpočátku, když Dovahkiin přijme toto pátrání po rozhovoru s lidmi v Morthalu, vypadá to jako záhada vraždy, ale brzy se z toho stane něco nadpřirozeného. Po prozkoumání vyhořelého domu a rozhovoru s duch kdo v něm zemřel dítě, můžete se dozvědět více o zlověstných skutcích.
Po putování po městské oblasti hráč zjistí, že upíři se v Morthalu stali skutečnou hrozbou. To nakonec vede Dragonborna do doupěte Movarth, hlavního upíra za všemi nedávnými tragédiemi. Zde může hráč zničit útočníka a osvobodit město z jeho spárů.
6. Volání Boethiah
Knihy představují nový způsob, jak najít úkoly ve Skyrimu. Nalezení a přečtení jednoho z nich nazvaného „The Trials of Boethiah“ zahájí quest s názvem „The Call of Boethiah“, ve kterém bude hráč schopen provést rozkaz daedrické princezny. intig a zrada. Úkol bude zahrnovat mnoho skrytých vražd a také zradu soudruha. V určitém okamžiku bude mít Dovahkiin za úkol vést následovníka k Svatyně Boethiah, kde bude obětován princezně. Po provedení několika takových rituálů bude hráč odměněn daedrickým artefaktem a unikátním kusem těžkého brnění zvaného Ebony Mail, který je očarován efektem, který pasivně uděluje poškození okolním nepřátelům.
5. Odhalení neviditelného
Toto je jeden z questů Vysoké školy ve Winterholdu, během níž se Dragonborn může stát jejím arcimágem. Hledání legendární Magnusovy hole v dwemerských ruinách Mzulft hráč bude muset najít chybějící části obřího okuláru a naučit se jej používat.
4. Posvátné zkoušky Kin
Tyto testy lze zahájit rozhovorem s Froakie ostrá čepel ve své chatrči v jihozápadní části Riftu. Lovec bude Dragonbornovi vyprávět o bohyni Kin a jejích posvátných úkolech, ve kterých se člověk může ukázat jako nejmocnější z lovců.
Pokud hráč tyto výzvy přijme, bude moci na určitých místech najít jedinečné průsvitné verze nepřátel. Lov bude relativně malý, ale nakonec Dovahkiin budete muset bojovat se zvířaty, jako je strašidelný mamut a troll.
3. Návrat soumraku
Ke konci úkolové řady Thieves Guild, kterou lze zahájit rozhovorem s Brynjolfem v Riften, bude hráč muset vstoupit Twilight Hrob. Cílem je vrátit Skeleton Key jeho právoplatnému majiteli: Daedrické princezně temnoty Noční. Proces je zdlouhavý a bude vyžadovat absolvování mnoha stínů a strašidelných bitev.
2. Ztracené znalosti
Toto je opakovatelný úkol, který lze zahájit rozhovorem s Nelothem v Tel Mithrynu. Požádá hráče, aby získal Černou knihu z podzemí, což Dovahkiinovi umožní cestovat do Apokryfu - roviny Oblivionu, vlastněné daedrickým princem poznání. Hermaeus Více. Hráč může nacházet další a další knihy, z nichž každá mu dává příležitost jít do hlubin tohoto podivného světa a získat spoustu vynikajících pasivních dovedností.
1. Sovngarde
Na konci hlavní příběhové linie musí Dragonborn pronásledovat Alduina v posmrtném životě severských hrdinů: Sovngarde. Tento nadpozemský svět je krásný a nepodobá se žádnému jinému místu ve hře. Připadáte si jako vy ve snu. Tedy než začne bitva s největším drakem. Tento quest je vrcholem veškeré tradice týkající se draků, Nordů a celé provincie Skyrim, čím hra doposud hráče krmila. A je to dost šílené, aby ten humbuk pokračoval.